Já bych možná zkusil jednu věc, pokud na ní budeš mít čas a náladu. Sundat hardynu nebo odpojit kardan a znova udělat test "cinkání". paku bude mít jasno, zda se tak děje v převodovce/ spojce, nebo ve zbytku náhonu. Pokud to cinkat nebude, sundal bych poloosy, uděla znova test, pak poloosy po jedné nandávat. Já jsem řešil něco podobného, vim že jsem timhle postupem hledal místo závady, ale kdybys mě zabil, už si nevzpomenu co s tím bylo.
Mě to přijde, že je někde nějaká divoká vůle, která se prudkým puštěním spojky, přidáním plynu nebo zatočením při jízdě vymezí
rany pri seslapnuti plynu
Re: rany pri seslapnuti plynu
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: rany pri seslapnuti plynu
Super díky... ono by mi asi nic jiného nezbylo... tohle má smysl - zjistit odkud to vlastně jde :-)
No políbila mě asi nějaká můza, či co, ležím na zádech, ruce roztažené, pod zvedlým autem, motor vypnutý, rychlost zařazená... Nevím co mě to napadlo, ale každou rukou jsem chytil jedno kolo a současně s nimi zahýbal ve shodném směru - a přímo před nosem u vstupu diferenciálu CVAK, zkusil jsem pohyb zpět a zase CVAK... No znovu a znovu. Skočil jsem pro telefon a natočil, co to dělá - až budu doma pošlu video (jsou to odkazy na moje Google Foto - jede vám to?).
Takže mám kromě nasrání na diferenciál, který jel - jenom z něj chcal olej, takže jsem mu dopřál nová gufera, tvrdochrom na hřídelích, tryskání a polyuretanový nástřik i celkem radost z toho, že vím co tomu je. Ještě zkusím pohledat něco ohledně diferenciálu... ach jo :-/ To jsem myslel, že letos vyjedu.
Ještě mě trápí ABS (čidla dobrá, ale někde, velice často občas vysadí). Zbytek auta mám myslím dobrý a pěkný.
No políbila mě asi nějaká můza, či co, ležím na zádech, ruce roztažené, pod zvedlým autem, motor vypnutý, rychlost zařazená... Nevím co mě to napadlo, ale každou rukou jsem chytil jedno kolo a současně s nimi zahýbal ve shodném směru - a přímo před nosem u vstupu diferenciálu CVAK, zkusil jsem pohyb zpět a zase CVAK... No znovu a znovu. Skočil jsem pro telefon a natočil, co to dělá - až budu doma pošlu video (jsou to odkazy na moje Google Foto - jede vám to?).
Takže mám kromě nasrání na diferenciál, který jel - jenom z něj chcal olej, takže jsem mu dopřál nová gufera, tvrdochrom na hřídelích, tryskání a polyuretanový nástřik i celkem radost z toho, že vím co tomu je. Ještě zkusím pohledat něco ohledně diferenciálu... ach jo :-/ To jsem myslel, že letos vyjedu.
Ještě mě trápí ABS (čidla dobrá, ale někde, velice často občas vysadí). Zbytek auta mám myslím dobrý a pěkný.
Re: rany pri seslapnuti plynu
Tak přidávám odkaz na video:
https://photos.google.com/search/_tra_/ ... JRIjBrndDP
Kdyby někdo věděl, jak tomu pomoci, tak prosím pište, zatím jsem nic rozumného v okolí Brna nenašel. Děkuji :-)
https://photos.google.com/search/_tra_/ ... JRIjBrndDP
Kdyby někdo věděl, jak tomu pomoci, tak prosím pište, zatím jsem nic rozumného v okolí Brna nenašel. Děkuji :-)
Re: rany pri seslapnuti plynu
Tak sehnat někde jinej diferenciál, aspoň na vyzkoušení snad nebude takovej problém. Nicméně si myslim, že bez rozborky diferenciálu stejně nikdo nezjistí co s ním je.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: rany pri seslapnuti plynu
Ano, ano... ještě zkusit odpojit poloosy a zkusit to procvakat bez nich a kdyžtak potom jiný diferenciál. Informoval jsem se na možnosti repase a dozvěděl jsem se, že pokud by se jednalo o ozubení, tak jsou ceny v řádu desítek tisíc. Jednoduchým způsobem se dají opravit pouze nějaká ložiska a gufera. Jak budu dál, dám vědět jak na tom jsem :-)
Re: rany pri seslapnuti plynu
No tak jsem si chtěl podržet vstupní hřídel diferenciálu očkovým klíčem zapřít a vhodným nástrojem pootočit výstupní hřídelí - dopadlo to tak, že ve spoji kardan x diferenciál se začlo cosi hýbat a praštět. No a potom šly utáhnout i zbývající 3 matice vstupní hřídele - tak jsem je asi o 30° utáhl, zkusil nastartovat, zařadit za 2 a prudce pustit spojku - a ono paráda nic, žádný pazvuk, žádné cink. Zítra to zkusím projet, jestli se k tomu dostanu a začnu se zabývat divně fungujícím ABS.
P.S. ty matky jsem zkoušel dotahovat asi 5x
P.S. ty matky jsem zkoušel dotahovat asi 5x