
nestartuje za tepla
nestartuje za tepla
Máme takový malý problém měnily jsme motor M20b20! Za studena normálně nastartuje jen co se to trochu zahřeje tak spadnou otáčky na 800 a začne to jakoby vynechávat za jízdy to trochu zlobí ale jedeto! Po zhasnutí motoru a opětovném startování to jen točí a ani to neškitne! 

Naposledy upravil(a) zamknuto dne 05. 03. 2008 13:46, celkem upraveno 1 x.
E34 520i M50
- junglist23
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06. 08. 2007 09:34
- Bydliště: Praha
Mám velmi podobnej problém. Studenej start krasa, trochu se zahreje a zacne vynechavat 6-tej valec(vyzkouseno odpojenim kabelu ke vstriku) a jede krasne akorat na 5 valcu. Akorat ti muzu napsat cim to skoro urcite neni: civka, vicko rozdelovace, palec, kabely, vstriky, el., spatna komprese,. tim to neni.....jeste me napada jestli to nemuze bejt snimac teploty vodniho obehu. Ja tam mam dva a jeden ma jeden el. kontakt a druhej ma klasicky 2 el. kontakty, tak sem s toho trosku rozhozenej. Jeste me napada Lambda sonda tu si jedu ted koupit, tak ti pak muzu dat vedet jestli se to zlepsilo... Jeste mam strach ze to muze bejt vahou vzduchu ale na to se mi ani nechce myslet, protoze originalni vaha v stoji v elitu 20k a to je hodnota celyho auta
tak snad to tim neni....stastnyreseni problemu, P.S. kdybys na neco prysel tak dej taky vedet

BMW E28. Nejlepší z nejlepších....
Co na tohle říci...?junglist23 píše:Mám velmi podobnej problém. Studenej start krasa, trochu se zahreje a zacne vynechavat 6-tej valec(vyzkouseno odpojenim kabelu ke vstriku) a jede krasne akorat na 5 valcu. Akorat ti muzu napsat cim to skoro urcite neni: civka, vicko rozdelovace, palec, kabely, vstriky, el., spatna komprese,. tim to neni.....jeste me napada jestli to nemuze bejt snimac teploty vodniho obehu. Ja tam mam dva a jeden ma jeden el. kontakt a druhej ma klasicky 2 el. kontakty, tak sem s toho trosku rozhozenej. Jeste me napada Lambda sonda tu si jedu ted koupit, tak ti pak muzu dat vedet jestli se to zlepsilo... Jeste mam strach ze to muze bejt vahou vzduchu ale na to se mi ani nechce myslet, protoze originalni vaha v stoji v elitu 20k a to je hodnota celyho autatak snad to tim neni....stastnyreseni problemu, P.S. kdybys na neco prysel tak dej taky vedet
Zlobí 6. válec.
Proč do toho pleteš nějaký teplotní čidlo, lambda sondu nebo váhu vzduchu...?
Hledej problém na 6. válci, co když na něm např. netěsní vstřik...
***
Re: nestartuje za tepla
A po takovým pokusu o teplý start vypadají svíčky jak...?zamknuto píše:M... co se to trochu zahřeje tak spadnou otáčky na 800 a začne to jakoby vynechávat za jízdy to trochu zlobí ale jedeto! Po zhasnutí motoru a opětovném startování to jen točí a ani to neškitne!
.
- junglist23
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06. 08. 2007 09:34
- Bydliště: Praha
Uz sem to vsechno zkousel.....vstriky meneny tesneni taky el. promerena, meneny svicky, proste: benzin tam de, jiskru to taky dava a komprese je taky dobra. A to teplotni cidlo me napadlo proto ze kdyz je to studeny tak je to v poho to znamena ze řj dostane signal asi z teplotniho cidla a podle toho reguluje smes paliva a treba to hazi nejaky blbosti... jen nazor.... a jeste kdyz sme u toho tak prave obcas to de i na 4 pri nizkejch otackach to znamena ze to sou krajni valce od sani(vyzkouseny)...tak me napada jedine nejaky cidlo nebo neco takovyho proste jakoby tam slo malo vzduch...ja fakt nevim. Jestli poradis tak dik.
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....
Teplotní čidlo, lambda, váha vzduchu a podobný elementy nemůžou ovlivnit chod pouze jednoho či jen některých válců.junglist23 píše:Uz sem to vsechno zkousel.....vstriky meneny tesneni taky el. promerena, meneny svicky, proste: benzin tam de, jiskru to taky dava a komprese je taky dobra. A to teplotni cidlo me napadlo proto ze kdyz je to studeny tak je to v poho to znamena ze řj dostane signal asi z teplotniho cidla a podle toho reguluje smes paliva a treba to hazi nejaky blbosti... jen nazor.... a jeste kdyz sme u toho tak prave obcas to de i na 4 pri nizkejch otackach to znamena ze to sou krajni valce od sani(vyzkouseny)...tak me napada jedine nejaky cidlo nebo neco takovyho proste jakoby tam slo malo vzduch...ja fakt nevim. Jestli poradis tak dik.
Asi by mi zajímaly ventily a jejich stav...
- junglist23
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06. 08. 2007 09:34
- Bydliště: Praha
- junglist23
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06. 08. 2007 09:34
- Bydliště: Praha
me napada to ze tam je nejdelsi saci potrubi tak jestli to nemuze mit vliv, ale nevim co??? Ale jak rikam ze sytice poklesne volnobeh na moc nizky otacky. cim drzi motor otacky na volnobeh? volnobeznym ventilem. a kdyz by byl v prdeli tak to nejde, ale kdyz by byl jenom nacatej tak pres nej nebude protejkat malo vzduchu a mohlo by se stat ze ty krajni valce budou mit nedostatek vzduchu.. Rikam ...jenom premejslim nahlas...Venca píše:Dva krajní válce určitě nebudou vynechávat kvůli volnoběhu...junglist23 píše:Ventily sou krasny. protoze sem menil hlavu a zkousel sem tesnost- krasa, a kdyz mi vynechavaj dvy krajni valce tak me treba napada nizkej volnobeh....
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....
To nehrozí ani náhodou - rozdíl v délkách potrubí tohle nemůže způsobit.junglist23 píše:.. me napada to ze tam je nejdelsi saci potrubi tak jestli to nemuze mit vliv, ale nevim co??? Ale jak rikam ze sytice poklesne volnobeh na moc nizky otacky. cim drzi motor otacky na volnobeh? volnobeznym ventilem. a kdyz by byl v prdeli tak to nejde, ale kdyz by byl jenom nacatej tak pres nej nebude protejkat malo vzduchu a mohlo by se stat ze ty krajni valce budou mit nedostatek vzduchu.. Rikam ...jenom premejslim nahlas...
Ventil, regulující volnoběh, je jen řízený pomocný kanál průtoku vzduchu.
Porovnal bych stav všech svíček, zda jsou rozdíly mezi 6. válcem (ev.1.) a ostatníma...
.
- junglist23
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06. 08. 2007 09:34
- Bydliště: Praha
to uz sem vsechno zkouselVenca píše:To nehrozí ani náhodou - rozdíl v délkách potrubí tohle nemůže způsobit.junglist23 píše:.. me napada to ze tam je nejdelsi saci potrubi tak jestli to nemuze mit vliv, ale nevim co??? Ale jak rikam ze sytice poklesne volnobeh na moc nizky otacky. cim drzi motor otacky na volnobeh? volnobeznym ventilem. a kdyz by byl v prdeli tak to nejde, ale kdyz by byl jenom nacatej tak pres nej nebude protejkat malo vzduchu a mohlo by se stat ze ty krajni valce budou mit nedostatek vzduchu.. Rikam ...jenom premejslim nahlas...
Ventil, regulující volnoběh, je jen řízený pomocný kanál průtoku vzduchu.
Porovnal bych stav všech svíček, zda jsou rozdíly mezi 6. válcem (ev.1.) a ostatníma...
.
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....
- junglist23
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06. 08. 2007 09:34
- Bydliště: Praha
to sem si taky myslel tak sem vymenil vstrik za jinej a uplne to samy, tak sem zkusi jeste jinej a uplne to samy a zkousel sem je jeste pred tim nez sem to pridelal a vsechny fungovaly a kdyz vyndam svicku tak je cejtit z toho 6-tyho valce benzin coz je dobre(pri natoceni samozrejme)Venca píše:Podle tohohle to vypadá, že tam nejde palivo...junglist23 píše:..trochu se zahreje a zacne vynechavat 6-tej valec(vyzkouseno odpojenim kabelu ke vstriku) a jede krasne akorat na 5 valcu. ..
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....
Nejde do toho válce voda?junglist23 píše: to sem si taky myslel tak sem vymenil vstrik za jinej a uplne to samy, tak sem zkusi jeste jinej a uplne to samy a zkousel sem je jeste pred tim nez sem to pridelal a vsechny fungovaly a kdyz vyndam svicku tak je cejtit z toho 6-tyho valce benzin coz je dobre(pri natoceni samozrejme)
- junglist23
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06. 08. 2007 09:34
- Bydliště: Praha