Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
hyry
- Příspěvky: 943
- Registrován: 02. 08. 2007 22:29
- Bydliště: NEW BYDZOV
Příspěvek
od hyry » 04. 03. 2008 15:24
Prosím o radu nebo zkušenost.Do pumpy v nádrži mi nejde proud.Pumpa v pořádku.Přes relátka proklemováním funguje taky.Někde po cestě je něco špatně.Měl jsem motor venku ale vše jsem si označil. Dik za každou radu.

-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 04. 03. 2008 15:28
co pojistka?
-
mivrda
- Příspěvky: 176
- Registrován: 18. 08. 2007 21:29
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od mivrda » 05. 03. 2008 12:03
co se tyce palivove pumpy tak kdyz jsme hledali problem mysleli jsme si ze nema taky elektriku ale ono si to asi pamatuje jestli byl benzin pod tlakem a pak ji to spusti treba az po kratke chvilce chodu motoru... za behu motoru jsem jeji prepojili z primeho napajeni baterii na jeji privodni kabel a slo to dal bez zavahani...
-
hyry
- Příspěvky: 943
- Registrován: 02. 08. 2007 22:29
- Bydliště: NEW BYDZOV
Příspěvek
od hyry » 05. 03. 2008 12:43
To jo,ale já jsem natahal nový hadice na benzín.Takže ted mám vše prázdný.Pojistka je ok,ale nejde mi do 11ky proud.Do jinech proud jde.Zbaterky to jde rovnou do pojistek a pak to je rozhozený dál?
-
mivrda
- Příspěvky: 176
- Registrován: 18. 08. 2007 21:29
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od mivrda » 05. 03. 2008 12:51
priznam se ze to nevim presne jak je to zapojeny. ale me k pumpe stava nesla behem normalnich pokusu... tak za ucelem reseni dalsich problemu jsem ji napojil na primo.... tak si prived kabel primo k ni odvydusni si to co to jde a az ti to pobeze tak to zkus za chodu zapojit a zpet a treba uz to pujde jak ma....
-
hyry
- Příspěvky: 943
- Registrován: 02. 08. 2007 22:29
- Bydliště: NEW BYDZOV
Příspěvek
od hyry » 05. 03. 2008 13:01
Napřimo pumpa fachá.Někde je zádrhel.To co radíš si myslím nepomůže.By měla makat i bez natočenýho motoru.Natlačí a vypne.A to nedělá.
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 05. 03. 2008 15:05
mivrda píše:co se tyce palivove pumpy ....
...ono si to asi pamatuje jestli byl benzin pod tlakem a pak ji to spusti treba az po kratke chvilce chodu motoru......
Co...?
Kdo si co pamatuje?
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 05. 03. 2008 15:05
mivrda píše:hmmm

me se auto vsteka neskutecne takze a nikdo nevi proc... tak drzim palce at tohle rozkodujes
Asi bych se zajímal o funkci relé palivovýho čerpadla...
-
oldaf
- Příspěvky: 64
- Registrován: 01. 10. 2007 21:50
- Bydliště: Česká Lípa-Sever
Příspěvek
od oldaf » 05. 03. 2008 18:18
čerpadlo se spustí při zapnutí zapalování jen na chvilku a pak vypne, a rozeběhne se až po startování . takže pokud motor stojí tak čerpadlo neběží
-
hyry
- Příspěvky: 943
- Registrován: 02. 08. 2007 22:29
- Bydliště: NEW BYDZOV
Příspěvek
od hyry » 05. 03. 2008 18:21
JJ.Ale mě se nespustí ani na tu chvilku

-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 05. 03. 2008 18:37
Já teda nevím, ale měl jsem plasťáka a pumpa mi spínala AŽ při startování, při otočení klíčku do rozsvícených kontrolek - ani bzuk a to jsem většinu času jezdil bez zadních sedaček, takže jsem pumpu slyšel dobře.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 05. 03. 2008 22:23
bmwm3 píše:Já teda nevím, ale měl jsem plasťáka a pumpa mi spínala AŽ při startování, při otočení klíčku do rozsvícených kontrolek - ani bzuk a to jsem většinu času jezdil bez zadních sedaček, takže jsem pumpu slyšel dobře.
ale to by nejdriv kluci museli trochu myslet a nepausalizovat vsechno na jeden a ten samej problem... protoze kdyz toci pumpa pred startem u M10, tak patrne asi bude tocit i u S52 a kdyz ne tak je to spatne

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
hyry
- Příspěvky: 943
- Registrován: 02. 08. 2007 22:29
- Bydliště: NEW BYDZOV
Příspěvek
od hyry » 06. 03. 2008 11:59
Ta pumpa předtím po zapnutí klíčku natlačila a vypla.Pak běžela až s motorem.Ale ted neběží ani při startování.Do tý pojistky č.11 mi nejde proud a ani vstřikovače nejsou slyšet.Do relátek proud jde.

-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 06. 03. 2008 15:35
hyry píše:Stačila by mi jedna vyčerpávající a správná a kterou bych pochopil.
Nojo, no...
Tak na pojistku napětí nejde.
hyry píše:....Pumpa v pořádku.Přes relátka proklemováním funguje taky....
A při proklemování patice relé pumpa běží, pokud čtu dobře tvůj hned první příspěvek.
Tak copak to asi bude?
Je dobré občas číst, co tu někdo jiný napíše, třeba ti chce i poradit:
Venca píše:mivrda píše:hmmm

me se auto vsteka neskutecne takze a nikdo nevi proc... tak drzim palce at tohle rozkodujes
Asi bych se zajímal o funkci relé palivovýho čerpadla...
-
hyry
- Příspěvky: 943
- Registrován: 02. 08. 2007 22:29
- Bydliště: NEW BYDZOV
Příspěvek
od hyry » 06. 03. 2008 15:56
Relé jsem prohodil a projistotu skusil další dvě jiný se stejnou hodnotou a taky nic.

-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 06. 03. 2008 16:13
hyry píše:Relé jsem prohodil a projistotu skusil další dvě jiný se stejnou hodnotou a taky nic.

Nojo, tos tu napsal až teď.
Dobře, takže bych se zajímal, jestli to relé palivový pumpy vůbec přitahne.
Pokud ne, nedostává buď + od hlavního relé (relé ŘJ) nebo - z ŘJ.
Pokud ano, pak bych si zkusil (mimo auto, jestli při přitažení jeho kontakty spolehlivě spínají.
-
hyry
- Příspěvky: 943
- Registrován: 02. 08. 2007 22:29
- Bydliště: NEW BYDZOV
Příspěvek
od hyry » 06. 03. 2008 16:33
Kde se prosímtě nachází to hlavní relé řídící jednotky?A cos myslel tím:relé pal.pumpy přitáhne?Vůbec jsem to nerozdejchal.Můžeš polopatě?

-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 06. 03. 2008 16:37
hyry píše:Kde se prosímtě nachází to hlavní relé řídící jednotky?A cos myslel tím:relé pal.pumpy přitáhne?Vůbec jsem to nerozdejchal.Můžeš polopatě?

Nemám 325i, ale zřejmě je někde vedle relé palivový pumpy.
"Přitáhne" - no co asi relé dělá jinýho, než že přitáhne, ev. odpadne.
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 06. 03. 2008 16:43
M20 má tři velký relátka, jedno je na benzín a pak tam jsou dvě velký, tak to bych řekl,že budou hlavní relátka.
-
hyry
- Příspěvky: 943
- Registrován: 02. 08. 2007 22:29
- Bydliště: NEW BYDZOV
Příspěvek
od hyry » 06. 03. 2008 16:47
Bavíme se stále o těch třech relátkách na levím podběhu?