BENZÍNOVÁ PUMPA BEZ PROUDU

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

BENZÍNOVÁ PUMPA BEZ PROUDU

Příspěvek od hyry » 04. 03. 2008 15:24

Prosím o radu nebo zkušenost.Do pumpy v nádrži mi nejde proud.Pumpa v pořádku.Přes relátka proklemováním funguje taky.Někde po cestě je něco špatně.Měl jsem motor venku ale vše jsem si označil. Dik za každou radu. :cry:

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 04. 03. 2008 15:28

co pojistka?

Uživatelský avatar
mivrda
Příspěvky: 176
Registrován: 18. 08. 2007 21:29
Bydliště: Praha

majitel momentalne mrtve m20

Příspěvek od mivrda » 05. 03. 2008 12:03

co se tyce palivove pumpy tak kdyz jsme hledali problem mysleli jsme si ze nema taky elektriku ale ono si to asi pamatuje jestli byl benzin pod tlakem a pak ji to spusti treba az po kratke chvilce chodu motoru... za behu motoru jsem jeji prepojili z primeho napajeni baterii na jeji privodni kabel a slo to dal bez zavahani...

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 05. 03. 2008 12:43

To jo,ale já jsem natahal nový hadice na benzín.Takže ted mám vše prázdný.Pojistka je ok,ale nejde mi do 11ky proud.Do jinech proud jde.Zbaterky to jde rovnou do pojistek a pak to je rozhozený dál?

Uživatelský avatar
mivrda
Příspěvky: 176
Registrován: 18. 08. 2007 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od mivrda » 05. 03. 2008 12:51

priznam se ze to nevim presne jak je to zapojeny. ale me k pumpe stava nesla behem normalnich pokusu... tak za ucelem reseni dalsich problemu jsem ji napojil na primo.... tak si prived kabel primo k ni odvydusni si to co to jde a az ti to pobeze tak to zkus za chodu zapojit a zpet a treba uz to pujde jak ma....

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 05. 03. 2008 13:01

Napřimo pumpa fachá.Někde je zádrhel.To co radíš si myslím nepomůže.By měla makat i bez natočenýho motoru.Natlačí a vypne.A to nedělá.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: majitel momentalne mrtve m20

Příspěvek od Venca » 05. 03. 2008 15:05

mivrda píše:co se tyce palivove pumpy ....
...ono si to asi pamatuje jestli byl benzin pod tlakem a pak ji to spusti treba az po kratke chvilce chodu motoru......
Co...?
Kdo si co pamatuje?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 03. 2008 15:05

mivrda píše:hmmm :-( me se auto vsteka neskutecne takze a nikdo nevi proc... tak drzim palce at tohle rozkodujes
Asi bych se zajímal o funkci relé palivovýho čerpadla...

oldaf
Příspěvky: 64
Registrován: 01. 10. 2007 21:50
Bydliště: Česká Lípa-Sever

čerpadlo

Příspěvek od oldaf » 05. 03. 2008 18:18

čerpadlo se spustí při zapnutí zapalování jen na chvilku a pak vypne, a rozeběhne se až po startování . takže pokud motor stojí tak čerpadlo neběží

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 05. 03. 2008 18:21

JJ.Ale mě se nespustí ani na tu chvilku :cry:

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 05. 03. 2008 18:37

Já teda nevím, ale měl jsem plasťáka a pumpa mi spínala AŽ při startování, při otočení klíčku do rozsvícených kontrolek - ani bzuk a to jsem většinu času jezdil bez zadních sedaček, takže jsem pumpu slyšel dobře.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 03. 2008 22:23

bmwm3 píše:Já teda nevím, ale měl jsem plasťáka a pumpa mi spínala AŽ při startování, při otočení klíčku do rozsvícených kontrolek - ani bzuk a to jsem většinu času jezdil bez zadních sedaček, takže jsem pumpu slyšel dobře.
ale to by nejdriv kluci museli trochu myslet a nepausalizovat vsechno na jeden a ten samej problem... protoze kdyz toci pumpa pred startem u M10, tak patrne asi bude tocit i u S52 a kdyz ne tak je to spatne :twisted:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 06. 03. 2008 11:59

Ta pumpa předtím po zapnutí klíčku natlačila a vypla.Pak běžela až s motorem.Ale ted neběží ani při startování.Do tý pojistky č.11 mi nejde proud a ani vstřikovače nejsou slyšet.Do relátek proud jde. :cry:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 03. 2008 15:35

hyry píše:Stačila by mi jedna vyčerpávající a správná a kterou bych pochopil.
Nojo, no...

Tak na pojistku napětí nejde.
hyry píše:....Pumpa v pořádku.Přes relátka proklemováním funguje taky....
A při proklemování patice relé pumpa běží, pokud čtu dobře tvůj hned první příspěvek.

Tak copak to asi bude?

Je dobré občas číst, co tu někdo jiný napíše, třeba ti chce i poradit:
Venca píše:
mivrda píše:hmmm :-( me se auto vsteka neskutecne takze a nikdo nevi proc... tak drzim palce at tohle rozkodujes
Asi bych se zajímal o funkci relé palivovýho čerpadla...

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 06. 03. 2008 15:56

Relé jsem prohodil a projistotu skusil další dvě jiný se stejnou hodnotou a taky nic. :cry:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 03. 2008 16:13

hyry píše:Relé jsem prohodil a projistotu skusil další dvě jiný se stejnou hodnotou a taky nic. :cry:
Nojo, tos tu napsal až teď.

Dobře, takže bych se zajímal, jestli to relé palivový pumpy vůbec přitahne.

Pokud ne, nedostává buď + od hlavního relé (relé ŘJ) nebo - z ŘJ.

Pokud ano, pak bych si zkusil (mimo auto, jestli při přitažení jeho kontakty spolehlivě spínají.

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 06. 03. 2008 16:33

Kde se prosímtě nachází to hlavní relé řídící jednotky?A cos myslel tím:relé pal.pumpy přitáhne?Vůbec jsem to nerozdejchal.Můžeš polopatě? :shock:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 03. 2008 16:37

hyry píše:Kde se prosímtě nachází to hlavní relé řídící jednotky?A cos myslel tím:relé pal.pumpy přitáhne?Vůbec jsem to nerozdejchal.Můžeš polopatě? :shock:
Nemám 325i, ale zřejmě je někde vedle relé palivový pumpy.

"Přitáhne" - no co asi relé dělá jinýho, než že přitáhne, ev. odpadne.

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 06. 03. 2008 16:43

M20 má tři velký relátka, jedno je na benzín a pak tam jsou dvě velký, tak to bych řekl,že budou hlavní relátka.

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 06. 03. 2008 16:47

Bavíme se stále o těch třech relátkách na levím podběhu?

Odpovědět