e28 topí stále i když je ovladač nadoraz v modrém co s tím?
e28 topí stále i když je ovladač nadoraz v modrém co s tím?
U mé e 28 topení topí stále i když je koleso plně v modrém poli. V čem je závada, jak ji zjistit, popř. jak teplo vyřadit na léto (nějakou klapku přehodit či co). díky za každou informaci
asi máš vyskočené tahlo rozeber palubovku a kukni
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
omlouvam se o tom ventilu jsem nevěděl 

EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Re: e28 topí stále i když je ovladač nadoraz v modrém co s t
A nerikal jsem ti to same co Fugo, kdyz jsi u me bylKovi píše:U mé e 28 topení topí stále i když je koleso plně v modrém poli. V čem je závada, jak ji zjistit, popř. jak teplo vyřadit na léto (nějakou klapku přehodit či co). díky za každou informaci

Jo, panacek neveri ...

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
jj je tam elmag. ventil při pohledu z čela motorového prostoru nalevo od brzdového posilovače - vedou do něj hadice topení - stačí odpojit a pořádně vyčistit
taky se dá změřit kolik napětí jde tím konektorem - když je ovládání topení na modrym bude tam 0 a když je na červenym tak 12 (nebo opačně-už si to nepomatuju) - důležitý je zjistit jestli tam něco jde při změně na voliči teploty v kabině
taky se dá změřit kolik napětí jde tím konektorem - když je ovládání topení na modrym bude tam 0 a když je na červenym tak 12 (nebo opačně-už si to nepomatuju) - důležitý je zjistit jestli tam něco jde při změně na voliči teploty v kabině
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
bmw e28
poradte
je to m20 a má elmag. ventil a je tam nová vodní pumpa a termostat ale už před tim to dělalo také. takže auto má teplotu přesně v pulce budíku, paráda a na volnoběh topí jako čert ale jak se přidaj otáčky tak nad 2500 tis tak přestane topit a fouká jen studenej vzduch (klapky choděj všechny a radiator je průchozí, na volnoběh je celej rozpálenej a když se zvednou otáčky - vychladne) a ten elektro-mg jsem měl venku a ten otvírá i zavírá a proud do něj z auta taky jde
díky za rady



díky za rady
S BMW je život přece tak krásnej.....
můj tel: 607/207 457
můj tel: 607/207 457