325iX strata otáčok

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkoZH
Příspěvky: 84
Registrován: 24. 01. 2008 09:28
Bydliště: Slovakia ZH

325iX strata otáčok

Příspěvek od MarkoZH » 20. 02. 2008 23:45

Nazdar, mam taky problem. Ked nastartujem tak motor vrci normalne, ale akonahle pridam tak vo vyssich otackach nachvilu stratim otacky a ked trosku klesnu, tak zas stupnu a stale dookola. Kolise to ako na obmedzovaci, len s vacsim rozdielom otacok a dlhsim intervalom..... ako keby odpajalo bud vstrekovanie, alebo zapalovanie. Riadiaca jednotka a ani vaha vzduchu to nie su, vymenil som ich za druhe a robilo to aj tak... Za vase rady dakujem!!!!!
BMW E36 M-Touring individual
BMW E30 325iX
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MarkoZH
Příspěvky: 84
Registrován: 24. 01. 2008 09:28
Bydliště: Slovakia ZH

Příspěvek od MarkoZH » 21. 02. 2008 14:21

:?:
BMW E36 M-Touring individual
BMW E30 325iX
Obrázek
Obrázek

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

ix

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 21. 02. 2008 14:39

maš vyměněný rozdělovač a svíčky, na tom motoru to bylo v prdeli...

nebo moc špinaví filt-na moji 2,8 sem to k vůli špinavému filtru nevytočil výš jak do 4000ot

Uživatelský avatar
MarkoZH
Příspěvky: 84
Registrován: 24. 01. 2008 09:28
Bydliště: Slovakia ZH

Příspěvek od MarkoZH » 21. 02. 2008 15:54

jasne aj sviecky aj rozdelovac su menene a aj filter palivovy je novy
BMW E36 M-Touring individual
BMW E30 325iX
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MarkoZH
Příspěvky: 84
Registrován: 24. 01. 2008 09:28
Bydliště: Slovakia ZH

Příspěvek od MarkoZH » 22. 02. 2008 09:19

nik nevie poradit?
BMW E36 M-Touring individual
BMW E30 325iX
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 22. 02. 2008 09:54

Celkom mozne ze ti nestiha palivova pumpa - daj na skusku nejaku novu, alebo aspon ju na chvilu prepuluj, nechaj vychrstnut sracky co mohla nasat, skontroluj sitko...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
MarkoZH
Příspěvky: 84
Registrován: 24. 01. 2008 09:28
Bydliště: Slovakia ZH

Příspěvek od MarkoZH » 22. 02. 2008 12:32

odpojil som benzin a hadicku zablendoval tocil som a a natlacilo tolko stavy ze vystrelilo blendu a vytrisklo benzin takze palivo tlaci het...
ale myslim ze som na nieco prisiel...
odpojil som obtokovy ventil a uz to nerobi ale zas mi ide volnobeh pekne vysoko a nejaky nepravidelny chod to ma bez toho ventilu tak budem musit asi dat iny funkcny a uvidim
inak: pri sotrej vacke by mal byt volnobeh vyssi alebo nie? a nepravidelne ide na volnobehu pri sotrej vacke?
BMW E36 M-Touring individual
BMW E30 325iX
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 22. 02. 2008 18:18

Obtokovy ventil myslis spatny ventil na palivovej liste, alebo volnobeznak? Inak s ostoru vackou je samozrejme volnobeh vyssie a rozhodenejsi, ale pokial je do nieco okolo 280 stupnov tak by si to nemal nijak vyrazne pozorovat, az okolo 300 a viac to byva uz hardcore, tam uz casto mas aj volnobeh na 2000ot, atd.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 02. 2008 19:19

asi by bolo rozumne skusit najprv veci, ktore si sa ma pytal
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
MarkoZH
Příspěvky: 84
Registrován: 24. 01. 2008 09:28
Bydliště: Slovakia ZH

Příspěvek od MarkoZH » 23. 02. 2008 00:33

vacka je tam 288 a max tvoje veci som skusil a nepomohlo okrem tej kablovacky ale odpojenie stekra od toho ventilu vpodstate pomohlo...a nie ventil na liste ale ten sulec co vlastne obtokom pusta vzduch za klapku..a pred tym ked to blblo som msa hral s volnobehom a steloval som ten stiftik takze to teraz mozno staci uz len dostelovat a samoska ze teraz be toho ventilu to aj tak asi nebude ono takze dat aj ten novy-funkcny
BMW E36 M-Touring individual
BMW E30 325iX
Obrázek
Obrázek

zelo
Příspěvky: 44
Registrován: 05. 02. 2008 00:04
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zelo » 23. 02. 2008 14:49

tak je to vyriesene....asi
boli naopak napojene stekre na tom obtokovom ventile a na spinaci polohy skrtiacej klapky a blblo to.... :oops: :oops: :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 02. 2008 00:13

zelo píše:tak je to vyriesene....asi
boli naopak napojene stekre na tom obtokovom ventile a na spinaci polohy skrtiacej klapky a blblo to.... :oops: :oops: :D
aha :twisted:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
MarkoZH
Příspěvky: 84
Registrován: 24. 01. 2008 09:28
Bydliště: Slovakia ZH

Příspěvek od MarkoZH » 24. 02. 2008 11:53

aaa tak stava sa vselico pri robote.... :oops: a to som na to prisiel len tak ze sa mi zdalo ze su rovnake stekre a ze ten kratsi je napichnuty na tom vzdialenjesom tak som to vymenil a bolo.
akurat este vonobezne otacky este musim nejak dostat do nizsich hladin
BMW E36 M-Touring individual
BMW E30 325iX
Obrázek
Obrázek

Odpovědět