Škube, vím že to tu bylo

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Škube, vím že to tu bylo

Příspěvek od Tweety » 20. 02. 2008 22:59

Nikde jsem ale nenašel nějaké rozumné rozuzlení.. :?

Dělá to v podstatě jen když je to studené. Ale třeba dnes dopoledne, to dělalo i přes to, že ručička byla uprostřed. Teď jsem jel z práce a myslel jsem že nedojedu. Z ničeho nic to začne šíleně škubat, potom to jede, ale zároveň to střílí do vejfuku, takovej wartburg zvuk, pak to najednou zase vypálí, jako by se to chytlo. Čím víc přidám, tím víc to dělá. V polovině cesty jak když utne a najednou to jelo normálně. U baráku už to na trojku zase trochu škubalo....

Nápady ? Fci hledat jsem použil.... :cry:

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 21. 02. 2008 07:34

neměl něco podobného maca? už nevím, co přívod benzinu? vaha?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 21. 02. 2008 09:32

kable svíčky mě to kdysi dělal kabel od indučky byl někde zlomený
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
lumik
Příspěvky: 287
Registrován: 24. 09. 2004 15:04
Bydliště: Děčín

Příspěvek od lumik » 21. 02. 2008 11:19

mě to dělal taky kabel od indučky, normálně to házelo jiskru na hadici od expansky, a teď jsem si vzpoměl že jsem to ještě nevyměnil :oops:

Uživatelský avatar
k.o.u.d.y.e30
člen E30.cz
Příspěvky: 243
Registrován: 13. 10. 2007 23:34
Bydliště: Brno,Vysočina,Znojmo

Příspěvek od k.o.u.d.y.e30 » 21. 02. 2008 11:23

na čem to máš??mě to jednu chvílí dělalo pomocný čerpadlo v nádrži, vyměnil jsem ho a bylo to dobrý a nebo ještě jeden drátu ř.j., jenže teď to začalo dělat něco podobnýho a obě čerpadla fungujou... :oops: ale myslím že to bude u mě káblama....
Obrázek
ex: 318i m10,318is,318iTurbo,525i m50,e30 325i tour, nyní 325i e36 na prodej a nově mazel BMW e46 330d M-packet

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 21. 02. 2008 12:01

Mě to škubalo (několik let a zhoršovalo)na půl plynu a při plném normál zrychlovalo.
Dal jsem lambdu a v poho.
BMW - srdeční záležitost

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 21. 02. 2008 12:08

twety zkoušel jsi dignostiku?

Uživatelský avatar
soraxcz
Příspěvky: 421
Registrován: 18. 10. 2007 21:55

Příspěvek od soraxcz » 21. 02. 2008 19:57

me to delal kabel od civky... a nebo taky muzou bejt svicky... kabel mi probilej.. vymenil sem a je to ok
:lol:
BMW E30 320i 1987 chromáček <= RIP 23.1.2009

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 02. 2008 20:17

Děkuji kluci za rady. Jen doplním. Svíčky NGK asi 3 měsíce staré. Kabely kupované nové asi týden hned za svíčkami. Asi před dvěma měsíci, kdy to cukalo pouze poránu provedena diagnostika a vše v pořádku. Emise taktéž dobré, jen prý lambda o něco malinko vyší, ale v normě. Jediné co se mi nelíbilo byl rozdělovač. Dnes byl máca tak hodnej a jeden náhradní mi půjčil, tak to zkusím zítra přehodit a projet. Nicméně co jsem do něho koukal, je na tom, co se týká stavu, stejně jako ten muj, ale netuším jestli není špatné třeba právě to víčko - uvidim. Konzultoval jsem to dnes taktéž s Vasou. Bavili jsme se o podávacím čerpadle, ale je divné že to nedělá ve vysokých otáčkách. Jako nejede to tak jak by mělo, ale horší je to spíše mezi 2-3tis. ...to se tím autem opravdu nedá jet. Čerpadlo nebzučí. Po chvíli jak když utne a auto jede normálně. Dnes z práce taktéž v naprostém pořádku. Nechápu. Mám dojem že to dělá převážně ve vlhkém prostředí, proto ten vypůjčenej rozdělovač.

Dále doplním, že na volnoběh motor vystřelí při sešlápnutí plynu do omezovače úplně v pohodě, bez jakéhokoliv problému. Když to začne cukat, tak i na volnoběh nepravidelný chod motoru, otáčky o něco málo spadnou.

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 21. 02. 2008 20:21

Sanie a vsetky podtlakove hadice skontrolovane na tesnost ? halvne ta z ventildeklu vplyvom olejovych vyparov uplne stvrdne casom a casto praska a neni to moc vidiet...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 02. 2008 20:23

Helldiver píše:Sanie a vsetky podtlakove hadice skontrolovane na tesnost ? halvne ta z ventildeklu vplyvom olejovych vyparov uplne stvrdne casom a casto praska a neni to moc vidiet...
Podtlakové hadice vyměněny. Hadice na sání jako nová :? Vše zkontrolováno. Falešným vzduchem to být nemůže, to jsem měl na 320i a tam to prostě běželo jen nepravidelně, na jízdě se to moc neprojevilo. Tady když otevřu víčko pro nalévání oleje, volnoběh klasicky upadne, jako normálně

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 21. 02. 2008 20:29

zkus ten rozdělovač,palec a pak čerpadlo z regulátorem tlaku paliva.Co pal.filtr :idea:

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 02. 2008 20:30

Stany píše:zkus ten rozdělovač,palec a pak čerpadlo z regulátorem tlaku paliva.Co pal.filtr :idea:
Tak palec jsem si nevzal, zkusím co nejlépe očistit ten svůj. Ten regulátor tlaku paliva mi říkal máca, zkusím hned jako další krok, díky. Palivový filtr vyměněn před 14 dny při pozimní údržbě

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 21. 02. 2008 20:37

ten filtr si dal správním směrem :twisted:
zkontroluj taky konektor na pal.pumpě,to mně jednou pěkně pozlobilo.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 02. 2008 20:40

Stany píše:ten filtr si dal správním směrem :twisted:
zkontroluj taky konektor na pal.pumpě,to mně jednou pěkně pozlobilo.
Jo, filtr je dle šipky :) Ale ten konektor mě čoveče vůbec nenapadl a to jsem tenhle problém měl už na 320i :idea: Kolikrát se autu totiž nechtělo ani nějak chytat.... Takže zítra určitě zkusim

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 02. 2008 22:01

sere se ti palivova cesta
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 22. 02. 2008 10:57

relátko na benzínovou pumpu (na M30 jsou dvě vedle sebe, každý má jinou funkci, ale souvisejí spolu), dělalo mi to to samý, zkontrolováno bylo úplně všechno včetně těch relátek - tvářily se, že fungujou, ale fungovaly jenom občas, svině :evil:
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 22. 02. 2008 17:48

Max-Max píše:sere se ti palivova cesta
Palivová cesta. Proč to tedy nedělá ve vysokejch, respektive v nízkejch se s tím nedá jet, ve vysokejch to nejede, ale ještě se někam doplazim.

Jo Fido, taky už jsem slyšel. Dnes jsem vyměnil ten rozdělovač, nechci měnit nic dál, jelikož bych rád zjistil tu příčinu. Když povyměňuji 10 věcí najednou, nezjistím čím to bylo. Nicméně ta svině poslední dva dny zase jezdí bez problémů :?

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 22. 02. 2008 18:02

Tweety píše:
Max-Max píše:sere se ti palivova cesta
Palivová cesta. Proč to tedy nedělá ve vysokejch, respektive v nízkejch se s tím nedá jet, ve vysokejch to nejede, ale ještě se někam doplazim.

Jo Fido, taky už jsem slyšel. Dnes jsem vyměnil ten rozdělovač, nechci měnit nic dál, jelikož bych rád zjistil tu příčinu. Když povyměňuji 10 věcí najednou, nezjistím čím to bylo. Nicméně ta svině poslední dva dny zase jezdí bez problémů :?
tohle je největší svinstvo, když to dělá jenn někdy. kolik máš v nádrži když to dělá? je tona tom závislé?

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 22. 02. 2008 18:50

co inducka? a nebo spatna kostra motoru?
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Odpovědět