Jak zapojit tempomat
Jak zapojit tempomat
Potřebuju poradit..
Vyndali jsme (spíš Mr BMWAK) funkční tempomat z auta - dal do mého a nefunguje. Je tam pár drátků, co nevíme kam píchnout...
To samé s jedním kablíkem u board computeru a gongu...
Vyndali jsme (spíš Mr BMWAK) funkční tempomat z auta - dal do mého a nefunguje. Je tam pár drátků, co nevíme kam píchnout...
To samé s jedním kablíkem u board computeru a gongu...
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
todle je podle me ten kabli co vede do motor.prostoru fce code..zapojuje se do nejakyho kabelu, kterej je bud volnej,zaslepenej nebo jen propojenej kabelem..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
Na první fotce zapoj ten dvou konektor sem ten druhý zůstává volný pokud nemáš automat.
Druhý obrázek je to samé,zapojit do vhodné zásuvky,sem
popis-zap-svorkovnice-325i-sa-stecker-a ... 21163.html
Třetí fotka:tenhle konektor mám taky nezapojení
Čtvrtá fotka:Modrý konektor je pro páčku blikačů abys mohl obsluhovat BC.
Druhý obrázek je to samé,zapojit do vhodné zásuvky,sem
popis-zap-svorkovnice-325i-sa-stecker-a ... 21163.html
Třetí fotka:tenhle konektor mám taky nezapojení
Čtvrtá fotka:Modrý konektor je pro páčku blikačů abys mohl obsluhovat BC.
To je jiný dvou konektor má zelené drátyIwan píše:todle je podle me ten kabli co vede do motor.prostoru fce code..zapojuje se do nejakyho kabelu, kterej je bud volnej,zaslepenej nebo jen propojenej kabelem..
tady je foto toho konektoru,musíš ho najít bývá přilepený někde na hlavním svazku a je vněm zastrčená smyčka.
DÍKY!Stany píše:Na první fotce zapoj ten dvou konektor sem ten druhý zůstává volný pokud nemáš automat.
Druhý obrázek je to samé,zapojit do vhodné zásuvky,sem
popis-zap-svorkovnice-325i-sa-stecker-a ... 21163.html
Třetí fotka:tenhle konektor mám taky nezapojení
Čtvrtá fotka:Modrý konektor je pro páčku blikačů abys mohl obsluhovat BC.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
Nezapomente take na to, ze je par rozdilu v konektorech sady tempomatu (BC take) mezi "plast" a "chrom". Prisel jsem na to nahodou ponevadz se mi nahodou sesly doma sady jak z plasta tak chroma. Jen uvadim par postrehu...
TEMPOMAT:
1, packa tempomatu ma jiny konektor (chrom 4 zasuvka, plast 5ti - pocet dratu je vsak stejny)
2, packa z plastaka ma lepsi mechanicke porovedeni - nevyvraci se na sloupku rizeni
3, jiny konektor pro spinac spojky
4, jiny spinac spojky vcetne drzaku
5, pozor u malovalcu, coz je Magiccovo pripad (M40 - se nikdy ofi nedodavala s tempomatem), nemaji plne obsazen SA stecker - tudiz tam chybeji vyvody pro brzdovy spinac na tempomat - nutno napojit rucne!!! a neexistuje origo drzak na kastlik luft filtru (ma jinou roztec nez u 6-ti valcu) Paradoxem vsak je, ze na chromy s M10 se tempomat dodaval a tudis existuje i drzak krokoveho motorku - je umisten z leve vnitrvni strany blatniku nad prostorem pro ABS (prasacky se pridelava na 3 samorezky)
BC2:
1, rozdil je v kabelazi z duvodu funkce imobilizeru (CODE), u chroma se zapojejuje primo mezi konektor napajeni a RJ. U plasta je toto napajeni vyvedeno pod sloupek volantu (2pinovy konektor zeleny drat + zeleny s pruhem) bez BC je tam pouze dratova propojka.
2, navic na plastacke kabelazi pro motorovy prostor je nejaky 2-pinovy vyvod ktery se mi nepodarilo identifikovat (alarm houkacka to neni a senzor teploty take ne), konci hodne blizko u pojistkovky...
Po blizsim ohledani si ale myslim, ze pri trose bastleni je to zapojitelne navzajem.
Vic mne v tuhle chvili nenapada, V.
TEMPOMAT:
1, packa tempomatu ma jiny konektor (chrom 4 zasuvka, plast 5ti - pocet dratu je vsak stejny)
2, packa z plastaka ma lepsi mechanicke porovedeni - nevyvraci se na sloupku rizeni
3, jiny konektor pro spinac spojky
4, jiny spinac spojky vcetne drzaku
5, pozor u malovalcu, coz je Magiccovo pripad (M40 - se nikdy ofi nedodavala s tempomatem), nemaji plne obsazen SA stecker - tudiz tam chybeji vyvody pro brzdovy spinac na tempomat - nutno napojit rucne!!! a neexistuje origo drzak na kastlik luft filtru (ma jinou roztec nez u 6-ti valcu) Paradoxem vsak je, ze na chromy s M10 se tempomat dodaval a tudis existuje i drzak krokoveho motorku - je umisten z leve vnitrvni strany blatniku nad prostorem pro ABS (prasacky se pridelava na 3 samorezky)
BC2:
1, rozdil je v kabelazi z duvodu funkce imobilizeru (CODE), u chroma se zapojejuje primo mezi konektor napajeni a RJ. U plasta je toto napajeni vyvedeno pod sloupek volantu (2pinovy konektor zeleny drat + zeleny s pruhem) bez BC je tam pouze dratova propojka.
2, navic na plastacke kabelazi pro motorovy prostor je nejaky 2-pinovy vyvod ktery se mi nepodarilo identifikovat (alarm houkacka to neni a senzor teploty take ne), konci hodne blizko u pojistkovky...
Po blizsim ohledani si ale myslim, ze pri trose bastleni je to zapojitelne navzajem.
Vic mne v tuhle chvili nenapada, V.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
I do plasťáků byly dva druhy tempomatů. Rozdíl je v podstatě jen v páčce a funkci. Jeden umí páčkou i ubírat rychlost, druhý ne, je třeba tempomat vypnout a po zpomalení nově nastavit. Ten, co neumí zpomalovat, má páčku opticky stejnou, jako má tříca blinkry a stěrače, ten chytřejší - páčka je taková kulatější, vzhledem podobná k páčkám v e36, e34, apod ...
Rozdíl v zapojení mezi nimi není, alespoň já ho nenašel.
Jestli je to ten tempomat, co si myslím, je to ten, co neubírá rychlost
Rozdíl v zapojení mezi nimi není, alespoň já ho nenašel.
Jestli je to ten tempomat, co si myslím, je to ten, co neubírá rychlost
no, ja nevim, ale obe sady co mam ja (plast i chrom) maji na packach:
- deceleration
- acceleration
- cancel
- resume
coz by se dalo prelozit jako: ubrat, pridat, vypnout a vratit se na predchozi rychlost po slapnuti na brzdu nebo spojku.
obe sady jsou z US trhu...
- deceleration
- acceleration
- cancel
- resume
coz by se dalo prelozit jako: ubrat, pridat, vypnout a vratit se na predchozi rychlost po slapnuti na brzdu nebo spojku.
obe sady jsou z US trhu...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Nápisy mají páčky stejné, ale funkcemi se takto liší, jak píšu - vlastní zkušenostVasa píše:no, ja nevim, ale obe sady co mam ja (plast i chrom) maji na packach:
- deceleration
- acceleration
- cancel
- resume
coz by se dalo prelozit jako: ubrat, pridat, vypnout a vratit se na predchozi rychlost po slapnuti na brzdu nebo spojku.
obe sady jsou z US trhu...
Jak napsal váša, tak inženýři skutečně nepředpokládali že by někdo chtěl v maloválci tempomat a nebyly tam na to vyvedený dráty. Už je to ale v cajku.. Ještě jednou díky za rady...Stany píše:Na první fotce zapoj ten dvou konektor sem ten druhý zůstává volný pokud nemáš automat.
Druhý obrázek je to samé,zapojit do vhodné zásuvky,sem
popis-zap-svorkovnice-325i-sa-stecker-a ... 21163.html
Třetí fotka:tenhle konektor mám taky nezapojení
Čtvrtá fotka:Modrý konektor je pro páčku blikačů abys mohl obsluhovat BC.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
zkus tu packu kterou normalne tempo vypnes - drzet k zpomalovani, funguje toDan td píše:Nápisy mají páčky stejné, ale funkcemi se takto liší, jak píšu - vlastní zkušenostVasa píše:no, ja nevim, ale obe sady co mam ja (plast i chrom) maji na packach:
- deceleration
- acceleration
- cancel
- resume
coz by se dalo prelozit jako: ubrat, pridat, vypnout a vratit se na predchozi rychlost po slapnuti na brzdu nebo spojku.
obe sady jsou z US trhu...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Nefunguje, vyzkoušeno. Stejně už to auto nemám, ale čestný pionýrský, že jsem to zkoušelMax-Max píše:zkus tu packu kterou normalne tempo vypnes - drzet k zpomalovani, funguje toDan td píše:Nápisy mají páčky stejné, ale funkcemi se takto liší, jak píšu - vlastní zkušenostVasa píše:no, ja nevim, ale obe sady co mam ja (plast i chrom) maji na packach:
- deceleration
- acceleration
- cancel
- resume
coz by se dalo prelozit jako: ubrat, pridat, vypnout a vratit se na predchozi rychlost po slapnuti na brzdu nebo spojku.
obe sady jsou z US trhu...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no ja ti clovece nevim, zapojoval sem 3, a zkousel taky nekolik, a vzdy to fungovaloDan td píše:Nefunguje, vyzkoušeno. Stejně už to auto nemám, ale čestný pionýrský, že jsem to zkoušelMax-Max píše:zkus tu packu kterou normalne tempo vypnes - drzet k zpomalovani, funguje toDan td píše: Nápisy mají páčky stejné, ale funkcemi se takto liší, jak píšu - vlastní zkušenost
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
jak uz se psalo jsou min. dve verze tempomatu do e30 a jedna z nich neumi packou ubirat jen pridavat. Mam obe verze tak vim co rikam Podle me verze bez ubirani je chromak verze s ubirani je plastak? Ma na pacce 2x "off" a i dalsi funkce jsou jinym smerem nez na pacce s ubiranim takze kdyz v lete stridam auta jsem totalne v prde... protoze sedim ve stejnem interiueru ale tempomat ovladat neumim