M42 odvětrání klikové skříně.

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

M42 odvětrání klikové skříně.

Příspěvek od pavel1164 » 10. 02. 2008 20:02

Jak tak čtu zdejší příspěvky, tak mě napadá,jakým způsobem má odvětranou kliku M42.U M20 byla jasně vidět trubka spojující spodek se sánim,ale u M42 nic podobného nevidim.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: M42 odvětrání klikové skříně.

Příspěvek od Max-Max » 10. 02. 2008 20:18

pavel1164 píše:Jak tak čtu zdejší příspěvky, tak mě napadá,jakým způsobem má odvětranou kliku M42.U M20 byla jasně vidět trubka spojující spodek se sánim,ale u M42 nic podobného nevidim.
je tam, jen jinou cestou
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 10. 02. 2008 20:21

jediné co mě napadá je krytem rozvodů.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 10. 02. 2008 21:30

Je to skoro stejný jako u M20, z ventilového víka vede hadice a za váhou vzduchu se zespodu napojuje do tý gumový hadice, co je mezi váhou a sáním.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 02. 2008 21:32

BOOST píše:Je to skoro stejný jako u M20, z ventilového víka vede hadice a za váhou vzduchu se zespodu napojuje do tý gumový hadice, co je mezi váhou a sáním.
spis si myslim ze hleda to, co je u M20 roura mezi klikovou skrini a hlavou
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 10. 02. 2008 22:11

Max-Max píše: spis si myslim ze hleda to, co je u M20 roura mezi klikovou skrini a hlavou
Jo tak, to jsem si to špatně přečetl. :oops: :lol: To by mě samotnýho zajímalo, asi to bude ale fakt přes ty rozvody.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 02. 2008 22:11

BOOST píše:
Max-Max píše: spis si myslim ze hleda to, co je u M20 roura mezi klikovou skrini a hlavou
Jo tak, to jsem si to špatně přečetl. :oops: :lol: To by mě samotnýho zajímalo, asi to bude ale fakt přes ty rozvody.
ja myslel ze TY to budes vedet presne :oops:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 10. 02. 2008 22:49

Max-Max píše: ja myslel ze TY to budes vedet presne :oops:
Abych se přiznal, tak tohle mě nikdy nenapadlo zkoumat, i když motor byl rozebranej skoro do šroubku. :lol: Ale spodním krytem rozvodů vede průchod vedle klikovky směrem k bloku, takže bych si tipnul, že to bude ono. :lol:
Takhle vypadá blok v tom místě kolem kliky, kde je ten průchod v tom krytu rozvodu.
Obrázek

A tady vlevo vedle klikovky je ten průchod:
Obrázek
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 11. 02. 2008 07:15

Tak jsme to nakonec dali dohromady. :D
Jen bych byl zvědavý na více fotek rozebraného motoru,konkrétně M42...zatím jsem měl do šroubku rozebranou pouze M20.
M42 jsem detailně neměl možnost prozkoumat a zbytečně se mi v tom hrabat nechce.
Tak budu rád,když sem ještě hodíš další fotky.
Dík.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 13. 02. 2008 16:28

pavel1164 píše:Tak jsme to nakonec dali dohromady. :D
Jen bych byl zvědavý na více fotek rozebraného motoru,konkrétně M42...zatím jsem měl do šroubku rozebranou pouze M20.
M42 jsem detailně neměl možnost prozkoumat a zbytečně se mi v tom hrabat nechce.
Tak budu rád,když sem ještě hodíš další fotky.
Dík.
No z vlastního zdroje zase tolik fotek nemám, ale tady jich najdeš hromadu. :wink:
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... IC_ID=2723
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět