M42 odvětrání klikové skříně.
M42 odvětrání klikové skříně.
Jak tak čtu zdejší příspěvky, tak mě napadá,jakým způsobem má odvětranou kliku M42.U M20 byla jasně vidět trubka spojující spodek se sánim,ale u M42 nic podobného nevidim.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: M42 odvětrání klikové skříně.
je tam, jen jinou cestoupavel1164 píše:Jak tak čtu zdejší příspěvky, tak mě napadá,jakým způsobem má odvětranou kliku M42.U M20 byla jasně vidět trubka spojující spodek se sánim,ale u M42 nic podobného nevidim.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Je to skoro stejný jako u M20, z ventilového víka vede hadice a za váhou vzduchu se zespodu napojuje do tý gumový hadice, co je mezi váhou a sáním.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Jo tak, to jsem si to špatně přečetl.Max-Max píše: spis si myslim ze hleda to, co je u M20 roura mezi klikovou skrini a hlavou


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Abych se přiznal, tak tohle mě nikdy nenapadlo zkoumat, i když motor byl rozebranej skoro do šroubku.Max-Max píše: ja myslel ze TY to budes vedet presne


Takhle vypadá blok v tom místě kolem kliky, kde je ten průchod v tom krytu rozvodu.

A tady vlevo vedle klikovky je ten průchod:

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

No z vlastního zdroje zase tolik fotek nemám, ale tady jich najdeš hromadu.pavel1164 píše:Tak jsme to nakonec dali dohromady.![]()
Jen bych byl zvědavý na více fotek rozebraného motoru,konkrétně M42...zatím jsem měl do šroubku rozebranou pouze M20.
M42 jsem detailně neměl možnost prozkoumat a zbytečně se mi v tom hrabat nechce.
Tak budu rád,když sem ještě hodíš další fotky.
Dík.

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... IC_ID=2723
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
