konektor k ŘJ
konektor k ŘJ
Dneska jsem koukal na řídicí jednotku a když jsem jí odpojil od konektoru,tak jsem zjistil,že konektor má zhruba poloviční počet pinů než ŘJ.
Jen by mě zajímalo k čemu jsou piny, které nejsou nikam připojené.
Můj názor je,že tam jsou pro případné vybavení auta BC pro přenos dat do BC atp.
Dík za vaše názory.
Jen by mě zajímalo k čemu jsou piny, které nejsou nikam připojené.
Můj názor je,že tam jsou pro případné vybavení auta BC pro přenos dat do BC atp.
Dík za vaše názory.
Re: konektor k ŘJ
BC se připojuje na přístrojovku žlutým konektorem.pavel1164 píše:Dneska jsem koukal na řídicí jednotku a když jsem jí odpojil od konektoru,tak jsem zjistil,že konektor má zhruba poloviční počet pinů než ŘJ.
Jen by mě zajímalo k čemu jsou piny, které nejsou nikam připojené.
Můj názor je,že tam jsou pro případné vybavení auta BC pro přenos dat do BC atp.
Dík za vaše názory.
Ty volný piny jsou nezapojený, není jich třeba. Ne každý auto má např. pro každý vstřik zvlášť okruh, každý motor nemá čidla klepání atd...
Protože některý to auto je z 80. let a některý třeba z 90. let.pavel1164 píše:V tom případě je mi teda divný proč jedno auto tyhle snímače má a druhý se obejde bez nich.To jako ,že by různý motory používaly stejný formáty konektorů?
A ten standart toho konektoru se udělal tak, aby se mohl výhledově rozšířit.
pavel1164 pise:
Příspěvek Zaslal: 10. 02. 2008 17:56 Předmět:
To by mě zajímalo,když nejsou připojené ani uvnitř ,proč tam teda jsou.
Preci nikdo ve vyrobe nebude vyndavat piny z konektoru do tistaku.
Typ konektoru je OPTIMALNE zvolen, aby vyhovel pozadavkum a vzdy ma vic pinu, nez je potreba
Jak pisi kolegove, pinning je u E30 stejny a pri modernizaci se vzdy najde nejaky signal, co je potreba privest/odvest z pristroje.
Pisu o teto banalite, anzto se s timto problemem setkavam v praci. Zapomina se na snadny upgrage -> potize s chybejicimi piny v konektorech. Pak se musi slozite menit stavajici mechanika a pasovat vetsi konektory...
Příspěvek Zaslal: 10. 02. 2008 17:56 Předmět:
To by mě zajímalo,když nejsou připojené ani uvnitř ,proč tam teda jsou.
Preci nikdo ve vyrobe nebude vyndavat piny z konektoru do tistaku.

Typ konektoru je OPTIMALNE zvolen, aby vyhovel pozadavkum a vzdy ma vic pinu, nez je potreba

Jak pisi kolegove, pinning je u E30 stejny a pri modernizaci se vzdy najde nejaky signal, co je potreba privest/odvest z pristroje.
Pisu o teto banalite, anzto se s timto problemem setkavam v praci. Zapomina se na snadny upgrage -> potize s chybejicimi piny v konektorech. Pak se musi slozite menit stavajici mechanika a pasovat vetsi konektory...
Např.
E30 318i M10 L-Jetronic = 25 pinů, u E12 L-Jetronic 35 pinů
E30 318i M40 Motronic 1.3 = 55 pinů
Některé novější verze Motronic (u E30 asi již ne) = 88 pinů
Starší typy ŘJ mají někde jen 15 pinů, nejsem si jist, zda K-Jetronic...
E30 318i M10 L-Jetronic = 25 pinů, u E12 L-Jetronic 35 pinů
E30 318i M40 Motronic 1.3 = 55 pinů
Některé novější verze Motronic (u E30 asi již ne) = 88 pinů
Starší typy ŘJ mají někde jen 15 pinů, nejsem si jist, zda K-Jetronic...
Naposledy upravil(a) Venca dne 12. 02. 2008 19:07, celkem upraveno 1 x.