Vyhřívané ostřikovače??

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Vyhřívané ostřikovače??

Příspěvek od Herák » 14. 04. 2004 09:59

Mám dotaz jak to je s těma ostřikovačema? Jak se dají poznat vyhřívané? Do kapoty nejaký drátky vedou ale u ostřikovačů nevim. Hlavně jsem to moc nezkoumal teda.

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Re: Vyhřívané ostřikovače??

Příspěvek od thomas_a_anderson » 14. 04. 2004 10:02

Herák píše:Jak se dají poznat vyhřívané?
v zimě nezamrznou :oops:
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 14. 04. 2004 10:05

To jsem věděl že napíšete.Ale když mam nemrznoucí směs tak to nepoznam.

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 14. 04. 2004 10:09

Herák píše:To jsem věděl že napíšete.Ale když mam nemrznoucí směs tak to nepoznam.
Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerství :lol:
Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14. 04. 2004 11:28

zespod vedou kabely-z těch ostřikovačů

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 14. 04. 2004 11:39

thomas_a_anderson píše:
Herák píše:To jsem věděl že napíšete.Ale když mam nemrznoucí směs tak to nepoznam.
Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerství :lol:
Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
já myslim, že to nejni zas taková "jen" frajeřina. Nejde podle mě ani tolik o to, že ti nezamrzne směs v hadicích, ale spíš o to, že to tu kapalinu ohřejvá a rozmrazí ti to sklo.

Něco podobnýho jsem aplikoval u svojí dávno bejvalý Š 105L-brutus power, ale s tím rozdílem, že jsem si ráno nosil hrnec s horkou vodou :-)
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 14. 04. 2004 11:44

smash píše:
thomas_a_anderson píše:
Herák píše:To jsem věděl že napíšete.Ale když mam nemrznoucí směs tak to nepoznam.
Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerství :lol:
Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
já myslim, že to nejni zas taková "jen" frajeřina. Nejde podle mě ani tolik o to, že ti nezamrzne směs v hadicích, ale spíš o to, že to tu kapalinu ohřejvá a rozmrazí ti to sklo.

Něco podobnýho jsem aplikoval u svojí dávno bejvalý Š 105L-brutus power, ale s tím rozdílem, že jsem si ráno nosil hrnec s horkou vodou :-)
Pokud máš vyhřejvaný jen ostřikovače a ne nádobku, nemůže se to nikdy ohřát tak, aby to rozmrazilo sklo...
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 14. 04. 2004 11:53

:twisted: KARMA :twisted:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 14. 04. 2004 12:15

Flery píše::twisted: KARMA :twisted:
No jestli ji vozíš pod kapotou.... :lol:
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 14. 04. 2004 12:22

to byl vtip na to ohrejvani vody v odstrikovacich..
Petas prodává tyhle odstikovace a nechce za ne moc :wink:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 14. 04. 2004 12:24

thomas_a_anderson píše:
smash píše:
thomas_a_anderson píše: Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerství :lol:
Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
já myslim, že to nejni zas taková "jen" frajeřina. Nejde podle mě ani tolik o to, že ti nezamrzne směs v hadicích, ale spíš o to, že to tu kapalinu ohřejvá a rozmrazí ti to sklo.

Něco podobnýho jsem aplikoval u svojí dávno bejvalý Š 105L-brutus power, ale s tím rozdílem, že jsem si ráno nosil hrnec s horkou vodou :-)
Pokud máš vyhřejvaný jen ostřikovače a ne nádobku, nemůže se to nikdy ohřát tak, aby to rozmrazilo sklo...
řek bych, že spíš ohřejvat nádobku by trvalo dýl, než něco na způsob malýho průtokáčku. Vono tam ani nebude potřeba to moc ohřejvat, aby led na okně, kterej má dejme tomu -5 st. C, rozmrznul.
Takhle to alespoň je na E23. Nějakej bazmek na hadičce, kde bude asi spirála, či co a funguje to.
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 14. 04. 2004 12:33

smash píše: řek bych, že spíš ohřejvat nádobku by trvalo dýl, než něco na způsob malýho průtokáčku. Vono tam ani nebude potřeba to moc ohřejvat, aby led na okně, kterej má dejme tomu -5 st. C, rozmrznul.
Takhle to alespoň je na E23. Nějakej bazmek na hadičce, kde bude asi spirála, či co a funguje to.
Jo je to možný, že to i zafunguje, já nevím, na svým autě to nemám a viděl jsem to v činnosti jen na oktávce. Ale stejně bych to nějak moc na rozmrazování skla nepoužil, protože zaprvé bych měl strach při hodně velkým mrazu, že to praskne a za druhý, když mrzne, tak to stejně přimrzá na sklo, dokud není ohřátý od topení zevnitř. nemrzka se vypaří a ze zbylý vody stěrače udělaj krásnej k oknu přimrzlej film...
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 14. 04. 2004 12:38

jj, nejni to nic světobornýho, ale trochu to fachá. Větší komfort bude vyhřejvaný přední sklo
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 14. 04. 2004 12:56

thomas_a_anderson píše:
Herák píše:To jsem věděl že napíšete.Ale když mam nemrznoucí směs tak to nepoznam.
Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerství :lol:
Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
¨

O frajeřině to není.....Jedná se o to, aby nevznikala za jízdy na tryskách námraza a kapalina dobře procházela a správně ostřikovala . K tryskám na kapotě vedou kabely které vyhřívají jen v okamziku sepnutého ostřikování. Zahřívání vody a podobně jsou blbosti...kapalina musí být nemrznoucí jinak to stejně nefunguje.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 14. 04. 2004 13:22

Huska píše:Zahřívání vody a podobně jsou blbosti...[/color]
ale jo, vyhřejvaný trysky jsou mi jasný, ale proč je na E23 na hadici ostřikovače bazmek, do kterýho vedou dráty? Fakt to hřeje.
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 14. 04. 2004 14:50

Huska píše:K tryskám na kapotě vedou kabely které vyhřívají jen v okamziku sepnutého ostřikování.
Já to měl zapojené tak (origo), že to šlo hned po zapnutí zapalování.... . Kdyby se to zaplo jenom při použití ostřikovače, tak by to asi moc velký význam nemělo. Pokud by trysky byly zamrzlé, tak by je to rozmrazit nestihlo.

Ale je to celkem dobré. Na současném autě to nemám (trysky na E36 nepasují) a v zimě jsem kolikrát nadával, že jsou ostřikovače zamrzlé. V lepším případě šla jenom tryska u spolujezdce. :?

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14. 04. 2004 16:40

to vyhřívání asi funguje pořád-jako u zrcátek

Odpovědět