Vyhřívané ostřikovače??
Vyhřívané ostřikovače??
Mám dotaz jak to je s těma ostřikovačema? Jak se dají poznat vyhřívané? Do kapoty nejaký drátky vedou ale u ostřikovačů nevim. Hlavně jsem to moc nezkoumal teda.
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ
Re: Vyhřívané ostřikovače??
v zimě nezamrznouHerák píše:Jak se dají poznat vyhřívané?

...modrá <b>byla</b> dobrá...
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ
Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerstvíHerák píše:To jsem věděl že napíšete.Ale když mam nemrznoucí směs tak to nepoznam.

Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
...modrá <b>byla</b> dobrá...
já myslim, že to nejni zas taková "jen" frajeřina. Nejde podle mě ani tolik o to, že ti nezamrzne směs v hadicích, ale spíš o to, že to tu kapalinu ohřejvá a rozmrazí ti to sklo.thomas_a_anderson píše:Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerstvíHerák píše:To jsem věděl že napíšete.Ale když mam nemrznoucí směs tak to nepoznam.
Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
Něco podobnýho jsem aplikoval u svojí dávno bejvalý Š 105L-brutus power, ale s tím rozdílem, že jsem si ráno nosil hrnec s horkou vodou

-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ
Pokud máš vyhřejvaný jen ostřikovače a ne nádobku, nemůže se to nikdy ohřát tak, aby to rozmrazilo sklo...smash píše:já myslim, že to nejni zas taková "jen" frajeřina. Nejde podle mě ani tolik o to, že ti nezamrzne směs v hadicích, ale spíš o to, že to tu kapalinu ohřejvá a rozmrazí ti to sklo.thomas_a_anderson píše:Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerstvíHerák píše:To jsem věděl že napíšete.Ale když mam nemrznoucí směs tak to nepoznam.
Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
Něco podobnýho jsem aplikoval u svojí dávno bejvalý Š 105L-brutus power, ale s tím rozdílem, že jsem si ráno nosil hrnec s horkou vodou
...modrá <b>byla</b> dobrá...
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ
řek bych, že spíš ohřejvat nádobku by trvalo dýl, než něco na způsob malýho průtokáčku. Vono tam ani nebude potřeba to moc ohřejvat, aby led na okně, kterej má dejme tomu -5 st. C, rozmrznul.thomas_a_anderson píše:Pokud máš vyhřejvaný jen ostřikovače a ne nádobku, nemůže se to nikdy ohřát tak, aby to rozmrazilo sklo...smash píše:já myslim, že to nejni zas taková "jen" frajeřina. Nejde podle mě ani tolik o to, že ti nezamrzne směs v hadicích, ale spíš o to, že to tu kapalinu ohřejvá a rozmrazí ti to sklo.thomas_a_anderson píše: Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerství
Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
Něco podobnýho jsem aplikoval u svojí dávno bejvalý Š 105L-brutus power, ale s tím rozdílem, že jsem si ráno nosil hrnec s horkou vodou
Takhle to alespoň je na E23. Nějakej bazmek na hadičce, kde bude asi spirála, či co a funguje to.
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ
Jo je to možný, že to i zafunguje, já nevím, na svým autě to nemám a viděl jsem to v činnosti jen na oktávce. Ale stejně bych to nějak moc na rozmrazování skla nepoužil, protože zaprvé bych měl strach při hodně velkým mrazu, že to praskne a za druhý, když mrzne, tak to stejně přimrzá na sklo, dokud není ohřátý od topení zevnitř. nemrzka se vypaří a ze zbylý vody stěrače udělaj krásnej k oknu přimrzlej film...smash píše: řek bych, že spíš ohřejvat nádobku by trvalo dýl, než něco na způsob malýho průtokáčku. Vono tam ani nebude potřeba to moc ohřejvat, aby led na okně, kterej má dejme tomu -5 st. C, rozmrznul.
Takhle to alespoň je na E23. Nějakej bazmek na hadičce, kde bude asi spirála, či co a funguje to.
...modrá <b>byla</b> dobrá...
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
¨thomas_a_anderson píše:Ale jo, poznáš. Protože i když máš nemrzku a delší dobu ostřikovače nepoužiješ, vypaří se z ní líh a v tryskách zůstane samotná voda a ta zamrzne. Jak bylo těch -20 tak to šlo poznat. Ale spíš jde o to, že se ostřikovače tak jako tak za chvíli rozehřejou od motoru, takže to vyhřejvání je jenom takový (podle mě) zbytečný frajerstvíHerák píše:To jsem věděl že napíšete.Ale když mam nemrznoucí směs tak to nepoznam.
Spíš by to mělo význam u ostřikovačů světel...
O frajeřině to není.....Jedná se o to, aby nevznikala za jízdy na tryskách námraza a kapalina dobře procházela a správně ostřikovala . K tryskám na kapotě vedou kabely které vyhřívají jen v okamziku sepnutého ostřikování. Zahřívání vody a podobně jsou blbosti...kapalina musí být nemrznoucí jinak to stejně nefunguje.




Já to měl zapojené tak (origo), že to šlo hned po zapnutí zapalování.... . Kdyby se to zaplo jenom při použití ostřikovače, tak by to asi moc velký význam nemělo. Pokud by trysky byly zamrzlé, tak by je to rozmrazit nestihlo.Huska píše:K tryskám na kapotě vedou kabely které vyhřívají jen v okamziku sepnutého ostřikování.
Ale je to celkem dobré. Na současném autě to nemám (trysky na E36 nepasují) a v zimě jsem kolikrát nadával, že jsou ostřikovače zamrzlé. V lepším případě šla jenom tryska u spolujezdce.
