Akumulátory v palubce

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Luda
člen E30.cz
Příspěvky: 182
Registrován: 08. 11. 2007 09:52
Bydliště: Vysočina

Akumulátory v palubce

Příspěvek od Luda » 03. 02. 2008 11:37

Ahoj, vím že se to tu už hodně mooc řešilo a dokonce jsem si to i našel, ale s tím co jsem našel nemohu souhlasit.

Můj Problém:
Chci vyměnit akumulátory v budíkách. Palubky mám dvě a tak to porovnávám, ale jak koukám tak koukám v obou jsou dva články Ni-Cd o namětí 1,2V. V těch příspěvcích které jsem tu přečetl se píše že mají být 3V, což je dle mě pěkná blbost, protože když je to jeden článek a Ni-Cd aku mají napětí 1,2V. 3V tedy nejdou ani složit více články dohromady.

Odpověděl jsem si tedy sám, přesto bych byl radši kdyby mi to někdo pochválil.

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 03. 02. 2008 12:55

to bude tim že byla strá a nová logika..stará mí 2*1,2..nová má 2*3V..víc zde baterky-v-pristrojove-desce-t49694.html
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Luda
člen E30.cz
Příspěvky: 182
Registrován: 08. 11. 2007 09:52
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Luda » 03. 02. 2008 13:03

OK Takže tam dám to co tam je. 2x1,2V NiCd

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 03. 02. 2008 15:06

Spravne - nic neni treba vymyslet. Pouze zamenit stare za STEJNE nove. Je lepsi je pred instalaci nabit i kdyz to neni dogma (pristrojovka si je dobije sama, ale nesmi byt uplne prazdne).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Odpovědět