Benzínová nádrž
Benzínová nádrž
Ještě jsem tu podobné téma nenašel tak se ptám, protože urgentně sháním nadrž.
Jak jsou nádrže záměnné? Vím že jsou na 55L a 63L, ale jde mi o kombinaci např. z chroma na plasta, ze sedana na coupé, nebo podle obsahu motoru..atd. děkuji za reakce.
Jak jsou nádrže záměnné? Vím že jsou na 55L a 63L, ale jde mi o kombinaci např. z chroma na plasta, ze sedana na coupé, nebo podle obsahu motoru..atd. děkuji za reakce.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja nikdy v druhem otvoru nic nenasel... znam pouze verze jeden otvor a v nem cerpadlo s plovakem, nebo dva otvory a ve druhem nic.... i kdyby tam bylo cokoliv, tak pokud to bude mit nakej vyvod, tak se zaslepi, pokud plovak, tak se pouze nepripoji konektor a utesneno to je tak nebo tak...neni to sice origo prace, ovsem lepsi nez kopanec do brucha, ze joZáchvat píše:A jak to je, do jednoho otvoru jde cerpadlo a do druheho plovak?Max-Max píše:i kdyby byli, necha to zavreny deklem co tam patri a je toZáchvat píše:A nejsou jeste rozdeleny s jednim a dvema otvorama nahore?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
u meho Touringa je cerpadlo v nadrzi s plovakem na palivomer a na druhe strane mam cidlo na kontrolku rezervy paliva.
Nevim zda je to tak u vsech plastaku - pak uz mam jen "kovaky" a z toho jeden "d" a ten na nejaky cerpadla souvisejici z nadrzema z daleka kasle...
Nevim zda je to tak u vsech plastaku - pak uz mam jen "kovaky" a z toho jeden "d" a ten na nejaky cerpadla souvisejici z nadrzema z daleka kasle...

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja zas mel furt plovaky dva v jednomVasa píše:u meho Touringa je cerpadlo v nadrzi s plovakem na palivomer a na druhe strane mam cidlo na kontrolku rezervy paliva.
Nevim zda je to tak u vsech plastaku - pak uz mam jen "kovaky" a z toho jeden "d" a ten na nejaky cerpadla souvisejici z nadrzema z daleka kasle...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
no ja mam nadrz asi velkou (Touring), ale kazdopadne mam problem od zacatku s merenim mnozstvi paliva, uz jsem to tady resil a nikdo mi neporadil...vsechno jsem zkousel a nepochopil to...
v ty druhy dire mam dalsi plovak kterej je nejak propojenej s tim pravym..rezervu ukazuje ten vpravo, to je jisty, tak je to u vsech modelu, ale mnozstvi na budiku je stale cca o 20l mene nez mam natankovano....rezerva se rozsviti vcas a spravne!
v ty druhy dire mam dalsi plovak kterej je nejak propojenej s tim pravym..rezervu ukazuje ten vpravo, to je jisty, tak je to u vsech modelu, ale mnozstvi na budiku je stale cca o 20l mene nez mam natankovano....rezerva se rozsviti vcas a spravne!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
jasny, nejsem belorucka, pod autem jsem nejakej cas stravil...proc se ptas?Max-Max píše:nadrz zespodu jsi videl?budha píše:uz jsem zkousel menit plovak za jiny a dela to totez, ten vlevo jsem nemenil, protoze ho ma malokdo, ale promeroval jsem ho a dava spravne hodnoty....treba je problem ve vedeni...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
napada mne, nedostala ranu a v miste umistneni plovaku je zatlacena?budha píše:jasny, nejsem belorucka, pod autem jsem nejakej cas stravil...proc se ptas?Max-Max píše:nadrz zespodu jsi videl?budha píše:uz jsem zkousel menit plovak za jiny a dela to totez, ten vlevo jsem nemenil, protoze ho ma malokdo, ale promeroval jsem ho a dava spravne hodnoty....treba je problem ve vedeni...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Napíšu to sem.
Zajímalo by mě, jestli plováky v nádrži jsou stejný (levej a pravej).
Dle ETK maj jiné čísla tak nevim jestli jsou stejný v praxi.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05
Zajímalo by mě, jestli plováky v nádrži jsou stejný (levej a pravej).
Dle ETK maj jiné čísla tak nevim jestli jsou stejný v praxi.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- plovaky stejny nejsou. tecka.
- cerpado kdyz funguje tak bzuci, pokud ti auto jede, funguje cerpadlo - neres to
- velka nadrz je propojena uvnitř ohnutou trubkou - spojene nadoby. Jen by me zajimalo, jak je vyreseny to, ze se tato trubka nezavzdusni????
- cerpado kdyz funguje tak bzuci, pokud ti auto jede, funguje cerpadlo - neres to
- velka nadrz je propojena uvnitř ohnutou trubkou - spojene nadoby. Jen by me zajimalo, jak je vyreseny to, ze se tato trubka nezavzdusni????
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
uvnitr? snad venkem ne...nema se tam co zavzdusnit, je to jen trubka..budha píše:velka nadrz je propojena uvnitř ohnutou trubkou - spojene nadoby. Jen by me zajimalo, jak je vyreseny to, ze se tato trubka nezavzdusni????
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
co to kecas za kraviny.... propoj je vzdy zvenku, kovovou trubkou, pokud tam neni, nekdo ji oddelal.Cubrd píše:jedině to vyřešit jako to maj ty menší 55 litrový nádrže, udělat ze spoda trubku a aby to teklo přes ní, mě to taky věčně hlásí hladový oko i když sem tam měl dost, ale nevim jak by se to vařilo, to je klasický plech ta nádrž?
setkal sem se na dizlu s absenci trubky, nicmene i mala cast nadrze byla o poznani mensi. To ale nic nemeni na tom, ze benzinove nadrze jsou VZDY propojeny.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak moment, když sem měnil nádrž, mám ty větší, jak mám dva plováky tak po té trubce co je vespod nádrže z venčí neni ani stopa, že by tam byla, podle mě to mají jen ty menší nádrže, co měly většínou jen 1.6 a 1.8Max-Max píše:co to kecas za kraviny.... propoj je vzdy zvenku, kovovou trubkou, pokud tam neni, nekdo ji oddelal.Cubrd píše:jedině to vyřešit jako to maj ty menší 55 litrový nádrže, udělat ze spoda trubku a aby to teklo přes ní, mě to taky věčně hlásí hladový oko i když sem tam měl dost, ale nevim jak by se to vařilo, to je klasický plech ta nádrž?
setkal sem se na dizlu s absenci trubky, nicmene i mala cast nadrze byla o poznani mensi. To ale nic nemeni na tom, ze benzinove nadrze jsou VZDY propojeny.
63 litrové nádrže nemají vnější propojku na spodu a funguje to tak, že zpátečka ustí do levé strany nádrže (ta bez čerpadla) přisává benzín a trubkou vytéká k čerpadlu. Jestli znáte jak funguje třeba fixírka nebo stříkací pistole- to je ten samý princip... pokuď je v nádrži bordel a ta dirka na přisávání se zacpe, tak se spodek levé části k čerpadlu nedostane.... Má to tu výhodu, že je u čerpadla více benzínu a při jízdě třeba na okruhu s menším množstvím benzínu to pořád jede normálne, což se o 55litrové říct nedá, jak je tam pod 20l, tak třeba na RZ v Mnichově hradišti po serii zatáček motor vynechával, neměl co baštit...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky