Benzínová nádrž

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
KEAN
člen E30.cz
Příspěvky: 1138
Registrován: 15. 06. 2006 08:17
Bydliště: D1 66km

Benzínová nádrž

Příspěvek od KEAN » 17. 01. 2008 19:10

Ještě jsem tu podobné téma nenašel tak se ptám, protože urgentně sháním nadrž.

Jak jsou nádrže záměnné? Vím že jsou na 55L a 63L, ale jde mi o kombinaci např. z chroma na plasta, ze sedana na coupé, nebo podle obsahu motoru..atd. děkuji za reakce.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 01. 2008 19:16

jsou zamenne, cerpadlo a jeho umistneni muzes resit pozdeji treba dle toho, jak to mas ted ty na puvodni nadrzi
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 17. 01. 2008 20:11

A nejsou jeste rozdeleny s jednim a dvema otvorama nahore?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 01. 2008 20:12

Záchvat píše:A nejsou jeste rozdeleny s jednim a dvema otvorama nahore?
i kdyby byli, necha to zavreny deklem co tam patri a je to
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 17. 01. 2008 20:16

Max-Max píše:
Záchvat píše:A nejsou jeste rozdeleny s jednim a dvema otvorama nahore?
i kdyby byli, necha to zavreny deklem co tam patri a je to
A jak to je, do jednoho otvoru jde cerpadlo a do druheho plovak?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 01. 2008 20:21

Záchvat píše:
Max-Max píše:
Záchvat píše:A nejsou jeste rozdeleny s jednim a dvema otvorama nahore?
i kdyby byli, necha to zavreny deklem co tam patri a je to
A jak to je, do jednoho otvoru jde cerpadlo a do druheho plovak?
ja nikdy v druhem otvoru nic nenasel... znam pouze verze jeden otvor a v nem cerpadlo s plovakem, nebo dva otvory a ve druhem nic.... i kdyby tam bylo cokoliv, tak pokud to bude mit nakej vyvod, tak se zaslepi, pokud plovak, tak se pouze nepripoji konektor a utesneno to je tak nebo tak...neni to sice origo prace, ovsem lepsi nez kopanec do brucha, ze jo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 18. 01. 2008 09:28

u meho Touringa je cerpadlo v nadrzi s plovakem na palivomer a na druhe strane mam cidlo na kontrolku rezervy paliva.
Nevim zda je to tak u vsech plastaku - pak uz mam jen "kovaky" a z toho jeden "d" a ten na nejaky cerpadla souvisejici z nadrzema z daleka kasle... :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 01. 2008 09:30

Vasa píše:u meho Touringa je cerpadlo v nadrzi s plovakem na palivomer a na druhe strane mam cidlo na kontrolku rezervy paliva.
Nevim zda je to tak u vsech plastaku - pak uz mam jen "kovaky" a z toho jeden "d" a ten na nejaky cerpadla souvisejici z nadrzema z daleka kasle... :)
ja zas mel furt plovaky dva v jednom
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
KEAN
člen E30.cz
Příspěvky: 1138
Registrován: 15. 06. 2006 08:17
Bydliště: D1 66km

Příspěvek od KEAN » 18. 01. 2008 15:43

Takže já mám otvor jen jeden a pod druhou krytkou nebylo nic viz fotky

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 01. 2008 15:55

KEAN píše:Takže já mám otvor jen jeden a pod druhou krytkou nebylo nic viz fotky

Obrázek Obrázek
nemas co resit, pasne ti tam cokoliv
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 20. 01. 2008 17:45

no ja mam nadrz asi velkou (Touring), ale kazdopadne mam problem od zacatku s merenim mnozstvi paliva, uz jsem to tady resil a nikdo mi neporadil...vsechno jsem zkousel a nepochopil to...

v ty druhy dire mam dalsi plovak kterej je nejak propojenej s tim pravym..rezervu ukazuje ten vpravo, to je jisty, tak je to u vsech modelu, ale mnozstvi na budiku je stale cca o 20l mene nez mam natankovano....rezerva se rozsviti vcas a spravne!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 01. 2008 06:12

budha píše:uz jsem zkousel menit plovak za jiny a dela to totez, ten vlevo jsem nemenil, protoze ho ma malokdo, ale promeroval jsem ho a dava spravne hodnoty....treba je problem ve vedeni...
nadrz zespodu jsi videl?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 23. 01. 2008 02:08

Max-Max píše:
budha píše:uz jsem zkousel menit plovak za jiny a dela to totez, ten vlevo jsem nemenil, protoze ho ma malokdo, ale promeroval jsem ho a dava spravne hodnoty....treba je problem ve vedeni...
nadrz zespodu jsi videl?
jasny, nejsem belorucka, pod autem jsem nejakej cas stravil...proc se ptas?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 01. 2008 07:36

budha píše:
Max-Max píše:
budha píše:uz jsem zkousel menit plovak za jiny a dela to totez, ten vlevo jsem nemenil, protoze ho ma malokdo, ale promeroval jsem ho a dava spravne hodnoty....treba je problem ve vedeni...
nadrz zespodu jsi videl?
jasny, nejsem belorucka, pod autem jsem nejakej cas stravil...proc se ptas?
napada mne, nedostala ranu a v miste umistneni plovaku je zatlacena?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 27. 03. 2009 10:11

Napíšu to sem.

Zajímalo by mě, jestli plováky v nádrži jsou stejný (levej a pravej).
Dle ETK maj jiné čísla tak nevim jestli jsou stejný v praxi.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 27. 03. 2009 11:17

- plovaky stejny nejsou. tecka.

- cerpado kdyz funguje tak bzuci, pokud ti auto jede, funguje cerpadlo - neres to

- velka nadrz je propojena uvnitř ohnutou trubkou - spojene nadoby. Jen by me zajimalo, jak je vyreseny to, ze se tato trubka nezavzdusni????
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 28. 03. 2009 20:56

budha píše:velka nadrz je propojena uvnitř ohnutou trubkou - spojene nadoby. Jen by me zajimalo, jak je vyreseny to, ze se tato trubka nezavzdusni????
uvnitr? snad venkem ne...nema se tam co zavzdusnit, je to jen trubka..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 03. 2009 01:02

Cubrd píše:jedině to vyřešit jako to maj ty menší 55 litrový nádrže, udělat ze spoda trubku a aby to teklo přes ní, mě to taky věčně hlásí hladový oko i když sem tam měl dost, ale nevim jak by se to vařilo, to je klasický plech ta nádrž?
co to kecas za kraviny.... propoj je vzdy zvenku, kovovou trubkou, pokud tam neni, nekdo ji oddelal.

setkal sem se na dizlu s absenci trubky, nicmene i mala cast nadrze byla o poznani mensi. To ale nic nemeni na tom, ze benzinove nadrze jsou VZDY propojeny.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 29. 03. 2009 11:57

Max-Max píše:
Cubrd píše:jedině to vyřešit jako to maj ty menší 55 litrový nádrže, udělat ze spoda trubku a aby to teklo přes ní, mě to taky věčně hlásí hladový oko i když sem tam měl dost, ale nevim jak by se to vařilo, to je klasický plech ta nádrž?
co to kecas za kraviny.... propoj je vzdy zvenku, kovovou trubkou, pokud tam neni, nekdo ji oddelal.

setkal sem se na dizlu s absenci trubky, nicmene i mala cast nadrze byla o poznani mensi. To ale nic nemeni na tom, ze benzinove nadrze jsou VZDY propojeny.
Tak moment, když sem měnil nádrž, mám ty větší, jak mám dva plováky tak po té trubce co je vespod nádrže z venčí neni ani stopa, že by tam byla, podle mě to mají jen ty menší nádrže, co měly většínou jen 1.6 a 1.8

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 29. 03. 2009 12:28

63 litrové nádrže nemají vnější propojku na spodu a funguje to tak, že zpátečka ustí do levé strany nádrže (ta bez čerpadla) přisává benzín a trubkou vytéká k čerpadlu. Jestli znáte jak funguje třeba fixírka nebo stříkací pistole- to je ten samý princip... pokuď je v nádrži bordel a ta dirka na přisávání se zacpe, tak se spodek levé části k čerpadlu nedostane.... Má to tu výhodu, že je u čerpadla více benzínu a při jízdě třeba na okruhu s menším množstvím benzínu to pořád jede normálne, což se o 55litrové říct nedá, jak je tam pod 20l, tak třeba na RZ v Mnichově hradišti po serii zatáček motor vynechával, neměl co baštit...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Odpovědět