Tacho po X-te

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Tacho po X-te

Příspěvek od BigMara » 06. 04. 2004 10:14

Cus kluci,
vim ze je to omlety tema, ale mam problem s tachometrem. Sel normalne obcas na chvilinku spadnul, behem zimy pak ze zacatku nesel, pak zacal fungovat po delsi jizde a ted neukazuje vubec :evil:

Zkontroloval jsem pojistky, i konektor na difu, vse se zda ok.

Docetl jsem se na foru ze draty konci v konektoru 2(u rychlomeru) na piny 8a12, je to tak?. Zajimalo co a cim tam namerim, co dava to cidlo z difu.

Piste jen odpovedi, ktere se opravdu hodi a pak to presunem do FAQ.


Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 06. 04. 2004 10:36

Ok, diky za rychlou odpoved.
Jeste se zeptam, co bude ukazovat ten ohmetr (je mi jasny ze odpor :twisted: ) bez otaceni a s nejakym otacenim.
Jaky hodnoty ma obvod vykazovat?
Teoreticky, bez otaceni bych nameril odpor dratu plus cidla a se zvysujicima otackama odpor roste?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 04. 2004 10:44

V čidle je Hallova sonda.

Takže při otáčení to spíná/rozpíná, tedy dělá impulsy.

1 km je 4838 impulsů. (jestli se nemýlím..)

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 06. 04. 2004 10:56

ok diky

Odpovědět