Meric spotreby - nekdy nefunguje

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Kik
Příspěvky: 29
Registrován: 11. 02. 2003 20:32
Bydliště: Brno

Meric spotreby - nekdy nefunguje

Příspěvek od Kik » 05. 04. 2004 22:15

zdravim,

na 318i M40, 1990. pravy budik je deleny a dole je rucka s mericem spotreby - no asi vite. a nekdy se stava ze ukazatel zustane na nule a drzi se tam po celou dobu jizdy. aby zacal ukazovat se da udelat jedine tak ze vypnu motor, a znovu ho nastartuju, pak se rucicka uz chyta a ukazuje dobre. nevite nekdo cim by to mohlo bejt? nejaky konektor nebo neco?
dik

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Meric spotreby - nekdy nefunguje

Příspěvek od Max-Max » 05. 04. 2004 22:30

Kik píše:zdravim,

na 318i M40, 1990. pravy budik je deleny a dole je rucka s mericem spotreby - no asi vite. a nekdy se stava ze ukazatel zustane na nule a drzi se tam po celou dobu jizdy. aby zacal ukazovat se da udelat jedine tak ze vypnu motor, a znovu ho nastartuju, pak se rucicka uz chyta a ukazuje dobre. nevite nekdo cim by to mohlo bejt? nejaky konektor nebo neco?
dik
studený spoj v palubke alebo na plošáku palubky, zle založený konektor, a pod.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Hobby
Příspěvky: 550
Registrován: 04. 03. 2004 18:19
Bydliště: Praha 4

spotřeboměr

Příspěvek od Hobby » 06. 04. 2004 09:25

:( mám ten samej problém s tim, že mě to funguje tak trochu jináč... když jedu (sešlápnutej plyn), tak je to pořát na max... když brzdim motorem (nesešlépnutej plyn), tak je to pořát na nule :twisted: to je teda asi dobře, ale ta spotřeba mě v první chvíli dost děsila... žere to cca 10 na 100, ale ukazuje pořát přes 30/100 ... :?:
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353

***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 09:32

někdy se stane když je teplota hodně pod nulou že ten budík zamrzne a nehne se......až za chvíly jak řikáš vypneš a nastartuješ znova jak to zmrzne tak se nehne..

a co se týče toho že ti to ukazuje pořád moc tak tam máš špatnej klíč v budíkych na ekonoměr pokud je z jiný verze tak ti to ukazuje nesmysli nejlépe sehnat ten klíč z auta který má stejnej motor + jednotku ale bude to honička..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 06. 04. 2004 12:20

Flery píše:a co se týče toho že ti to ukazuje pořád moc tak tam máš špatnej klíč v budíkych na ekonoměr pokud je z jiný verze tak ti to ukazuje nesmysli nejlépe sehnat ten klíč z auta který má stejnej motor + jednotku ale bude to honička..
No to bude asi můj případ - motor 2,7i, budíky z nečeho jinýho. Ukazuje mi to většinou víc než by mělo, někdy to při ustálené jízdě taky uplně spadne na nulu a pak to zase naběhne. Zkusím origo budík. Dík.
Akorát mi prosím vysvětli co myslíš tím klíčem?

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 12:40

budíky se můžou i na ETĚ nechat normální z 320i - 325i ale ten klíč je důležitej aby byl z ety nejlépe na tvou jednotku aby ti to ukazovalo co nejpřesnějš!

Já měl na 520i budíky z 527i a krom toho co dělal otáčkoměr po 6 tisících to šlapalo i s ekonoměrem OK

ilustrační foto:
Obrázek

Obrázek
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Kik
Příspěvky: 29
Registrován: 11. 02. 2003 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kik » 06. 04. 2004 14:57

[quote="Flery"]někdy se stane když je teplota hodně pod nulou že ten budík zamrzne a nehne se......až za chvíly jak řikáš vypneš a nastartuješ znova jak to zmrzne tak se nehne..
[/quote]

to asi nebude ten pripad protoze se to deje i ted kdyz je venku +10 stupnu. mozna studeny spoj, ale to by nevysvetlovalo proc pri dalsim nastartovani (treba jen 5 sekund po tom prvnim) se rucka chytne a ukazuje v poradku

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 15:06

tak to ti nepovim páč mě se to stalo asi 2x při fakt extrémních mrazech a ne jenom mě.je dost možnej studeňák na spoji páč když to zmrzne tepltou tak se to taky samo nehne ....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 06. 04. 2004 16:22

Dík za ten klíč, mrknu na to.
Jo jestli vás to potěší, tak mě zas někdy nenaběhnou budíky na teplotu a benzín. Buďto vypnu a zas zapnu zapalování, anebo (teda skoro vžycky) třísknu do palubky a voni se ty ručičky zmátoří :D :D :D . Teď jestli někdo prochází moje příspěvky, tak si asi řekne co to má za vrak, ale ne, bavko je docela gut, tohle jsou holt už mouchy, který nadělá stáří, věčný rozebírání a taky způsoby majitelů (ne nadarmo po každý exhibici konstatuju tradiční větu: klasický blbci v bavoráku :D ).

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 06. 04. 2004 16:53

Mě zase všechno funguje ale když vypnu motor tak my povyskočej ručičky na otáčkomětu.Čim to je:?: :?:

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 06. 04. 2004 17:57

Jj, to mě dělá taky, ale jinak vše funguje, takže tomu nevěnuju pozornost...
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: spotřeboměr

Příspěvek od Max-Max » 06. 04. 2004 18:58

Hobby píše::( mám ten samej problém s tim, že mě to funguje tak trochu jináč... když jedu (sešlápnutej plyn), tak je to pořát na max... když brzdim motorem (nesešlépnutej plyn), tak je to pořát na nule....
Máš to O.K. Pri pustení plynu za jazdy zopne spínač voľnobehu a odpojí prívod paliva. Max. spotreba- zvykaj si, ja už tam radšej ani nepozerám :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 04. 2004 19:31

Pokiaľ som ja informovaný, existuje iba codier stecker - plastová tyčka- kľúč - na 4 valce a na 6 valce ako celok, rozdiel medzi kubatúrami nie je pri tomto type kódovania.
U novších typov býva nesprávny integráč vpravo dole poniže plexiskla, v ktorom je údaj o motore.
Kľúč - tyčka je univerzálny, medzi 4 a 6 V sa líši iba vylomenými zúbkami.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět