Zdravim.
Dneska jsem dával do Ervína novej vzduchovj filtr. Ten starej co jsem vyndal, byl velmi zvláštně špinave. - voz foto: http://ch-a-r-o-n.rajce.idnes.cz/Vaha_a ... aha103.jpg
http://ch-a-r-o-n.rajce.idnes.cz/Vaha_a ... aha104.jpg
http://ch-a-r-o-n.rajce.idnes.cz/Vaha_a ... aha105.jpg
Vypadá to jakoby od oleje, ale nenapadá mě, kudy by se tam dostal. Navíc jak je vidět na prostřední fotce, tak jsou špinavý jen jakoby kraje, ten zbytek nevypadá nijak extra špinavej. I když je pravda, že olej si pápne, tak 0,7 - 1,0 l/ 1000km Jo, autě je klasický podtlakový LPG - takže mohl by o být bordel z LPG? Ale proč je ta špinavá oblast tak ostře ohraničena?
Velmi divně špinavý vzduchový filtr
Velmi divně špinavý vzduchový filtr
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
filtr je v airboku za svetlama
odvetrani klikovky vede z bloku krz hlavu do sani
z nej je zas do ventyldeklu hadice s podtlakem
oboje vsak je jedinou moznou pricinou jak se dostane olej do sani...fluse ho to tam zpet...diky nejaky nejspis chybe, olej flusou zpet temer vsechny motory a bejva spinava mastna klapka...ze to ale projde vahou a to tak hodne je husty...sundej koleno od vahy a uvidis ze vevnitr a v klapce to bude zasrany jak jetel
ten pruh je presne v miste kudy si saje motor vzduch z toho airboxu proto je to v tiom pruhu...za cas se to rozpije dal
podle me motor muze ztracet tlaky a krz mazaci soustavu to takto tlacit do sani, nebo je treba chyba v tech odedechach, podtlakach

odvetrani klikovky vede z bloku krz hlavu do sani
z nej je zas do ventyldeklu hadice s podtlakem
oboje vsak je jedinou moznou pricinou jak se dostane olej do sani...fluse ho to tam zpet...diky nejaky nejspis chybe, olej flusou zpet temer vsechny motory a bejva spinava mastna klapka...ze to ale projde vahou a to tak hodne je husty...sundej koleno od vahy a uvidis ze vevnitr a v klapce to bude zasrany jak jetel
ten pruh je presne v miste kudy si saje motor vzduch z toho airboxu proto je to v tiom pruhu...za cas se to rozpije dal
podle me motor muze ztracet tlaky a krz mazaci soustavu to takto tlacit do sani, nebo je treba chyba v tech odedechach, podtlakach
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
No, měj jsem váhu odpojenou, je pravda, že to vevniř nijak extra čistý není, ale je to srovnatelný třeba s Golfem, kterýho jsem měl předtím a tam filtr takhle zajetelenej nebyl. I když Golf má zase výrazně delší trubku od klapky k váze. Oázka teda zní - je to hodně velkej problém? Aby se s tim dalo tak dva, tři měsíce jezdit? Já nemám garáž ani dílnu a v tomhle počasí něco koumat na ulici je celkem raubírna
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Tipoval bych, že ten původní filtr jsi tam nedával ty. Ten filtr je špinavej ze sací strany, tudíž bych olej ze sání vyloučil a hlavně je to podezřele rovně zašpiněný. Můj tip je, že původní majitel testoval olejový sprej na sportovní filtry a po čase se na to nalepil bordel a stmavlo to. Ale je to jen moje doměnka.
Jo s tim filrem jsem to koupil a až teď jsem se dokopal k výměně. Ten filtr byl obyčejnej papírovej Mahle. Bohužel jsem se při koupi na celej filtr nekoukal, jen sem nakouknul rohem do filtrboxu. Je pravda, že špinavější je ze sací strany, trochu to i smrdí po plynu a spálenině, no ale to asi bude normální když jezdim na LPG.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
muj nazor je že je to uplně ormalě zasr.nej filtr asi ho už dloho nikdo nevyměnil ja když jsem si koupil e30 320i tak sem měnil filtry a ten vzduch vypadal uplně stejně a kamarád na 520i měl uplně stejnej. A po vyměě jsem najezdil dost a pak když jsem daval sportovní tak sem ho měl čistej (v ramci mezí) nebyl tam te olej.
BMW e30 320i cupé
BMW e36 325i sedan out
Bmw e39 528i AC Schnitzer S5
BMW e36 325i sedan out
Bmw e39 528i AC Schnitzer S5