teplota v "cervenem" vs. visco
teplota v "cervenem" vs. visco
Je mozne v tomto pocasi, kdy je cca 10stupnu venku uvarit 2.5 motor v kolone jen diky tomu, ze vico spojka nefunguje tak jak ma a jenom volne klouze?
Ja mam za to, ze to musi jit uchladit jenom otevrenym okruhem pres chladic, pokud je termostat ok.
Pri jake teplote visco jede natvrdo? Co si pamatuju z dvoulitra tak to musi byt uz opravdu hodne horko a motor byt honeny aby visco vubec neklouzala.
Ja mam za to, ze to musi jit uchladit jenom otevrenym okruhem pres chladic, pokud je termostat ok.
Pri jake teplote visco jede natvrdo? Co si pamatuju z dvoulitra tak to musi byt uz opravdu hodne horko a motor byt honeny aby visco vubec neklouzala.
Re: teplota v "cervenem" vs. visco
Nevím jak 2,5, ale 1,6 s vadnou visco uvařit nebyl problémweNTyll píše:Je mozne v tomto pocasi, kdy je cca 10stupnu venku uvarit 2.5 motor v kolone jen diky tomu, ze vico spojka nefunguje tak jak ma a jenom volne klouze?
Ja mam za to, ze to musi jit uchladit jenom otevrenym okruhem pres chladic, pokud je termostat ok.
Pri jake teplote visco jede natvrdo? Co si pamatuju z dvoulitra tak to musi byt uz opravdu hodne horko a motor byt honeny aby visco vubec neklouzala.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Určite sa prehreje. Počítaj že aktívne chladenie len cez chladič bez visco (viz moderné autá s el. vrtuľou) je účinné len za jazdy tak od 40 vyššie. Ja bez problémov varím P Partner v kolónach, vrtula beží každú minútu. Ak máš visco naprd, je to jasné, slabé otáčky vrtule, nízka rýchlosť auta, tzn. takmer nulové pasívne chladenie, horúci motor. Vodu zohreješ do červeného aj v zime, motorový priestor je tepelne kvázi izolovaný.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
....
Když máš káru v dobrym stavu,tak ani kdybys stál tejden v zácpě,teplota musí být uprostřed
4 možný problémy - Visco v hajzlu
Vzduch v systému
Zůstává viset termostat
Ucpanej systém-vodní kámen,to je prevít
Kdybys chtěl visco,tak mám jednu bez listů z ety,je v poho za 500 kačen
608 324 323
4 možný problémy - Visco v hajzlu
Vzduch v systému
Zůstává viset termostat
Ucpanej systém-vodní kámen,to je prevít
Kdybys chtěl visco,tak mám jednu bez listů z ety,je v poho za 500 kačen
608 324 323
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota v "cervenem" vs. visco
Ano, je to mozne.weNTyll píše:Je mozne v tomto pocasi, kdy je cca 10stupnu venku uvarit 2.5 motor v kolone jen diky tomu, ze vico spojka nefunguje tak jak ma a jenom volne klouze?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jo to by bylo dobrý, kdyby při poruše chladila na plno. Většinou je to ale jinak, kapalina vyteče z prostoru, který zajišťuje větší tření a účinnost vrtule s narůstající teplotou a tím je všechno v háji.
Já mám ze šestky vrtuli vyndanou, jenom to hučí a ubírá výkon, ale šestka má před chladičem ještě elektrickou, která to nikdy nepustila přes 3/4 na budíku.
Já mám ze šestky vrtuli vyndanou, jenom to hučí a ubírá výkon, ale šestka má před chladičem ještě elektrickou, která to nikdy nepustila přes 3/4 na budíku.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT