natlakované hadice

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

natlakované hadice

Příspěvek od miwako » 24. 11. 2007 09:03

2,5i r.v.1998, ujedu třeba 20km a mám natlakované hadice jako prase a obě horké, pak najedu 200km v hadicích je normální tlak jen ta delší je studená, termostat mám nový, olej neubývá, voda zhruba 1 dílek na 100km,v servisu zkoušeli těsnost chladiče i zda se tlakují hadice a tvrdí,že s tím nic není, topení topí
už fakt nevím co dělat, pokud by jste se přikláněli k hlavě doporučte mi prosím nějaký slušný servis, já žádný takový neznám :-(

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

doplnění

Příspěvek od miwako » 24. 11. 2007 09:57

jo ta voda se mi objevuje pod nádobkou na dolévání vody do chladiče, jinam se pravděpodobně neztrácí

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 24. 11. 2007 16:08

co vicko nadobky na dolivani chl. kapaliny?
je ok? ...
asi bych ho zkusil s nekym prohodit nebo vymenit.
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

víčko

Příspěvek od miwako » 24. 11. 2007 19:33

na to jsem taky myslel,ale v servisu tvrdili, že je to blbost, určitě děkuji za tip, zkusím koupit nové - bohužel nemám s kým si ho prohodit

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

víčko

Příspěvek od miwako » 24. 11. 2007 19:50

na to jsem taky myslel,ale v servisu tvrdili, že je to blbost, určitě děkuji za tip, zkusím koupit nové - bohužel nemám s kým si ho prohodit

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 11. 2007 01:38

nove stoji cca 600 :wink:

zkus ho jen mirne povolit, taky zkoukni jestli nejsou v prdeli okrouzky na vicku, meli by tam byt dva nad sebou.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 25. 11. 2007 09:31

no ve jsem kupoval, ale cenu uz nevim ... :(
ale nepripada mi, ze to bylo tak moc ... mrkni se do katalogu ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

Příspěvek od miwako » 25. 11. 2007 11:05

okroužky na víčku vypadají v pohodě, dnes jsem zase kontroloval vodu, po včerejších 100km se její hladina ani nehla, hladina oleje po cca 3tis km stále stejná, šedivá emulze na víčku oleje není
zkusím lehce povolit víčko u chladiče, mívám ho utažené dost na fest no a zítra koupím nové, kdyby někoho ještě něco napadlo budu moc vděčný za jakoukoliv radu

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 25. 11. 2007 20:24

odkud ses? nejake vicko mam mozna doma ... zkusim prohledat krabice. jaky potrebujes tlak?
je to z nadrzky, ktera je u chladice, bylo na M50, ale bylo na jiny tlak, nez tam ma byt, tak jsme ho menil ...
nevim, jestli je na e30 M20 stejny system (na M40 jo)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

víčko

Příspěvek od miwako » 26. 11. 2007 14:54

Petře, moc děkuji za nabídku,ale víčko už jsem bohužel stihnul objednat před přečtením tvého příspěvku, cena je 340,- tak to snad ještě zvládnu, zítra ho namontuji a dám vědět jak jsem dopadnul, i kdyby to fungovalo sjedu si pro jistotu na test abych vyloučil, že mi nejdou do vody výfukové plyny. Taky se mi povedlo sehnat v Hodoníně čerpadlo k nádobce do ostřikovačů za 250,- všude jinde je za cca 750,- :D

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 26. 11. 2007 19:43

když příjdeš ráno ke studenýmu motoru, jsou hadice měkký nebo tam cítíš ještě zbytkový tlak? normálně by neměl být žádný. ještě zkus povolit odvzdušňovací šroub, přidej trochu plyn na cca 2000ot. a pokud ti z něj v pravidelných intervalech pujdou drobný bublinky, tak je závada na těsnění pod hlavou a v horším případě to může být i prasklá hlava.

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

odvzdušňovací šroub

Příspěvek od miwako » 27. 11. 2007 08:30

šrouby jsou tam dva, otázka je který povolit...ten u expanzní nádoby nebo ten co je blízko termostatu?
jinak hadice po ránu jsou podle mne měkké, pokud není zima, to pak guma trochu tuhne, dneska vyzkouším nové víčko a v sobotu jedu do do bavoráka v Německu aby mi otestovali zda to je hlava

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 27. 11. 2007 10:39

stačí, když povolíš ten u expansní nádobky. Teprve podle toho bych jel na test hlavy. Jo a ten únik vody pod expanskou bývá už většinou následek takový závady. Těsnění tý expansky nemusí vydržet ten tlak a trochu povolí. Přesně to se totiž stalo mě u iSa. Nelezla ti teplota vody v poslední době lehce přes 90, třeba i jen chvílema?

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 27. 11. 2007 10:44

me hadice tlakovala spatna vodni pumpa :idea:

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

pumpa

Příspěvek od miwako » 27. 11. 2007 10:52

podle čeho se dá poznat špatná vodní pumpa, existují nějaké testy?
automechanik mi tvrdil,že tou to není a zkoušel to pouze tak,že se prošlápnul plyn a sledovalo se jestli tam cirkuluje voda, moc odborně to ale nevypadalo :roll:

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

balda

Příspěvek od miwako » 27. 11. 2007 10:56

je fakt,že únik vody pod expanskou je způsobený tlakem,protože když jsem jel s lehce povoleným víčkem tak i po 500km nebyl žádný tlak natož pak únik vody, jo a už mám víčko tak to pojedu kolem oběda otestovat :lol:

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

teplota

Příspěvek od miwako » 27. 11. 2007 10:58

mám pocit,že teplota se mi vyšplhá vždy přesně do půlky a tam se drží jako přibitá, sleduju jí pořád abych nezadřel motor kdyby praskla hadice

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 27. 11. 2007 11:14

ja to poznal tak ze ji vymenil :twisted:
voda z toho netekla,ale nasavalo to vzduch pres tu hridel,ktera otaci pumpu a zavzdusnovalo se to
teplomer mi ukazoval taky pulku,nekdy lehce pres pulku

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

pumpa

Příspěvek od miwako » 27. 11. 2007 11:41

no mám pocit,že za chvíli budu měnit postupně všechno,na to,že mám auto 2 měsíce tak mne začíná pěkně.....díky za tip, zkusím to kdyžtak nechat vyměnit....a nakonec to auto asi pošlu ze skály :D

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

víčko

Příspěvek od miwako » 27. 11. 2007 13:48

už mám nové víčko ,po 5 km zatím dobré ještě zkusím po práci delší cestu a dám vědět
čerpadlo k ostřikovačům mi nepasovalo a originál stojí prý 1800,- tak na to kašlu a upravím si nějaký z Golfa, víc jak 300 za to prostě nedám, neví někdo proč jsou u BMW dvě nádržky na vodu do ostřikovačů? i když mám vodu jen v jedné tak se mi ostřikují světla i sklo

Odpovědět