
dobijeni zahadne
dobijeni zahadne
Cau ma takovy problem:kdyz je auto v provozu jako ze jezdi kazdy den tak mi baterky normalne facha a asi to i dobiji....ale kdyz sem ted nejezdil s autem 14 dni tak sem nastartoval vyjel sem pred garaz a auto na volnobeh chciplo a nechtelo chytnout baterka byla uplne vybita???proc???a taky se mi uz stalo ze sem jel vsechno v pohode a najednou mi auto prestalo dobijet a chtelo chcipnout...mohli by jste mi poradit proc to dela???zda se mi ze kdyz baterka klesne pod urcitou uroven tak auto prestane dobijet..
..a zase by melo fachat bez problemu nastartovany ne??dik

Dik za rady ale mam novou baterku a kapalina tam je....ale nejvic me stve ze je vsechno v pohode jako ze jedu mam pusteny radio,svetla tad..a najednou se mi zacne klepat rucicka na otackomeru prestane jit teplomer sterace nestiraj a kdyz to necham na volnobeh tak to chcipne....jako kdyby to dobijelo az pri vyssich otacek....a taky kdyz nastartuju tak mam slabe podsviceni a kdyz pridam vic plynu tak se rozsvitej vice..mohl by to byt alternator??myslim uhliky a nebo sem cet ze muze byt malo natazeny remen na alternator..?? 

stanco1 píše:Mne je ale divne ze nastartoval keby to bola baterka tak uz nenatoci motor, a nie ze nastartuje a potom skape. Ked si startoval slo to v pohode alebo len tak-tak?
Slo to v pohode a najednou to chciplo a baterka byla uplne vybita nevis kolik ma byt odber proudu ,vis jak ?jestli tam neni zkrat nekde
Dobij si baterku změř na ni napětí, dej ji do auta připoj na ni měřák a nastartuj a nechej to běžet a sleduj napětí, potom napiš co si zjistil. Třeba je i dobré tam dát baterku o které víš že je opravdu dobrá. Tímhle způsobem asi nikdy nezjistíš jestli máš na hovno baterku nebo altík.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.

Hele a nemáš jen uvolněný kostřící kabel? A nebo kabel na alternátoru ? Až tohle zkontroluješ ta zkus změřit voltmetrem dobíjení připoj ho a baterku nastartuj a koukej kolik dobíjí pak zapní dálkové ventilátor na plno a třeba ještě něco a nmělo by to spadnout pod 13V Pokud to padne hledej příčinu v alternátoru ale osobně typuju uvolněný nebo poškozený kabel.
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour
Udelej zakladni mereni voltmetrem
Mer primo na cudlech akumulatoru.
1. Kdyz motor stoji a mas pusteny radio a treba jeste sviti nejaka 10W zarovka, tak na akumulatoru musi byt 12.0 az 12.6V podle stavu nabiti. Kdyz je min aku je vybytej, nebo spatnej.
2. pri bezicim motoru ma byt 13.9V (13.8 - 14.1V , podle teploty). Napeti se nesmi menit s otackama motoru. Kdyz zapnes vsechny svetla, pokles napeti musi byt maximalne 0.2V, spis maly. Mne to u M40 udela pokles 0.05V vsechny svetla off/ on.
Az to zmeris a prectes si nejake starsi prispevky na dane tema, tak se s nami podel s vysledkem tvych pokusu. Takhle je to pitomost diagnostikovat nadalku.

1. Kdyz motor stoji a mas pusteny radio a treba jeste sviti nejaka 10W zarovka, tak na akumulatoru musi byt 12.0 az 12.6V podle stavu nabiti. Kdyz je min aku je vybytej, nebo spatnej.
2. pri bezicim motoru ma byt 13.9V (13.8 - 14.1V , podle teploty). Napeti se nesmi menit s otackama motoru. Kdyz zapnes vsechny svetla, pokles napeti musi byt maximalne 0.2V, spis maly. Mne to u M40 udela pokles 0.05V vsechny svetla off/ on.
Az to zmeris a prectes si nejake starsi prispevky na dane tema, tak se s nami podel s vysledkem tvych pokusu. Takhle je to pitomost diagnostikovat nadalku.
