dobijeni zahadne

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Migguell
Příspěvky: 282
Registrován: 27. 02. 2007 22:17
Bydliště: Lucany nad Nisou

dobijeni zahadne

Příspěvek od Migguell » 20. 11. 2007 18:30

Cau ma takovy problem:kdyz je auto v provozu jako ze jezdi kazdy den tak mi baterky normalne facha a asi to i dobiji....ale kdyz sem ted nejezdil s autem 14 dni tak sem nastartoval vyjel sem pred garaz a auto na volnobeh chciplo a nechtelo chytnout baterka byla uplne vybita???proc???a taky se mi uz stalo ze sem jel vsechno v pohode a najednou mi auto prestalo dobijet a chtelo chcipnout...mohli by jste mi poradit proc to dela???zda se mi ze kdyz baterka klesne pod urcitou uroven tak auto prestane dobijet.. :arrow: ..a zase by melo fachat bez problemu nastartovany ne??dik

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 21. 11. 2007 12:08

Mne je ale divne ze nastartoval keby to bola baterka tak uz nenatoci motor, a nie ze nastartuje a potom skape. Ked si startoval slo to v pohode alebo len tak-tak?
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
Migguell
Příspěvky: 282
Registrován: 27. 02. 2007 22:17
Bydliště: Lucany nad Nisou

Příspěvek od Migguell » 21. 11. 2007 16:44

Dik za rady ale mam novou baterku a kapalina tam je....ale nejvic me stve ze je vsechno v pohode jako ze jedu mam pusteny radio,svetla tad..a najednou se mi zacne klepat rucicka na otackomeru prestane jit teplomer sterace nestiraj a kdyz to necham na volnobeh tak to chcipne....jako kdyby to dobijelo az pri vyssich otacek....a taky kdyz nastartuju tak mam slabe podsviceni a kdyz pridam vic plynu tak se rozsvitej vice..mohl by to byt alternator??myslim uhliky a nebo sem cet ze muze byt malo natazeny remen na alternator..?? :?:

Uživatelský avatar
Migguell
Příspěvky: 282
Registrován: 27. 02. 2007 22:17
Bydliště: Lucany nad Nisou

Příspěvek od Migguell » 21. 11. 2007 16:49

stanco1 píše:Mne je ale divne ze nastartoval keby to bola baterka tak uz nenatoci motor, a nie ze nastartuje a potom skape. Ked si startoval slo to v pohode alebo len tak-tak?

Slo to v pohode a najednou to chciplo a baterka byla uplne vybita nevis kolik ma byt odber proudu ,vis jak ?jestli tam neni zkrat nekde

Uživatelský avatar
jery
člen E30.cz
Příspěvky: 242
Registrován: 14. 03. 2006 08:07
Bydliště: Odry

Příspěvek od jery » 21. 11. 2007 17:24

Dobij si baterku změř na ni napětí, dej ji do auta připoj na ni měřák a nastartuj a nechej to běžet a sleduj napětí, potom napiš co si zjistil. Třeba je i dobré tam dát baterku o které víš že je opravdu dobrá. Tímhle způsobem asi nikdy nezjistíš jestli máš na hovno baterku nebo altík.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta :-) Nový přírůstek 323i chromák.

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 21. 11. 2007 20:35

Hele a nemáš jen uvolněný kostřící kabel? A nebo kabel na alternátoru ? Až tohle zkontroluješ ta zkus změřit voltmetrem dobíjení připoj ho a baterku nastartuj a koukej kolik dobíjí pak zapní dálkové ventilátor na plno a třeba ještě něco a nmělo by to spadnout pod 13V Pokud to padne hledej příčinu v alternátoru ale osobně typuju uvolněný nebo poškozený kabel.
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 21. 11. 2007 22:12

Udelej zakladni mereni voltmetrem :!: Mer primo na cudlech akumulatoru.

1. Kdyz motor stoji a mas pusteny radio a treba jeste sviti nejaka 10W zarovka, tak na akumulatoru musi byt 12.0 az 12.6V podle stavu nabiti. Kdyz je min aku je vybytej, nebo spatnej.

2. pri bezicim motoru ma byt 13.9V (13.8 - 14.1V , podle teploty). Napeti se nesmi menit s otackama motoru. Kdyz zapnes vsechny svetla, pokles napeti musi byt maximalne 0.2V, spis maly. Mne to u M40 udela pokles 0.05V vsechny svetla off/ on.

Az to zmeris a prectes si nejake starsi prispevky na dane tema, tak se s nami podel s vysledkem tvych pokusu. Takhle je to pitomost diagnostikovat nadalku. :idea:

Odpovědět