M42 lambda, katalizator
M42 lambda, katalizator
Mam motor M42 r.v.89 neviem ci na tom zalezi ale bol dovezeny z Talianska(mozno maju ine emisne limity) a ako som tu uz raz spominal dal som ho do chromaka komplet s celou elektrikou auta a mam takyto problem: max-max mi napisal ze isa mali vsetky katy (celkom mu verim lebo nezvykne pisat kraviny) a ak tam kat ma byt tak si ho tam dam, ibaze ma zaraza fakt ze na zvodoch nie je ziadny flek pre lambdu a ani stopy po jeho odstraneni, koncovku na lamdu pri baterii ale mam (4pinovu)
cize by ju bolo kde zapojit. Ta koncovka ma ale zaslepku ktora vyzera originalne.
P.S. ako auto ide a ci zerie vam neviem povedat este stale to nemam dokoncene ale ako kosacka ci skodka 120 nesmrdi
cize by ju bolo kde zapojit. Ta koncovka ma ale zaslepku ktora vyzera originalne.
P.S. ako auto ide a ci zerie vam neviem povedat este stale to nemam dokoncene ale ako kosacka ci skodka 120 nesmrdi
Naposledy upravil(a) stanco1 dne 19. 11. 2007 14:26, celkem upraveno 1 x.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
kod najdeš na řidičové straně na bloku motoru uplně dole je tam taková ploška teď tady někdo nedavno psal co ten kod znamená 18 je 1,8 4 je 4-válec a s1 znamena 16V technika
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Jo, jak říká kolega, je dole na bloku motoru... Jestli tam budeš mít něco jiného, tak je to nějaká modifikace iSa pro italský trh... A to číslo by tomu nasvědčovalo...M40TURBO píše:kod najdeš na řidičové straně na bloku motoru uplně dole je tam taková ploška teď tady někdo nedavno psal co ten kod znamená 18 je 1,8 4 je 4-válec a s1 znamena 16V technika
a kde pise maxmax cokoli o svodech?Balda píše:na svody se lambdasonda nedává, proto tam nic nemůžeš najít, lambdasonda se šroubuje do trubky před katalizátorem!!!Max-Max píše:v kazdom pripade ETK nepozna vyfuk bez katu na iso
napsal ze vyfuk bez lambdasondy v ETK neni
nebo mas pocit ze on nevi kde je lambdasonda a ty jsi vyvolený ho poucit?

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Ano muze nekde na netu jsou kody vse co muze byt vadne a se my zda ze tam je i lambda ale pozna to jen kdyz neni pripojena kdyz bude pripojena a davat nesmysli tak to ukaze bez chyby mel jsem to tak az diagnostika pres PC my odhalila ze je fakt vadna nedavala informacestanco1 píše:jjjj este nieco, spojazdnil som tam vyblikavaciu diagnostiku. Moze mi povedat ze nie je pripojena lambda?
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
to se mi nějak nezdá, m40 z itálie byly bez katu, ale m42 ne. Pokud máš na el. kabeláži konektor pro lamdu, tak bych ji tam dal a sehnal bych si na to origi iS katalizátor.stanco1 píše:No ved prave to chcem-aby mi ukazala ze nie je pripojena, ak ma byt odpojena od vyroby tak bude urcite upraveny aj soft aby to jednotka nepovazovala za chybu.
Mam podobneho "Itala" a je to mozne, ze nema original lambdu a kat. Ono totiz v Italii byly katy u novych aut povinne asi az od od roku 1992. Delali jsme s Hanisem i "vyzkum" u BMW a opravdu se dalo objednat ISO i M40 (mozna i dalsi motorizace) bez katu z tovarny (samozrejme pouze pro trhy ktere to umoznovaly). Dokonce ta uprava mela i objednaci kod, neco jako kod vybavy. Mam pocit, ze se to jmenovalo neco jako "Uprava pro bez kat verzi / pouzivani olovnateho paliva"
A tu origo zaslepku tam mam taky:)
PS: dokonce i RJ ma stejne cislo jako katova
PSS: v ETK tuto "upravu" nenajdete
A tu origo zaslepku tam mam taky:)
PS: dokonce i RJ ma stejne cislo jako katova
PSS: v ETK tuto "upravu" nenajdete
Naposledy upravil(a) Vasa dne 20. 11. 2007 16:17, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
ono je problem že to auto mohl mít před tebou nějaký zběsilý tuner který si myslel že když odpojí lambdu a vyhoti kat dostane 200 koni navrch místo katu a přední časti vyfuku dal uplně novou trubku a pěkně ji ohl aby tam nebyly zbytečné svary
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
tak jsem zas o něco chytřejší. Beru zpět.Vasa píše:Mam podobneho "Itala" a je to mozne, ze nema original lambdu a kat. Ono totiz v Italii byly katy u novych aut povinne asi az od od roku 1992. Delali jsme s Hanisem i "vyzkum" u BMW a opravdu se dalo objednat ISO i M40 (mozna i dalsi motorizace) bez katu z tovarny (samozrejme pouze pro trhy ktere to umoznovaly). Dokonce ta uprava mela i objednaci kod, neco jako kod vybavy. Mam pocit, ze se to jmenovalo neco jako "Uprava pro bez kat verzi / pouzivani olovnateho paliva"
A tu origo zaslepku tam mam taky:)
PS: dokonce i RJ ma stejne cislo jako katova
PSS: v ETK tuto "upravu" nenajdete
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jen názor který jsem vypozoroval já..........lambda je až za svodama né na svoděch..pokud máš jen první díl výfuku tak tu lambdu nenajdeš!já katalizátor na isu nemám a nepozoruju žádné problémy!..resp toho tam nemám víc na tom vejfuku ale to fuk!
Každopádně je zcela možné že jsi tam tu lambdu neměl! pokud je to Ital! Uvidíš vše se projevý až s tím začenš jezdit...teda hlavně na spotřebě!!!
a vůbec to bude dělat kraviny bohatost směsi a podobné sragory kterejm nerozumím!

Každopádně je zcela možné že jsi tam tu lambdu neměl! pokud je to Ital! Uvidíš vše se projevý až s tím začenš jezdit...teda hlavně na spotřebě!!!







-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Max-Max píše:bezkat mozna, to berugeorgewolfik píše:jen názor který jsem vypozoroval já..........lambda je až za svodama né na svoděch..pokud máš jen první díl výfuku tak tu lambdu nenajdeš!já katalizátor na isu nemám a nepozoruju žádné problémy!..resp toho tam nemám víc na tom vejfuku ale to fuk!
Každopádně je zcela možné že jsi tam tu lambdu neměl! pokud je to Ital! Uvidíš vše se projevý až s tím začenš jezdit...teda hlavně na spotřebě!!!![]()
![]()
a vůbec to bude dělat kraviny bohatost směsi a podobné sragory kterejm nerozumím!
![]()
![]()
![]()
le lambda je jednim z urcujicich prvku v Motronicu, tu system vylozene potrebuje v seriovem aute.
Myslím že je to velmi jednoduché...ten klučina koupil jednoduše motor jen za svodama a ten další díl už k tomu nebyl kde se nachází lambda! a ted se vyvýjejí teorie ...teba podložený, ale podle mě zbytečnýprostě sežen lambdu a zapoj to jak se má..tod můj názor!

