Brzdové kotouče

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
UFO
Příspěvky: 501
Registrován: 14. 02. 2004 14:07
Bydliště: Brno

Brzdové kotouče

Příspěvek od UFO » 22. 03. 2004 22:14

Nazdárek, potřeboval bych zjistit jak se mam zbavit rezavého povrchu
nabrzd.kotoučích. Mel jsem je už dlouho v garáži a ted bych je chtel pouzít. Mám to nechat stáhnout a nebo to stačí přešmirglovat?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 22. 03. 2004 22:38

Stačí drátěnej kartáč do vrtačky

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 03. 2004 00:13

Nahoď na kola a choď. Prvé kiláky to bude škrípať, ale ono si to zbrúsi samé.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Hobby
Příspěvky: 550
Registrován: 04. 03. 2004 18:19
Bydliště: Praha 4

kartáč

Příspěvek od Hobby » 05. 04. 2004 21:50

Stany píše:Stačí drátěnej kartáč do vrtačky
... :twisted: přiklánim se také k tomuto... budu to dělat na zbývajících 3 kolech tento víkend... :roll: na chajdě... :? ...doufam... :!:
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353

***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005

seba325iX

Příspěvek od seba325iX » 06. 04. 2004 14:08

Pokud jsou stejnomerne rezate není problém, ale kdyz jsem privezl kotouče na zadek z vrakače liboval jsem si ze jsou jak nové (žadné stopy po opotřebení), ale v miste kde byly destičky bylo rzi víc, tak jsem to na soustruho stáčeli nechtelo se mi věrit jak je to prozrane v tom mistě jak byly ty desky. Z tlouštky 10mm se to stocilo na 9,2mm Takže kdybych je tam dal rezate tak by to dobre nebylo.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 04. 2004 19:07

seba325iX píše:Pokud jsou stejnomerne rezate není problém, ale kdyz jsem privezl kotouče na zadek z vrakače liboval jsem si ze jsou jak nové (žadné stopy po opotřebení), ale v miste kde byly destičky bylo rzi víc, tak jsem to na soustruho stáčeli nechtelo se mi věrit jak je to prozrane v tom mistě jak byly ty desky. Z tlouštky 10mm se to stocilo na 9,2mm Takže kdybych je tam dal rezate tak by to dobre nebylo.
Treba si dať dozadu bubny a budeš mať pokoj. :lol: Nie, len srandujem. 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět