324 TD - nestartuje za studena
ted z hlavy nevim, jestli to jde pres řj, ale podle mě máš špatnej kontakt ve spínačce..kdyby šlo srát čerpadlo, tak se to bude chovat furt stejně..
jinak předělat na mechaniku to jde, ale musiš mít čerpadlo z td..
jinak předělat na mechaniku to jde, ale musiš mít čerpadlo z td..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
- lisage & tefik
- Příspěvky: 335
- Registrován: 01. 09. 2007 19:13
- Bydliště: Plzeň
Relé som pozrel ale ako mám zistiť či je funkčné?Hľadal som v ETK ale som ho nenašiel,čo presne má toto relé na starosti
http://icosom.rajce.idnes.cz/rele#DSC06854.jpg
http://icosom.rajce.idnes.cz/rele#DSC06854.jpg
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
- lisage & tefik
- Příspěvky: 335
- Registrován: 01. 09. 2007 19:13
- Bydliště: Plzeň
Ahoj, měli jsme podobný problém a bylo to zrovna to červené relé. Nevím, co vše je přes něj zapojené, ale elektromagnetický ventil určitě. Být tebou, tak si natáhnu kabel od elektromag.ventilu na čerpadle do kabiny a udělám si malou kontrolku. Já jsem 100x nastartoval v pohodě, pak najednou z ničeho nic si auto postavilo hlavu a nechtělo chytnout. Vyřešila to výměna tohohle relé a od tý doby v pohodě.
E30 325 M-tech II Coupé - Diamantschwarz
E30 324 TD M-tech II Sedan - Granitsilber
E30 316 Touring - Daytonaviolett
E30 318 Cabrio - Diamantschwarz
E34 525 TDS Touring - Arktissilber
E30 324 TD M-tech II Sedan - Granitsilber
E30 316 Touring - Daytonaviolett
E30 318 Cabrio - Diamantschwarz
E34 525 TDS Touring - Arktissilber
To relé teda preventívne vymením,čo by si odporučil kúpiť nové alebo hladať použité?Ako som písal vyššie v ETK som ho nenašiel,to relé je špeciálne na E30 alebo to je univerzálne?Je to bežne dostať kúpiť?
S tým ukostrením motoru by ma to nenapadlo ale raz už som s tým problém ma,l bolo tam niečo odhnité na karosérii a elektrikár mi to preložil na iné miesto,takže to skontrolujem
S tým ukostrením motoru by ma to nenapadlo ale raz už som s tým problém ma,l bolo tam niečo odhnité na karosérii a elektrikár mi to preložil na iné miesto,takže to skontrolujem
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
Môže to červené relé byť voľaktoré z tohto diagramu?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 35&lang=cs
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 35&lang=cs
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
Relé som vymenil,síce nie je červené ale zelené,(originál mercedes)hlavne aby to riešilo môj problém.Aj dnes sa ráno som nechal bežať motor kým som zabehol pre niečo a nakedy som sa vrátil zakapal a ledva som naštartoval.Teraz po výmene relátka uvidíme či sa to vyrieši...
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
Tak to zelené relé som pekne vyradil a vrátil pôvodné lebo kamoš sa na to pozrel a schémy sa nezhodovali.Síce sa to dalo nahradiť ale ma upozornili že to môže spôsobiť problém ak tam nebude presne také aké má byť.Zistím koľko stojí nové a potom uvidím či kúpiť alebo zohnať použité...Prípadne nemá voľakto nejaké zbytočné,kúpil by som...
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
Ico, nezlob se na me, ale proc sakra naudelas to, co ti radil uz Misanek? Az to nepujde nastartovat, tak vezmi merak a sakra zmer, jestli ti jde na STOP ventil proud!!!! Proc sakra budes resit nejake rele, o kterym vis hovno co ovlada??? zmer jestli ti jde proud na ten ventil ...pak pokracuj dal ..... jestli uz jsi to ovsem meril a psal jsi to sem, tak se omlouvam a stornuju tento prispevek.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Jasne,merák už dole v aute mám, teraz čakám na moment keď ma to zasa nechá v štichu.To červené relé nemám z vlastnej hlavy,poradil mi to lisage & tefik tu v tejto téme,tak som myslel že to vymením a ono sa to tiež ukáže.Ak to bude robiť aj s novým tak je inde zakopaný pes.Prezatial som ho ale nezohnal,tak som urobil to že som ten červený kryt z relé stiahol a ak by to malo byť tým relátkom tak v momente keď to skape by malo byť to relé rozopnuté a jednak to potom premeriam priamo na el mag.ventile.
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
324 td
Pro IKO. i ostatní
Tak jsem dnes vyresil problem ´za studena nenastartuju´. Tak jak jsi kdysi psal, že ti to pri zapnuti klicku necvaka jak má, tak mimochodem muj problém se shodoval presne s tvym popisem zavady.
Takze po zapnuti klicku v zapalovani se rozsviti kontrolky žhavení(oranz),start(zelen), vstrik(oranz) a zaroven jsou slyset dve po sobe jdouci cvaknutí (1=žhavici relé, a 2=v el.kostce paliv.cerpadla!) Mě vse ukazovalo jak ma,kontrolky pozhasinaly, ale jen to cvaklo jednou v tom zhav.relé a v cerpadle nic(to že je to v něm jsem nevedel). Myslel jsem též na nějaké to RELÉ.
Take jsem promeroval vse multimetrem i stop ventil na cerpadle. Vse ok.
To zchazejici cvaknutí je prave v tom cerpadle ta kostka segment uvnitr. Ikdyz ti to pripadne cvaka, tak se muze stavat že oný segment nastaveni davky paliva se lajcky receno nekdy prepocita nebo-li vynecha a ejhle ono to chcipne nebo nejede či nenastartuje.
Rešil jsem to tez uz na hrane beznadejnosti, zacal shanet druhe bosche a preci existuje mechanik vyhradne co dela cerpadla a specializuje se na BMW -pro mě clovek se zlatejma ruckama co mi to dal do rychtiku.
Nemusel jsem tudis kupovat druhe cerpadlo a stejně ty starsi bez el.snimace plynu by nebyl nejvhodnejsí na úkor ekonomeru, řj, atd. Mimochodem jsou min. dva druhy elektr.řízenych bosch cerpadel pro TD 324, 524.
Cerpadlo jako takove nemusí být hned zdaleka spatné, ale spiše s nim spojené soucásti elektr.kostka.
Stálo me to cca 1/10 castky noveho cerpadla. a vim ze jej mam nyní zarucene OK.
Bávo krásně jede, chytá-startuje na drc jak za tepla tak studena. Proste lahoda.
Tak zatím zdarec
...a... Kdo nevěří at tam dorazi a přesvedčí se: CZ, KRNOV diesel-servis, p.Kraus =mobil: +420602532050
Tak jsem dnes vyresil problem ´za studena nenastartuju´. Tak jak jsi kdysi psal, že ti to pri zapnuti klicku necvaka jak má, tak mimochodem muj problém se shodoval presne s tvym popisem zavady.
Takze po zapnuti klicku v zapalovani se rozsviti kontrolky žhavení(oranz),start(zelen), vstrik(oranz) a zaroven jsou slyset dve po sobe jdouci cvaknutí (1=žhavici relé, a 2=v el.kostce paliv.cerpadla!) Mě vse ukazovalo jak ma,kontrolky pozhasinaly, ale jen to cvaklo jednou v tom zhav.relé a v cerpadle nic(to že je to v něm jsem nevedel). Myslel jsem též na nějaké to RELÉ.
Take jsem promeroval vse multimetrem i stop ventil na cerpadle. Vse ok.
To zchazejici cvaknutí je prave v tom cerpadle ta kostka segment uvnitr. Ikdyz ti to pripadne cvaka, tak se muze stavat že oný segment nastaveni davky paliva se lajcky receno nekdy prepocita nebo-li vynecha a ejhle ono to chcipne nebo nejede či nenastartuje.
Rešil jsem to tez uz na hrane beznadejnosti, zacal shanet druhe bosche a preci existuje mechanik vyhradne co dela cerpadla a specializuje se na BMW -pro mě clovek se zlatejma ruckama co mi to dal do rychtiku.
Nemusel jsem tudis kupovat druhe cerpadlo a stejně ty starsi bez el.snimace plynu by nebyl nejvhodnejsí na úkor ekonomeru, řj, atd. Mimochodem jsou min. dva druhy elektr.řízenych bosch cerpadel pro TD 324, 524.
Cerpadlo jako takove nemusí být hned zdaleka spatné, ale spiše s nim spojené soucásti elektr.kostka.
Stálo me to cca 1/10 castky noveho cerpadla. a vim ze jej mam nyní zarucene OK.
Bávo krásně jede, chytá-startuje na drc jak za tepla tak studena. Proste lahoda.
Tak zatím zdarec
...a... Kdo nevěří at tam dorazi a přesvedčí se: CZ, KRNOV diesel-servis, p.Kraus =mobil: +420602532050
Pěkně, konečně sem odpověděl někdo skutečně znalý
Takže je možné, že ecu při chcípání nejenom utne proud do ecu, ale navíc (asi pro sichr) stáhne regulační kroužek na výtlačném pístku do úplně nulové polohy, což v podstatě zaručí nulovou dávku paliva na vstřik.
To jsem nevěděl, zas jsem o něco chytřejší a vím, že tuto elektronickou 3,14čovinu ve žralokovi fakt nechcu
Takže je možné, že ecu při chcípání nejenom utne proud do ecu, ale navíc (asi pro sichr) stáhne regulační kroužek na výtlačném pístku do úplně nulové polohy, což v podstatě zaručí nulovou dávku paliva na vstřik.
To jsem nevěděl, zas jsem o něco chytřejší a vím, že tuto elektronickou 3,14čovinu ve žralokovi fakt nechcu
No smoke, no fun...
Hm,zaujímavý príspevok.Ja som zatiaľ v štádiu čakania.Prezatiaľ som urobil všetko čo mi bolo odporučené.
1.Ukostrenie-pre istotu som natiahol nový kábel od motora na karosériu
2.Záchvat napísal- vyser sa na relé - vysral som sa
3.Mám merák v aute a čakám až mi to skape v strede kruháču a potom budem merať a skontrolujem červené relé
1.Ukostrenie-pre istotu som natiahol nový kábel od motora na karosériu
2.Záchvat napísal- vyser sa na relé - vysral som sa
3.Mám merák v aute a čakám až mi to skape v strede kruháču a potom budem merať a skontrolujem červené relé
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
no jelikož kostka stoji 120 a čerpadlo asi 80, tak 1/10 ceny čerpadla stále překračuje aktuální cenu auta
podle mě má všechny problémy na svedomí kostka na čerpadle..mě to třeba po otočení klíčku a zhasnutí kontrolek cvaká furt, páč se nemůže dopočítat..
na druhou stranu, at odpojim cokoli, tak to dycky chytlo..
podle mě má všechny problémy na svedomí kostka na čerpadle..mě to třeba po otočení klíčku a zhasnutí kontrolek cvaká furt, páč se nemůže dopočítat..
na druhou stranu, at odpojim cokoli, tak to dycky chytlo..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
no jasne
myslel jsem elektroniku, co jde do kostky.."vaha", ridici vstrik, teplotni cidla, podtlak/přetlak, co jde do řj..to všechno je tam tak nejak nahovno pojede to i bez toho..
aby to nečaplo, nebo to zdechlo samo od sebe, je podle me jedine problem cerpadla..
myslel jsem elektroniku, co jde do kostky.."vaha", ridici vstrik, teplotni cidla, podtlak/přetlak, co jde do řj..to všechno je tam tak nejak nahovno pojede to i bez toho..
aby to nečaplo, nebo to zdechlo samo od sebe, je podle me jedine problem cerpadla..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html