dobija - nedobija?
dobija - nedobija?
Nastartujem motor a kontrolka dobijania, ale aj kontrolky vedla (uz neviem presne ktore) preblikavaju. Ak zatrasiem autom, tak pocas trasenia sa intenzita blikania zvysi. Ak som napojil voltmeter tam to nedobijalo bol tam do 11.9V. Ked sa trocha motor ohrial tak preblikavanie zhaslo a volmeter skakal od 11.9 az po 13.1V takze chvilu dobijalo a chvilu nie. V com by mohol byt problem? Pred 2 tyzdnami som menil kabel na ukostrenie alternatora za novy pretoze sa ulomilo ocko a mal som aj odpojenu pristrojovku. Dakujem
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš vše ukostřené, jsou to na 99% uhlíky v alternátoru. Tříci jsou na to náchylné, mě už se to stalo nejmíň třikrát. Zpravidla problikávají červené kontrolky v přístrojovce - dobíjení, brzy, ručka.
Tahle závada je zrádná, ono se to tváří, jakože to dobíjí a najednou se auto buď zastaví nebo nenastartuješ.
Já to vždy řešil výměnou altíku, u těch uhlíků nikdo nebyl schopen říct předem, co za ně a alternátorů je všude dost.
Tahle závada je zrádná, ono se to tváří, jakože to dobíjí a najednou se auto buď zastaví nebo nenastartuješ.
Já to vždy řešil výměnou altíku, u těch uhlíků nikdo nebyl schopen říct předem, co za ně a alternátorů je všude dost.
když ti to nedobijí tak asi altik nemyslíš?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
alternator
Mam pocit ze je to vsade pevne ukostrene. Teda je to vlastne jeden kabel co ide s alternatora na blok motora. Mozem to skusit este raz pozriet. Tiez by som to typoval na tie uhliky. Dik
alternator
Tipujem ze je to diel c.23. Kolko tam je tych uhlikov?
http://bmwfans.info/original/E30/4-T/32 ... l-12_0557/
http://bmwfans.info/original/E30/4-T/32 ... l-12_0557/
jsou tam dva.obas tejny.ja si je zmeril a koupil jsem odpovidajici velikost ve skodovce.stali opar korun a pak jsem je jen preletoval.strejc rikal ze prechodovej odpor je svina ale mam to takhle uz rok a dobiji bez problemu 

Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

neboj to nejde nepoznat jsou sjete krátke někdy i uštípané
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Re: altik
Viz jakýkoli manuál - uhlíky jsou na modulu stabilizátoru, který lze snadno vyjmout (dva šroubky - ne jak ta hrůza Delco u Oplů a podobných, kde se musí alternátor opravdu celý rozebrat...).crevko píše:Je to moc zlozite rozobrat alternator a pozriet tie uhliky? Ako sa da pohladom zistit ze su opotrebene? Dakujem
Uhlíky jsem koupil hned v první mototechně, měli jen pro alůternátor BOSCH na nějakýho Golfa, rozměr byl stejný, cena 72,- Kč.
alternator
OK, predpokladam vsak ze bude potrebne zhodit remenicu a cely ho demontovat, alebo sa to da urobit aj bez zhodenia altika z drziakov?. Dik
Re: alternator
Záleží na prostoru kolem, jde jen o ty 2 šrouby. Já ho nevyndaval.crevko píše:OK, predpokladam vsak ze bude potrebne zhodit remenicu a cely ho demontovat, alebo sa to da urobit aj bez zhodenia altika z drziakov?. Dik