Svetla vyska zadku touring

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mivrda
Příspěvky: 176
Registrován: 18. 08. 2007 21:29
Bydliště: Praha

Svetla vyska zadku touring

Příspěvek od mivrda » 03. 09. 2007 18:44

Zdravím a prosím o radu jsem relativne cerstvym majitelem e30 325i touring :lol: a moje auto podle BMW a i podle predchoziho majitele melo automaticke rovnani svetle vysky kufru(zadni napravy) pres nejaky hydraulicky system napojeny na puvodni tlumice... 8) bohuzel puvodni tlumice uz jsem k autu nedostal s tim ze byly v haji a jsou tam nejake obyc KONI nic mene auto ma ted dost nizko zadek a pomalu taham i s prazdnym kufrem vejfuk po zemi i na mensich nerovnostech coz se mi nelibí. :( Je to jen nespravnou delkou tech tlumicu co tam jsou ted ze jsou tak sedle pruziny a nebo je problem jeste slozitejsi...? prosim poradte mi. Popripade na koho se obratit osobne?

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 03. 09. 2007 18:51

vlez pod auto, odpoj ty tlumice (jeden sroub na kazde strane) no a nech auto sednout jen na pruziny, pokud to bude jeste porad nizko pak mas unaveny pruziny, nebo tam davany nejaky nesmyslne snizeny..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
mivrda
Příspěvky: 176
Registrován: 18. 08. 2007 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od mivrda » 03. 09. 2007 19:48

Díky kouknu na to jen jeste jeden dotaz kdyz si to nejak blbe kecne dam to tam aspon zpet? kdyztak doheverovat a nebo zatizit a ono to nejka pak vyjde co? auto pravdepodobne nema zas tak moc najeto takze by ty pruziny bejt uplne zabity nemuseli jaka je zkusenost co se tyce zivotnosti pruzin asi dost zalezi jak se to vozilo nalozeny? a jsou teda rozdily v delkach tlulmicu?

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 03. 09. 2007 19:51

Pokud jsi tam měl regulaci světlé výšky neboli nivo, bude to trochu složitější. koukni do etk a porovnej to, pokud budeš chtít dát klasické tlumiče a zachovat výšku, bude toho na výměnu víc. Nivo tlumiče jsou docela drahé, takže to spousta lidí řeší takhle.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
mivrda
Příspěvky: 176
Registrován: 18. 08. 2007 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od mivrda » 03. 09. 2007 20:02

jj ty tlumice jsou nejak NIVOMATY nebo tak nejak... ptal jsem se jen tak letmo v auteku... pruziny staly prej asi 6tis a ten regulacni ventil pokud v haji tak asi tak jeste kouknu na ceny BMW ofiko ale tolik penez ted nemam kupovat to vsechno :cry: takze si rad necham poradit jak to rozumne treba jen docasne vyresit? Nez bude vic financi jestli nekdy bude a ja verim ze ano

Uživatelský avatar
mivrda
Příspěvky: 176
Registrován: 18. 08. 2007 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od mivrda » 03. 09. 2007 20:10

au au ted na to koukam ty tlumice stojej origo 421 USD jeden :-/ plus hrozi riziko ze ten hydraulickej system okolo po tom odpojeni mohl taky pekne dostat nafrak byt auto je jinak ve velmi slusne m stavu... ale rad bych mel ten zadek vejs takze jak na to bez ublizovani a prasecin...?

Uživatelský avatar
mivrda
Příspěvky: 176
Registrován: 18. 08. 2007 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od mivrda » 03. 09. 2007 23:31

chvilku jsme zkousel hledat tady na foru neco o vic predelavani tech NIVO na normal a nic moc jsem nenasel krom dedukce ze vlastneni takovy vybavy je vic za trest nez pro radost :-( napiste mi sem nebo na mail prosim nekdo co vsechno to obnasi? to nivo je standartne napojene na pumpu serva? a kdyz tam nemam ty origo tlumice tak to tohu uz asi musi byt kus vyhazeny ven co? a ten vyvod nejka pekelne zaslepeny.... :-(

Uživatelský avatar
Ládin
Příspěvky: 143
Registrován: 08. 10. 2013 19:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od Ládin » 28. 10. 2013 13:08

Trošku tady rozvířím vody :-)
Mám 324TD Touring a také mám nivo. Řešil tedy někdo repas, sháněl někdo nové tlumiče a za kolik a kde, máte někdo zkušenosti s výměnou? Co vše tedy obnáší výměna nivo tlumičů?
Díkec!
Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)

Odpovědět