brzdy

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Bortl Ladislav
Příspěvky: 43
Registrován: 20. 09. 2006 18:25

brzdy

Příspěvek od Bortl Ladislav » 30. 08. 2007 17:45

ahoj mam dotaz.mam 320i dal jsem kotoucovou napravu a ted mi brzdi vic zadek nez predek da se stim neco delat?a jeste jestli jsou na predku u 325 odlisny brzdy nez na 320??dik moc za odpovedi.

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: brzdy

Příspěvek od Dan td » 30. 08. 2007 17:55

Bortl Ladislav píše:ahoj mam dotaz.mam 320i dal jsem kotoucovou napravu a ted mi brzdi vic zadek nez predek da se stim neco delat?a jeste jestli jsou na predku u 325 odlisny brzdy nez na 320??dik moc za odpovedi.
S tím rozdílem v účinnosti se dá dělat to, že dáš nové kotouče a destičky na předek a vyměníš brzdovku. Pokud jsi to udělal, je možné, že přední brzdy budou nějak zatuhlé, ale to si myslím je málo pravděpodobné.

Přední brzdy na šestiválcích jsou stejné, pokud máš chlazené kotouče - na 320i jsi mohl mít nechlazené.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: brzdy

Příspěvek od Max-Max » 30. 08. 2007 22:53

Dan td píše:
Bortl Ladislav píše:ahoj mam dotaz.mam 320i dal jsem kotoucovou napravu a ted mi brzdi vic zadek nez predek da se stim neco delat?a jeste jestli jsou na predku u 325 odlisny brzdy nez na 320??dik moc za odpovedi.
S tím rozdílem v účinnosti se dá dělat to, že dáš nové kotouče a destičky na předek a vyměníš brzdovku. Pokud jsi to udělal, je možné, že přední brzdy budou nějak zatuhlé, ale to si myslím je málo pravděpodobné.

Přední brzdy na šestiválcích jsou stejné, pokud máš chlazené kotouče - na 320i jsi mohl mít nechlazené.
Dane, hodne se podcenuje fakt, ze pro bubnove brzdy je nutno vyvinout vetsi silu pro buben nez pro kotouc, tedy pri vymene zadni napravy by se mel menit i hlavni brzdovej valec
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 31. 08. 2007 15:23

Nevim nevim, ale mám stejnou zkušenost jako Dan td. Do auta, které bylo původně 316i M10 (1.8 obsah, bubny vzadu) jsem dal nápravy z ISa (kotouče všude, vepředu chlazený) a brzdový válec a všechny trubky atd. zůstaly původní z M10 a najeto na tom mám přes 11tkm a brzdí to naprosto bez problémů jako každá jiná E30.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 31. 08. 2007 17:55

Kotouče vzadu - válec 22mm/17,5mm
Bubny vzadu - válec 22mm/22mm

řekl bych že je to jasný
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 31. 08. 2007 20:12

Hanis píše:Kotouče vzadu - válec 22mm/17,5mm
Bubny vzadu - válec 22mm/22mm

řekl bych že je to jasný
Pokud se nepletu tak buben ma valec 20,64/20,64 nebo 20.64/19,05 ten prvni jsem mel urcite ten druhy jsem jeste nevidel jinac ten tvuj valec 22/22se nedelal vubecdo E30
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 02. 09. 2007 22:00

Ano máš pravdu, byl jsem línej se podívat do ETK a blbě si to pamatuju, každopádně z téhle tabulky je to jasný, ještě se tam trochu liší bez ABS a s ABS
Obrázek
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět