odbornik na 320is, po 5 rokoch som prvy krat zostal vysiet

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
crevko
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 10. 2003 14:02

odbornik na 320is, po 5 rokoch som prvy krat zostal vysiet

Příspěvek od crevko » 28. 08. 2007 19:39

Tak minule som zostal vysiet z mojou 320is. Pravdepodobne starter alebo spinacka. Nemal som cas to pomerat tak som sa dnes dohodol s elektrikarom ze to pozre. Brat ma roztlacil, chytilo hned nechal som ho chvilku zohriat. Zabudol som este povedat ze je obohatena zmes vzhladom k ostrym vackam a upavenemu softu. Sviecky Denso Iridium Racing - o dva stupne chladnejsie.Po dvoch kilometroch sem tam trhanej jazdy (ked dlho nejdem tak to niekedy robi) som auto nechal chvilu bezat na volnobech (vyber z bankomatu) potom som sadol, jednotka a zacal sa dusit. Az tak ze skapal a kamos ma musel odtiahnut. Tipovali sme ze zahadzalo sviecky.Potom sme to nastartovali (roztiahnutie 3 stupen ...) na volnobeh OK, po chvili som sa pohol, olej 72°C voda OK, par krat som pridal navolno na 5000ot potom, 1,2,3,4 brzdy otacanie pomaly 1 ... a opat to zacalo dusit az to skapalo. To mi uz neslo dohlavy. Zobral som vercajch a isiel som dat von sviecky a toto ma prekvapilo. Na 3 valci fajka co ide k svieckam troska od oleja, a fajka mi ostala v ruke kabel sa ulomil resp. rosypal. V prechode medzi fajkou a zaciatkom kable ako keby nan bola nakvapkana chladiaca zmes a zoxidovane. Moze byt toto pricinou? Ak su ostatne tri valce OK, resp. sviecky (boli siche ked som ich vymontoval) nesiel by motor aj tak? Dik za info

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: odbornik na 320is, po 5 rokoch som prvy krat zostal vysi

Příspěvek od Max-Max » 28. 08. 2007 20:25

crevko píše:Tak minule som zostal vysiet z mojou 320is. Pravdepodobne starter alebo spinacka. Nemal som cas to pomerat tak som sa dnes dohodol s elektrikarom ze to pozre. Brat ma roztlacil, chytilo hned nechal som ho chvilku zohriat. Zabudol som este povedat ze je obohatena zmes vzhladom k ostrym vackam a upavenemu softu. Sviecky Denso Iridium Racing - o dva stupne chladnejsie.Po dvoch kilometroch sem tam trhanej jazdy (ked dlho nejdem tak to niekedy robi) som auto nechal chvilu bezat na volnobech (vyber z bankomatu) potom som sadol, jednotka a zacal sa dusit. Az tak ze skapal a kamos ma musel odtiahnut. Tipovali sme ze zahadzalo sviecky.Potom sme to nastartovali (roztiahnutie 3 stupen ...) na volnobeh OK, po chvili som sa pohol, olej 72°C voda OK, par krat som pridal navolno na 5000ot potom, 1,2,3,4 brzdy otacanie pomaly 1 ... a opat to zacalo dusit az to skapalo. To mi uz neslo dohlavy. Zobral som vercajch a isiel som dat von sviecky a toto ma prekvapilo. Na 3 valci fajka co ide k svieckam troska od oleja, a fajka mi ostala v ruke kabel sa ulomil resp. rosypal. V prechode medzi fajkou a zaciatkom kable ako keby nan bola nakvapkana chladiaca zmes a zoxidovane. Moze byt toto pricinou? Ak su ostatne tri valce OK, resp. sviecky (boli siche ked som ich vymontoval) nesiel by motor aj tak? Dik za info
u 4valca je ten jeden chybajuci valec citelne citit, R6 bez jedneho valcu este ako tak ide. Urcite by som ako prve siel po zapalovani a dal to dokopy, potom uvidis co dalej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 08. 2007 09:51

Musim potvrdit to co říká Max, měl jsem stejný problém. Po výměně zapalovacích kabelů vše vyřešeno...začal bych jistě tam, nic tím nezkazíš

Odpovědět