přijel sem domu vypnu motor a když sem ho za chvilinku chci zapnout sotva se udrží aby nechcípl a pak po sotva dvou vteřinách chcípl a už nešel vůbec natočit..vim že si to mám nejdřív vše projít že od počítače to těžko poznáte ale čas pracuje proti mě.. odpoledne musím odjet, tak se ptám abych šel přímo po zdroji problému..
kabely nepodezírám...chytlo by to alespoň na 3
svíčky nepodezírám.. sou relativně nový a hlavně by neodešli všechny 4 najednou
rozdělovač a palec ne... je asi 3k km novej
kontakty na kablech sem ozkoušel
jediný co vidim jako možnou příčinu je pumpa.. zkusim sundat svíčky jestli sou mokrý
pokud by to mohla bejt ještě jiná věc PLS napište. nemůžu si dovolit zkoušet špatnou věc
motor se točí a nechytne -vyřešeno
motor se točí a nechytne -vyřešeno
Naposledy upravil(a) euromen dne 25. 08. 2007 12:18, celkem upraveno 1 x.
dočasný konec BMW 
odpoj vracecku benzinu v motoru - z pod sani ze strany jak je vaha vzduchu (jedna vede od filtru pod sani , tak tu druhou) , pripoj tam nejakou jinou hadici ... vyvod do pet flasky
shod kryt z elektriky pod oknem, vytahni prostredni rele - tusim hnede - palivova pumpa, spoj dratem 30a 87b (tusim)
nemusis mit ani klicek .. a koukej, kolik pumpa nacerpa a jestli cerpa ..
behem 5 minut zjistis, jestli je pumpa ok ...
petr
shod kryt z elektriky pod oknem, vytahni prostredni rele - tusim hnede - palivova pumpa, spoj dratem 30a 87b (tusim)
nemusis mit ani klicek .. a koukej, kolik pumpa nacerpa a jestli cerpa ..
behem 5 minut zjistis, jestli je pumpa ok ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...