Inspektion - reset - help

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Inspektion - reset - help

Příspěvek od Flery » 29. 02. 2004 13:17

Nevim proč ale nejak se mi nechce resetovat inspektion na budikach nevite cim by to mohlo být použil sem odpor přesně - 1055ohmu - /1k/ a propojil 7ku a 19ku zapnul klicek na kontrolky a ani po 20 fterinach nic co s tim? mam spatnej odpor nebo je chyba jinde fakt mi to inspektion a cervena kontrolka sere diky za info nechci odpojovat inspektion.nemuze to mit neco spolecnýho s chekcontrolem???dik..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Venca

Příspěvek od Venca » 29. 02. 2004 17:12

Baterky jsou dobrý?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Inspektion - reset - help

Příspěvek od Max-Max » 29. 02. 2004 17:45

Flery píše:Nevim proč ale nejak se mi nechce resetovat inspektion na budikach nevite cim by to mohlo být použil sem odpor přesně - 1055ohmu - /1k/ a propojil 7ku a 19ku zapnul klicek na kontrolky a ani po 20 fterinach nic co s tim? mam spatnej odpor nebo je chyba jinde fakt mi to inspektion a cervena kontrolka sere diky za info nechci odpojovat inspektion.nemuze to mit neco spolecnýho s chekcontrolem???dik..
Tak to máš bratře nejspíš v prdeli baterie.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 29. 02. 2004 17:55

hele ale ono to proste nereaguje vubec naprosto vubec ani to nezhasne neblikne proste sviti vesele dal nemuze to bejt necim jinym mam tu doma este dve palubky takže to mužu skusit prohodit..ten odpor je v pohodě když je 1055omů nemusí to bejt přesnější díky
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Venca

Příspěvek od Venca » 29. 02. 2004 18:25

Přesnost odporu pro reset není nutná, kolem 1 kohmu.

Check - control na reset vliv nemá.

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 29. 02. 2004 19:43

K vyresetování oleje musíš propojit 7ku s kostrou. 7-19 nuluje indikaci servisních prací, pokud se nemýlim. Každopádně jsem taky nejdřív propojil 7-19 a výměnu oleje mi to nevyresetovalo. Až propojením 7 na kostru. Nejdřív olej a pak inspection.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 02. 2004 20:04

Robert píše:K vyresetování oleje musíš propojit 7ku s kostrou. 7-19 nuluje indikaci servisních prací, pokud se nemýlim. Každopádně jsem taky nejdřív propojil 7-19 a výměnu oleje mi to nevyresetovalo. Až propojením 7 na kostru. Nejdřív olej a pak inspection.
jasne, Robert má pravdu, ale keď to nepôjde, choď bez odporu (trochu riziko, ale niekedy pomôže) a keď ani toto nič, tak vymeň baterky. Je tam tuším zakomponovaný obvod, ktorý pri vybitých batériách robí by-pass a LED svietia furt. Mal som to na chromáku, po výmene bateriek O.K.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 29. 02. 2004 20:07

Zkus mrknout sem viewtopic.php?t=319. Už jsem to taky řešil. Podmínkou jsou ale opravdu dobré baterky, jinak to ani nemusí reagovat vůbec - přesně jako tobě.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 29. 02. 2004 20:17

zkusime diky....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

........

Příspěvek od Petr Bohm » 29. 02. 2004 20:38

7 a 19 = asi po 10sekundách se nuluje olej,po dalčích 10 servis a inspekce,jde to i drátem

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

...

Příspěvek od Petr Bohm » 29. 02. 2004 20:40

Jinak baterky v palubce maj přežít auto....

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29. 02. 2004 20:42

ale pouze pokud to auto jezdí, aspoň občas...

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ...

Příspěvek od Flery » 29. 02. 2004 20:46

Petr Bohm píše:Jinak baterky v palubce maj přežít auto....
..no jo ale oni pocitali s tim ze ty auta budou jezdit tak max 10 let ne 20 a vic
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Venca

Příspěvek od Venca » 29. 02. 2004 21:19

Životnost baterek, který se dávaly ve fabrice, byla počítaná na cca 10 let.
Jsou NiCd.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 29. 02. 2004 22:00

Venca píše:Životnost baterek, který se dávaly ve fabrice, byla počítaná na cca 10 let.
Jsou NiCd.
..takže par let presluhujou..kabejaž v nových bmw je počítana na bezporuchovost jen 5let pak auto do šrotu..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Re: Inspektion - reset - help

Příspěvek od DAN » 01. 03. 2004 06:11

Flery píše:Nevim proč ale nejak se mi nechce resetovat inspektion na budikach nevite cim by to mohlo být použil sem odpor přesně - 1055ohmu - /1k/ a propojil 7ku a 19ku zapnul klicek na kontrolky a ani po 20 fterinach nic co s tim? mam spatnej odpor nebo je chyba jinde fakt mi to inspektion a cervena kontrolka sere diky za info nechci odpojovat inspektion.nemuze to mit neco spolecnýho s chekcontrolem???dik..
Nejdříve zapni klíček až pak propoj 7 s 19 po cca 10 kundách by se to mělo zazelenat 8)
Ten odpor je tam kvůli tomu, aby to nešlo do "tvrdýho zkratu", kdyby někdo propojil jiný koliky,...., a na to dej dobrej pozor, protože číslička jsou malá 19 dirka je nad číslem 19 - ne pod. a 7 tam vůbec není. :D - ne je tam taky
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 01. 03. 2004 12:54

Tak sem dneska odhrabal snih otevrel kapotu a vicko..

1bod-zapnul klicek zapalovani/obrazne klicek/
2bod-propojil 1k odporem
3bod-čekal 20 sekund
4bod-zavřel víčko
5bod-počkal 20 sekund
6bod-vypnul klicek
7bod-naštvaně odtrhnul drat od odporu
8bod-zapnul klicek
9bod-zkratoval 7 a 19
10bod-po cca 5-6sekundach se rozsvitilo zelene
11bod-nechal zkratovano,vypnul zapnul klicek-12sec a zhaslo inspection
12-bod vypnul klicek zapalovani/obrazne klicek/ zavickoval,zavrel haupnu


vse je ok
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 01. 03. 2004 12:57

:D tak jsi měl odpor na hovno :D
neprocházel přes něj proud
Ten odpor je tam podle mě jako "pojistka" proti "tvrdýmu" zkratu, isn´t that so? :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 01. 03. 2004 13:08

no nevim odpor je i ted po promereni 1055 ohmu
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 03. 2004 14:32

Flery píše:no nevim odpor je i ted po promereni 1055 ohmu
Však som písal, že sa máš vyprdnúť na odpor.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět