324 td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
ICO TD
Příspěvky: 138
Registrován: 12. 06. 2004 23:18
Bydliště: Komárno Slovensko

Příspěvek od ICO TD » 27. 09. 2011 19:50

Vedel by mi voľakto poradiť na čo slúži žltý konektor?Je v dosť žalostnom stave na oboch koncoch.Ako sa správa motor keď je nefunkčný?
http://icosom.rajce.idnes.cz/motor_324td
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 28. 09. 2011 08:43

ICO TD píše:Vedel by mi voľakto poradiť na čo slúži žltý konektor?Je v dosť žalostnom stave na oboch koncoch.Ako sa správa motor keď je nefunkčný?
http://icosom.rajce.idnes.cz/motor_324td
pokud se nepletu tak to je řídící vstřik a kábel od něho... nejsem odborník abych ti řekl k čemu přesně slouží, ale pro chod motoru je určitě podstatný ten kábl...
konektor/kábl by to chtělo vyměnit, a měl by být ještě zapojen přes ten plechový držák, jak jsou v něm už ty dva černé konektory, tak přes ten otvor...
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
ICO TD
Příspěvky: 138
Registrován: 12. 06. 2004 23:18
Bydliště: Komárno Slovensko

Příspěvek od ICO TD » 02. 10. 2011 13:00

Ak sa nemýlim mal by to by dielec čo som vyznačil na obrázku.Ale dá sa to kúpiť aj ako náhradná diel jednotlivo?
http://icosom.rajce.idnes.cz/motor_324td#Snimka.jpg
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 03. 10. 2011 07:37

ICO TD píše:Ak sa nemýlim mal by to by dielec čo som vyznačil na obrázku.Ale dá sa to kúpiť aj ako náhradná diel jednotlivo?
http://icosom.rajce.idnes.cz/motor_324td#Snimka.jpg
Ano, ridici vstrik. Ja kupoval kdysi novej Bosch a po slevach stal stejne asi 6000,-
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

madlto
Příspěvky: 57
Registrován: 28. 06. 2012 20:51

Příspěvek od madlto » 06. 02. 2014 17:40

řešíte tu čerpadla tak já mám E34 tds s mechanikou z Déčka, po přestelovaní předvstriku chytá na drb :), řidící vstřik nemám, a jedeto :), chtel jsem se zeptat jak zvednout dávku na tom čerpadle :)
BMW e3o 318I, BMW e36 320i, BMW e36 320i, BMW e3o 324TD,bmw e30 320i, BMW E34 525tds(akt)

Uživatelský avatar
Ládin
Příspěvky: 143
Registrován: 08. 10. 2013 19:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od Ládin » 19. 02. 2014 13:01

Prosím o radu. 324TD mi začala špatně startovat, ale jen za studena. Kontrolka žhavení svítí, ale pak se již nerozsvítí zelená kontrolka pro již možné startování. Chytne to jen na pár válců, chvíli se to hádá, čmudí a pak to teprve chytne. Relé žhavení?
Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)

Uživatelský avatar
MazuPm
Příspěvky: 301
Registrován: 01. 08. 2008 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od MazuPm » 20. 02. 2014 07:56

Ládin píše:Prosím o radu. 324TD mi začala špatně startovat, ale jen za studena. Kontrolka žhavení svítí, ale pak se již nerozsvítí zelená kontrolka pro již možné startování. Chytne to jen na pár válců, chvíli se to hádá, čmudí a pak to teprve chytne. Relé žhavení?
Žhavičky, v relé je 6 termorezistorů, a kolem každého je topná spirálka, zapojená do série se žhavičkou. Když přes ní neprochází proud, nerosvítí ti relé zelenou kontrolku.

Uživatelský avatar
Ládin
Příspěvky: 143
Registrován: 08. 10. 2013 19:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od Ládin » 20. 02. 2014 10:24

Zapomněl jsem napsat, že žhavičky jsou nové. Taky začal prolínat jeden vstřik, ale to asi nemá s špatným žhavením souvislost. Takže je možné, že odešlo relé žhavení?
Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)

Uživatelský avatar
MazuPm
Příspěvky: 301
Registrován: 01. 08. 2008 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od MazuPm » 20. 02. 2014 22:49

Ano, je možné, že ti nefunguje relé žhavení jak má, ale řekl bych, že bude v pořádku. Jelikož nastartuješ, a právě na pár válců, znamenalo by to, že problém v relé by byl někde u těch topných spirálek, protože žhavení je spínano pouze jedním kontaktem a až za ním se to rozděluje na šest větví.

Uživatelský avatar
Ládin
Příspěvky: 143
Registrován: 08. 10. 2013 19:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od Ládin » 21. 02. 2014 12:11

Jasně, ok. Takže otázkou je, co tedy vyměnit? :-)
Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)

Uživatelský avatar
MazuPm
Příspěvky: 301
Registrován: 01. 08. 2008 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od MazuPm » 21. 02. 2014 15:21

Auto :twisted:
Jestli máš náhradní relátko, tak ho zkus vyměnit, je to záležitost na chvilku.
Můžeš zkusit odpor žhaviček, jestli máš multimetr, ale závada na žhavičce se může projevit pouze když se zahřeje, to znamená, že pokud odpor bude ok, neznamená to, že jsou žhavky dobré.
Co znamená polínající vstřik? kape ti do komůrky? to nevím co by to udělalo, to je otázka na někoho jiného.

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 21. 02. 2014 18:57

zkus rele... to ze jsou zhavice nove, neznamena ze nemuzou po tydnu odejit do riti, v dnesni dobe uz clovek nemuze verit nicemu :D
prolinajici vstrik (jakoze se objevuje nafta u zavitu vstriku) neni drasticka zavada, samozrejme je dobry jak budes met prilezitost ho vytahnout a dat novou tesnici podlozku.
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Ládin
Příspěvky: 143
Registrován: 08. 10. 2013 19:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od Ládin » 02. 03. 2014 09:27

Žhaviče vyzkouším. Relátko zkusím vyměnit, nemáte někdo? Koupím.
Vstřiky půjdou na jaře ven na čistění a půjdou pod ně nové podložky.
Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)

japotek
Příspěvky: 9
Registrován: 24. 07. 2013 18:31
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od japotek » 22. 03. 2014 14:27

Prosím o rady, mám 324TD s el. vstřikovacím čerpadlem po zapnutí kličku divně vrčí (čerpadlo). Je to normální, nebo má jen cvaknout? Celé se to chová tak, že nejde vůbec nastartovat. Jen pokud posunu hlavu na čerpadle nadoraz dozadu tak naskočí hned, ale zase vyletěj otačky na max. Takže pokud jeden startuje a druhej hned vrátí hlavu zpět aby byl volnoběh do 900ot/min. auto funguje a jede velice pěkně jen ho nesmím chcípnout... pak zas nastává výše popsané startování. Neví někdo kde hledat závadu? Díky
(OO=[][]=OO) 324td
Alfa Romeo 156 1,8TS

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 23. 03. 2014 14:11

to znamena, ze je ko prave ta hlava ..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

japotek
Příspěvky: 9
Registrován: 24. 07. 2013 18:31
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od japotek » 23. 03. 2014 14:15

To jsem si myslel, jen jsem to chtěl potvrdit :cry: Bude stačit vyměnit jen hlavu nebo musím celé čerpadlo?
(OO=[][]=OO) 324td
Alfa Romeo 156 1,8TS

Odpovědět