324 td
- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
pokud se nepletu tak to je řídící vstřik a kábel od něho... nejsem odborník abych ti řekl k čemu přesně slouží, ale pro chod motoru je určitě podstatný ten kábl...ICO TD píše:Vedel by mi voľakto poradiť na čo slúži žltý konektor?Je v dosť žalostnom stave na oboch koncoch.Ako sa správa motor keď je nefunkčný?
http://icosom.rajce.idnes.cz/motor_324td
konektor/kábl by to chtělo vyměnit, a měl by být ještě zapojen přes ten plechový držák, jak jsou v něm už ty dva černé konektory, tak přes ten otvor...
Ak sa nemýlim mal by to by dielec čo som vyznačil na obrázku.Ale dá sa to kúpiť aj ako náhradná diel jednotlivo?
http://icosom.rajce.idnes.cz/motor_324td#Snimka.jpg
http://icosom.rajce.idnes.cz/motor_324td#Snimka.jpg
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
Ano, ridici vstrik. Ja kupoval kdysi novej Bosch a po slevach stal stejne asi 6000,-ICO TD píše:Ak sa nemýlim mal by to by dielec čo som vyznačil na obrázku.Ale dá sa to kúpiť aj ako náhradná diel jednotlivo?
http://icosom.rajce.idnes.cz/motor_324td#Snimka.jpg
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Prosím o radu. 324TD mi začala špatně startovat, ale jen za studena. Kontrolka žhavení svítí, ale pak se již nerozsvítí zelená kontrolka pro již možné startování. Chytne to jen na pár válců, chvíli se to hádá, čmudí a pak to teprve chytne. Relé žhavení?
Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
Žhavičky, v relé je 6 termorezistorů, a kolem každého je topná spirálka, zapojená do série se žhavičkou. Když přes ní neprochází proud, nerosvítí ti relé zelenou kontrolku.Ládin píše:Prosím o radu. 324TD mi začala špatně startovat, ale jen za studena. Kontrolka žhavení svítí, ale pak se již nerozsvítí zelená kontrolka pro již možné startování. Chytne to jen na pár válců, chvíli se to hádá, čmudí a pak to teprve chytne. Relé žhavení?
Zapomněl jsem napsat, že žhavičky jsou nové. Taky začal prolínat jeden vstřik, ale to asi nemá s špatným žhavením souvislost. Takže je možné, že odešlo relé žhavení?
Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
Auto
Jestli máš náhradní relátko, tak ho zkus vyměnit, je to záležitost na chvilku.
Můžeš zkusit odpor žhaviček, jestli máš multimetr, ale závada na žhavičce se může projevit pouze když se zahřeje, to znamená, že pokud odpor bude ok, neznamená to, že jsou žhavky dobré.
Co znamená polínající vstřik? kape ti do komůrky? to nevím co by to udělalo, to je otázka na někoho jiného.
Jestli máš náhradní relátko, tak ho zkus vyměnit, je to záležitost na chvilku.
Můžeš zkusit odpor žhaviček, jestli máš multimetr, ale závada na žhavičce se může projevit pouze když se zahřeje, to znamená, že pokud odpor bude ok, neznamená to, že jsou žhavky dobré.
Co znamená polínající vstřik? kape ti do komůrky? to nevím co by to udělalo, to je otázka na někoho jiného.
- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
zkus rele... to ze jsou zhavice nove, neznamena ze nemuzou po tydnu odejit do riti, v dnesni dobe uz clovek nemuze verit nicemu
prolinajici vstrik (jakoze se objevuje nafta u zavitu vstriku) neni drasticka zavada, samozrejme je dobry jak budes met prilezitost ho vytahnout a dat novou tesnici podlozku.
prolinajici vstrik (jakoze se objevuje nafta u zavitu vstriku) neni drasticka zavada, samozrejme je dobry jak budes met prilezitost ho vytahnout a dat novou tesnici podlozku.
Žhaviče vyzkouším. Relátko zkusím vyměnit, nemáte někdo? Koupím.
Vstřiky půjdou na jaře ven na čistění a půjdou pod ně nové podložky.
Vstřiky půjdou na jaře ven na čistění a půjdou pod ně nové podložky.
Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
Prosím o rady, mám 324TD s el. vstřikovacím čerpadlem po zapnutí kličku divně vrčí (čerpadlo). Je to normální, nebo má jen cvaknout? Celé se to chová tak, že nejde vůbec nastartovat. Jen pokud posunu hlavu na čerpadle nadoraz dozadu tak naskočí hned, ale zase vyletěj otačky na max. Takže pokud jeden startuje a druhej hned vrátí hlavu zpět aby byl volnoběh do 900ot/min. auto funguje a jede velice pěkně jen ho nesmím chcípnout... pak zas nastává výše popsané startování. Neví někdo kde hledat závadu? Díky
(OO=[][]=OO) 324td
Alfa Romeo 156 1,8TS
Alfa Romeo 156 1,8TS
to znamena, ze je ko prave ta hlava ..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html