Oprava ventilátoru do kabiny
Oprava ventilátoru do kabiny
Zdaravím všechny .Potřeboval bych poradit kde hledat ventilátor do kbiny nějak mi nejede a teď v zimě celkem prekérka tak předem dík kuchi
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Pod steracema. Otevres kapotu, demontujes plechovy dekl v pricne stene za motorem (co na nem vedou kabely) a tam uz to uvidis. Prover nejdrive vypinac, k nemu je lepsi pristup 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
mizuh píše:Když už tu debatujete o ventilátoru topení, potřihřeju si polívčičku![]()
když zapnu ventilátor na 1-nic, na 2-nic, na 3 už se většinou chytne a pak už běží i 1 a 2. někdy to běží rovnou na 1.Když ho potom vypnu a znova zapnu tak je to v pohodě. Počítám, že zrada bude v elektrice, ale kde
Předřadný odpor k ventilátoru ( jeden kdyžtak mám ) nebo vypínač. A nebo samozřejmě celý ventilátor v pr...., ale to si nemyslím.
Zkus otevrit ten dekl co je u motoru a zatocit s vetrakem rukou. Treba je pridreny a nema silu se na nizke rychlosti roztocit.mizuh píše:Když už tu debatujete o ventilátoru topení, potřihřeju si polívčičku![]()
když zapnu ventilátor na 1-nic, na 2-nic, na 3 už se většinou chytne a pak už běží i 1 a 2. někdy to běží rovnou na 1.Když ho potom vypnu a znova zapnu tak je to v pohodě. Počítám, že zrada bude v elektrice, ale kde
Proc by to bylo odpory, kdyz po "utrzeni" uz fachci?
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Batman píše:Zkus otevrit ten dekl co je u motoru a zatocit s vetrakem rukou. Treba je pridreny a nema silu se na nizke rychlosti roztocit.mizuh píše:Když už tu debatujete o ventilátoru topení, potřihřeju si polívčičku![]()
když zapnu ventilátor na 1-nic, na 2-nic, na 3 už se většinou chytne a pak už běží i 1 a 2. někdy to běží rovnou na 1.Když ho potom vypnu a znova zapnu tak je to v pohodě. Počítám, že zrada bude v elektrice, ale kde
Proc by to bylo odpory, kdyz po "utrzeni" uz fachci?
Jo, to nevím. Když jde jen některá rychlost, tak je to ten odpor určitě. Ale já měl tu samou závadu, jak je tu popsaná, vyměnil jsem odpor a hrkalo to .
ještě bych dodal, že se taky kolikrát stane že mám větrák na 2 neběží když se zahřeje motor tak naskočíDan td píše:Batman píše:Zkus otevrit ten dekl co je u motoru a zatocit s vetrakem rukou. Treba je pridreny a nema silu se na nizke rychlosti roztocit.mizuh píše:Když už tu debatujete o ventilátoru topení, potřihřeju si polívčičku![]()
když zapnu ventilátor na 1-nic, na 2-nic, na 3 už se většinou chytne a pak už běží i 1 a 2. někdy to běží rovnou na 1.Když ho potom vypnu a znova zapnu tak je to v pohodě. Počítám, že zrada bude v elektrice, ale kde
Proc by to bylo odpory, kdyz po "utrzeni" uz fachci?
Jo, to nevím. Když jde jen některá rychlost, tak je to ten odpor určitě. Ale já měl tu samou závadu, jak je tu popsaná, vyměnil jsem odpor a hrkalo to .

To Mirek: ty už si rodilmizuh píše:nestrašte měMirek píše:Taky jsem jednou měnil odpor a je to snad horší než porod



není to tak hrozný, z motoru otevřeš kryt a horní dekl ventilátoru a ta kostka s odporama by měla být pod levou (po směru jízdy) vrtulkou (v proudu vzduchu, kvůli chlazení).
Odpor mám zamluvenej, tak budu muset počkat až bude teplejc. Počítám, že když vyndám ,celej ten venilátor tak bych ho už měl vidět ne?kdo. píše:To Mirek: ty už si rodil, jaký to bylo
![]()
![]()
není to tak hrozný, z motoru otevřeš kryt a horní dekl ventilátoru a ta kostka s odporama by měla být pod levou (po směru jízdy) vrtulkou (v proudu vzduchu, kvůli chlazení).
olej?
...promáznout zkoušels?? 

***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
Měl bych zas jeden dotázek. Včera jsem měl první letošní námrazu na sklech. No a samozřejmě se mi akorát vysral ventilátor topení. Už dřív jsem měl problém, že běžel jen na rychlosti 1, 3, 4. Na dvojku nefungoval. Teď jsem rozmrazoval po ránu auto, větrák běžel na čtyřku, a najednou se zastavil. Prostě přestal hučet. Teď když to dám na čtyřku, tak poklesnou otáčky motoru, trošku pohasnou světla, něco slabě cvakne v přístrojovce a nic, to se opakuje pořád hádám každé dvě tři vteřiny, pokud je to zaplý. Na trojku je to taky, ale trošku méně znatelné. Neměl někdo stejný problém?