Oprava ventilátoru do kabiny

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
paja.kuchi@seznam.cz

Oprava ventilátoru do kabiny

Příspěvek od paja.kuchi@seznam.cz » 25. 02. 2004 09:25

Zdaravím všechny .Potřeboval bych poradit kde hledat ventilátor do kbiny nějak mi nejede a teď v zimě celkem prekérka tak předem dík kuchi

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 25. 02. 2004 09:28

Uvnitř pod palubkou, stačí?
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 25. 02. 2004 09:35

Pod steracema. Otevres kapotu, demontujes plechovy dekl v pricne stene za motorem (co na nem vedou kabely) a tam uz to uvidis. Prover nejdrive vypinac, k nemu je lepsi pristup :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 25. 02. 2004 09:38

Sorry, to byl vtip, :D já věděl, že se někdo jako Francis ozve a podá vyčerpávající odpověď, neber to osobně. :lol:
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 25. 02. 2004 09:54

Větčinou jsou to uhlíky nebo probroušená kotva

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 25. 02. 2004 10:53

Když už tu debatujete o ventilátoru topení, potřihřeju si polívčičku :D
když zapnu ventilátor na 1-nic, na 2-nic, na 3 už se většinou chytne a pak už běží i 1 a 2. někdy to běží rovnou na 1.Když ho potom vypnu a znova zapnu tak je to v pohodě. Počítám, že zrada bude v elektrice, ale kde :(

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 25. 02. 2004 11:09

Když to pak vypneš a znovu zapneš na 1 tak už to de?

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 25. 02. 2004 11:20

mizuh píše:Když už tu debatujete o ventilátoru topení, potřihřeju si polívčičku :D
když zapnu ventilátor na 1-nic, na 2-nic, na 3 už se většinou chytne a pak už běží i 1 a 2. někdy to běží rovnou na 1.Když ho potom vypnu a znova zapnu tak je to v pohodě. Počítám, že zrada bude v elektrice, ale kde :(

Předřadný odpor k ventilátoru ( jeden kdyžtak mám ) nebo vypínač. A nebo samozřejmě celý ventilátor v pr...., ale to si nemyslím.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 25. 02. 2004 11:56

Stany píše:Když to pak vypneš a znovu zapneš na 1 tak už to de?
No právě že jo, to mě na tom s...e nejvíc, jednou to jde jednou ne :evil:
Dan td píše:Předřadný odpor k ventilátoru ( jeden kdyžtak mám ) nebo vypínač
Co by ta legrace stála

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 25. 02. 2004 12:15

mizuh píše:
Co by ta legrace stála
viewtopic.php?t=3998&highlight=lidovku

Měnit to je docela porod :evil:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 25. 02. 2004 15:09

mizuh píše:Když už tu debatujete o ventilátoru topení, potřihřeju si polívčičku :D
když zapnu ventilátor na 1-nic, na 2-nic, na 3 už se většinou chytne a pak už běží i 1 a 2. někdy to běží rovnou na 1.Když ho potom vypnu a znova zapnu tak je to v pohodě. Počítám, že zrada bude v elektrice, ale kde :(
Zkus otevrit ten dekl co je u motoru a zatocit s vetrakem rukou. Treba je pridreny a nema silu se na nizke rychlosti roztocit.
Proc by to bylo odpory, kdyz po "utrzeni" uz fachci?

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 25. 02. 2004 16:40

Batman píše:
mizuh píše:Když už tu debatujete o ventilátoru topení, potřihřeju si polívčičku :D
když zapnu ventilátor na 1-nic, na 2-nic, na 3 už se většinou chytne a pak už běží i 1 a 2. někdy to běží rovnou na 1.Když ho potom vypnu a znova zapnu tak je to v pohodě. Počítám, že zrada bude v elektrice, ale kde :(
Zkus otevrit ten dekl co je u motoru a zatocit s vetrakem rukou. Treba je pridreny a nema silu se na nizke rychlosti roztocit.
Proc by to bylo odpory, kdyz po "utrzeni" uz fachci?

Jo, to nevím. Když jde jen některá rychlost, tak je to ten odpor určitě. Ale já měl tu samou závadu, jak je tu popsaná, vyměnil jsem odpor a hrkalo to .
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25. 02. 2004 16:43

Taky jsem jednou měnil odpor a je to snad horší než porod

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 25. 02. 2004 16:44

Dan td píše:
Batman píše:
mizuh píše:Když už tu debatujete o ventilátoru topení, potřihřeju si polívčičku :D
když zapnu ventilátor na 1-nic, na 2-nic, na 3 už se většinou chytne a pak už běží i 1 a 2. někdy to běží rovnou na 1.Když ho potom vypnu a znova zapnu tak je to v pohodě. Počítám, že zrada bude v elektrice, ale kde :(
Zkus otevrit ten dekl co je u motoru a zatocit s vetrakem rukou. Treba je pridreny a nema silu se na nizke rychlosti roztocit.
Proc by to bylo odpory, kdyz po "utrzeni" uz fachci?

Jo, to nevím. Když jde jen některá rychlost, tak je to ten odpor určitě. Ale já měl tu samou závadu, jak je tu popsaná, vyměnil jsem odpor a hrkalo to .
ještě bych dodal, že se taky kolikrát stane že mám větrák na 2 neběží když se zahřeje motor tak naskočí :roll:

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 25. 02. 2004 16:44

Mirek píše:Taky jsem jednou měnil odpor a je to snad horší než porod
nestrašte mě :D

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 26. 02. 2004 10:55

mizuh píše:
Mirek píše:Taky jsem jednou měnil odpor a je to snad horší než porod
nestrašte mě :D
To Mirek: ty už si rodil :shock: , jaký to bylo :roll: :lol:

není to tak hrozný, z motoru otevřeš kryt a horní dekl ventilátoru a ta kostka s odporama by měla být pod levou (po směru jízdy) vrtulkou (v proudu vzduchu, kvůli chlazení).

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 26. 02. 2004 11:44

kdo. píše:To Mirek: ty už si rodil :shock: , jaký to bylo :roll: :lol:

není to tak hrozný, z motoru otevřeš kryt a horní dekl ventilátoru a ta kostka s odporama by měla být pod levou (po směru jízdy) vrtulkou (v proudu vzduchu, kvůli chlazení).
Odpor mám zamluvenej, tak budu muset počkat až bude teplejc. Počítám, že když vyndám ,celej ten venilátor tak bych ho už měl vidět ne?

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 26. 02. 2004 12:16

mizuh píše: Odpor mám zamluvenej, tak budu muset počkat až bude teplejc. Počítám, že když vyndám ,celej ten venilátor tak bych ho už měl vidět ne?
Uvidíš :)

Uživatelský avatar
Hobby
Příspěvky: 550
Registrován: 04. 03. 2004 18:19
Bydliště: Praha 4

olej?

Příspěvek od Hobby » 15. 04. 2004 21:10

...promáznout zkoušels?? :lol:
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353

***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005

Uživatelský avatar
Oveczka
člen E30.cz
Příspěvky: 110
Registrován: 27. 06. 2009 20:31
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Oveczka » 23. 10. 2010 09:54

Měl bych zas jeden dotázek. Včera jsem měl první letošní námrazu na sklech. No a samozřejmě se mi akorát vysral ventilátor topení. Už dřív jsem měl problém, že běžel jen na rychlosti 1, 3, 4. Na dvojku nefungoval. Teď jsem rozmrazoval po ránu auto, větrák běžel na čtyřku, a najednou se zastavil. Prostě přestal hučet. Teď když to dám na čtyřku, tak poklesnou otáčky motoru, trošku pohasnou světla, něco slabě cvakne v přístrojovce a nic, to se opakuje pořád hádám každé dvě tři vteřiny, pokud je to zaplý. Na trojku je to taky, ale trošku méně znatelné. Neměl někdo stejný problém?

Odpovědět