Pomoc: 320i díly na 325i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mates85
člen E30.cz
Příspěvky: 331
Registrován: 26. 12. 2006 20:08
Bydliště: Praha, Trondheim, Whistler

Pomoc: 320i díly na 325i

Příspěvek od mates85 » 23. 07. 2007 22:22

Potřeboval bych pomoct. Na autě (tak jak jsem ho koupil) jsou některé díly z 320i místo 325i. Už jsem zjístil, že tam je váha vzduchu, hlava válců, sání, řídící jednotka z 320i r.v. 1988. Mám už sehnané sání vč. vstřiků a klapky, váhu vzduchu vč. airboxu. Řídící jednotka by snad taky neměl být velký problém...ale co s hlavou? Nechat nebo nenechat? Aspoň prozatím. Že to bude mít menší výkon mi je jasné (menší průměr ventilů), ale zajímá mě funkční stránka motoru. Sání měním kvůli špatnému vstřiku, takže musí jít i váha a ŘJ. Může mi někdo poradit na co se mám ještě podívat zda není jinak než má být? Případně co vše potřebuju k výměně sání, váhy a ŘJ? asi budu potřebovat nové takové to gumové koleno od sání k váze, ale jaké? Asi to závisí i od toho ventilu ne? Foto jak to je teď je dole. Případně je tady nějaká ochotná znála duše, která by se na to mrkla a poradila? :cry: okolí Brna.

http://ukazto.com/img/325m.jpg
E34 ///M5 3,6l
VW T4 Caravelle Long 111kW
ex E30 325i touring

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 07. 2007 23:23

a jses si jistej ze tam neni komplet 2.0 v aute s papirama 2.5? :wink:

pac podle mne je to tak, bud to je dvoulitr a papiry sehnali jen z 2.5 nebo to je 2.5 puvodne, kleknul motor a dali tam 2.0

tohle je, kamarade dvoulitr komplet vcetne kastle, mas papirovou 2.5 a motor 2.0. Ze pozdravuju prodejce. Tohle dvaapule nikdy nebyla ani kstle, ani motor

EDIT: no mozna to az tak odborne nevidim, pac je to kombajn... ten ma seriove ABS a taky baterku vepredu, takze dve podstatny veci jsou tam od vyroby ktere rozlisuji 2.0 a 2.5. Co je vyrazeno na bloku?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mates85
člen E30.cz
Příspěvky: 331
Registrován: 26. 12. 2006 20:08
Bydliště: Praha, Trondheim, Whistler

Příspěvek od mates85 » 23. 07. 2007 23:31

V tom s tebou nesouhlasím. Na bloku je 256K1 takže spodek je 2,5...a kastle s papírama taky sedí (třeba když si nechám vyjet podle VIN datum výroby tak to sedí i s bezpečnostníma pasama)....podle mého názoru: praskla hlava, a dotyčný nebyl schopný sehnat 2,5 a měl nějaké díly z 2,0 tak to přeházel. A když jsem se na to díval znova tak musím říct že to je udělané pěkně blbě. Mi přijde že i ten volnoběžný ventil tam je opačně než by tam měl být.
E34 ///M5 3,6l
VW T4 Caravelle Long 111kW
ex E30 325i touring

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 07. 2007 23:36

mates85 píše:V tom s tebou nesouhlasím. Na bloku je 256K1 takže spodek je 2,5...a kastle s papírama taky sedí (třeba když si nechám vyjet podle VIN datum výroby tak to sedí i s bezpečnostníma pasama)....podle mého názoru: praskla hlava, a dotyčný nebyl schopný sehnat 2,5 a měl nějaké díly z 2,0 tak to přeházel. A když jsem se na to díval znova tak musím říct že to je udělané pěkně blbě. Mi přijde že i ten volnoběžný ventil tam je opačně než by tam měl být.
vyrazeny to byt muze, ja se jen ptal.... ja ti vyrazim na blok treba i nick z fora :wink:

ale: kdyby si mel na 2.5 bloku 2.0 hlavu, je nutne upravovat pisty pac ventily by busily do pistu pokud se to neupravi... dle mne tam mas 2.0 motor... ten ventil je dobrej, akorat je nespravna hadice, L-ventil se pouzival tusim do 89, pak se daval T kus pro kterej tam mas ty hadici ale starsi verzi ventilu.. kdyby mu prdla hlava, proc by nenechal alespon sani z 2.5?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mates85
člen E30.cz
Příspěvky: 331
Registrován: 26. 12. 2006 20:08
Bydliště: Praha, Trondheim, Whistler

Příspěvek od mates85 » 23. 07. 2007 23:42

No to nevím...ono to je célé takové divné...Ale 2.0 by to být neměla. Bratr má 2,0 v cupe a tohle jede lépe...a co se týká toho ventilu...na něm je taková šipka...nemá nahodou vést od váhy směrem k sání (čistě logická uváha z mojí strany). Mi přijde jako by tam takové to gumové koleno bylo opačně a tím pádem opačně ten ventil a pak zbytečně dlouho hadice od ventilu k sání. Jo a jak mám teda poznat jestli tam je 2,5 spodek nebo ne? Bo jinak seženu raději celý motor 2,5 než se s tím takto sr....
E34 ///M5 3,6l
VW T4 Caravelle Long 111kW
ex E30 325i touring

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 07. 2007 23:52

ventil je sice naopak ale je funkcni pac je to jen o otebreni bypassu a to zvladne i otocenej, delka hadice s tim nic nema.. zkus zmerit pri vyndane svicce vrtani valce, to by mohlo pomoct
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mates85
člen E30.cz
Příspěvky: 331
Registrován: 26. 12. 2006 20:08
Bydliště: Praha, Trondheim, Whistler

Příspěvek od mates85 » 23. 07. 2007 23:55

OK zkusím na to mrknout :wink:
E34 ///M5 3,6l
VW T4 Caravelle Long 111kW
ex E30 325i touring

Uživatelský avatar
Mano
Příspěvky: 494
Registrován: 06. 08. 2007 21:53
Bydliště: Jihlava

ventil

Příspěvek od Mano » 04. 09. 2007 18:44

cau kluci mozna vam vyresim diskuzi s tim ventilem ten sem tam mates kupoval kvuli tomu cukani takze ten do T mam doma a jak vis tim to nebylo ale uz sem ho tam nechal takze asi tak!!!!

Odpovědět