Komprese
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Komprese
Nevite nekdo kolik ma mít motor M20 kompresní tlak???
Já naměřil cca:
1) 13bar 2)12bar 3)13bar 4)13bar 5)13bar 6)13bar
Motor mi na volnobeh houpe, jak kdyby nasaval falešnej vzduch.Je možný, že to dělá ten druhej válec???
Já naměřil cca:
1) 13bar 2)12bar 3)13bar 4)13bar 5)13bar 6)13bar
Motor mi na volnobeh houpe, jak kdyby nasaval falešnej vzduch.Je možný, že to dělá ten druhej válec???
mozna nemas uplne nejpresnejsi merak, podivej se do tabulky http://www.e30.cz/technika/e30data_cz.htm
1 bar +/- by mel byt v toleranci, ale 13 se mi zda teda dost
1 bar +/- by mel byt v toleranci, ale 13 se mi zda teda dost

e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20
e32 730iA
ex e34 525i m20
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
No ja sem pretesnil komplet cely sani, vahu jsem zkousel druhou. S lamdbou si nevim rady,ale spotřeba se mi ted pohybuje mezi 11-12l/100km...
Tak mě už nenapadá, kde to může sát...tak mě napadlo jestli mi nefoukají koprese do kikove skrine...
Koupil jsem nepojízdné auto.Vyměnil jsem motor, protože původní byl K.O. Nevím co je ten motor zač. Je možný že to dělá proto, že je motor z vezre bez katu a ja tam katalyzator mam???
Tak mě už nenapadá, kde to může sát...tak mě napadlo jestli mi nefoukají koprese do kikove skrine...
Koupil jsem nepojízdné auto.Vyměnil jsem motor, protože původní byl K.O. Nevím co je ten motor zač. Je možný že to dělá proto, že je motor z vezre bez katu a ja tam katalyzator mam???
Komprese se zdá být vpořádku, druhej válec to rozhodně nedělá. Vždycky je nějaký horší, na netěsnost bych rozhodně v tvém případě nesázel. Lambáda bude taky asi dobrá, můžeš zkusit naměřit na ní napětí mělo by být cca 1 - 1,4V, ale taky bych na ní moc nesázel, kdyby byla v prdeli, šel by motor jako pumpa na sračky a žral by jako ZIL. Takže, jestli v otáčkách jde, je v pořádku.
Rada:
Sundej hadici mezi váhou vzduchu a klapkou. Důkladně zkontroluj jestli není hadice zamaštěná zevnitř a jestli tam není nalepenej prach. Znovu důkladně zkontroluj klapku (si myslím, že problém bude tady) jestli je klapka po obvodu špinavá - hnědočerná - vyčisti z ní ten sajrajt. Nejlepší je důkladně jí vyprat v nějakým průmyslovým čističi, ale to jí musíš sundat. Teoreticky by to mělo jít v technickým benzínu, ale existuje na to zázračnej sprej, ten ale stojí docela ranec, výhoda je, že to s ním vyčistíš na motoru. Je bezpodmínečně nutný, aby byla čistá klapka i dosedací plocha a futra, ve kterých se klapka otáčí. Takže: Umejt, umejt, umejt . . . . prostě tak dlouho, dokud z ní potečou sračky. Pak to znovu slož a šťastnou cestu.
Rada:
Sundej hadici mezi váhou vzduchu a klapkou. Důkladně zkontroluj jestli není hadice zamaštěná zevnitř a jestli tam není nalepenej prach. Znovu důkladně zkontroluj klapku (si myslím, že problém bude tady) jestli je klapka po obvodu špinavá - hnědočerná - vyčisti z ní ten sajrajt. Nejlepší je důkladně jí vyprat v nějakým průmyslovým čističi, ale to jí musíš sundat. Teoreticky by to mělo jít v technickým benzínu, ale existuje na to zázračnej sprej, ten ale stojí docela ranec, výhoda je, že to s ním vyčistíš na motoru. Je bezpodmínečně nutný, aby byla čistá klapka i dosedací plocha a futra, ve kterých se klapka otáčí. Takže: Umejt, umejt, umejt . . . . prostě tak dlouho, dokud z ní potečou sračky. Pak to znovu slož a šťastnou cestu.
BMW RULEZZZ !
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
diky moc za radu... zkusim to ...Geront píše:Komprese se zdá být vpořádku, druhej válec to rozhodně nedělá. Vždycky je nějaký horší, na netěsnost bych rozhodně v tvém případě nesázel. Lambáda bude taky asi dobrá, můžeš zkusit naměřit na ní napětí mělo by být cca 1 - 1,4V, ale taky bych na ní moc nesázel, kdyby byla v prdeli, šel by motor jako pumpa na sračky a žral by jako ZIL. Takže, jestli v otáčkách jde, je v pořádku.
Rada:
Sundej hadici mezi váhou vzduchu a klapkou. Důkladně zkontroluj jestli není hadice zamaštěná zevnitř a jestli tam není nalepenej prach. Znovu důkladně zkontroluj klapku (si myslím, že problém bude tady) jestli je klapka po obvodu špinavá - hnědočerná - vyčisti z ní ten sajrajt. Nejlepší je důkladně jí vyprat v nějakým průmyslovým čističi, ale to jí musíš sundat. Teoreticky by to mělo jít v technickým benzínu, ale existuje na to zázračnej sprej, ten ale stojí docela ranec, výhoda je, že to s ním vyčistíš na motoru. Je bezpodmínečně nutný, aby byla čistá klapka i dosedací plocha a futra, ve kterých se klapka otáčí. Takže: Umejt, umejt, umejt . . . . prostě tak dlouho, dokud z ní potečou sračky. Pak to znovu slož a šťastnou cestu.