šíbr
udělat jde všechno, ale neni to jen o přehození šíbru, musí se vyříznout kus střechy, je to práce pro klempíře a lakýruFlip píše:myslím do kupé kde neni...
tapec je to poslední, ten hadr se nechá proříznout nožem
lepčí prodat a koupit se šíbrem
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
šibr
Hlavně aby ti dobrě zajížděl do střechy
ex318 m10 karbec,325i m-tech 1 luxusní kára,2x 318i m10 kua to je nuda,nova 320i na 13kach to jede,new 525e/i e28 US ,520I e28 driftcar R.I.P.passat b4 tdi ,528i e28vrak,E28 eta mat delfín,Alpina E39 avusblau
Jestli chceš, můžu ti hodit fotku jak vypadá střecha se šíbrem, mám teď vykuchanej vnitřek kupé na plech. Dávat šíbr tam kde nebyl, do toho bych teda ani náhodou nešel.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Před lety jsem tohle řešil na E12. Ve střeše bez šíbru,jsem opatrně odřízl příčný nosníky, takže mi zůstal na stropě jakýsi věnec, který jde po obvodě střechy zevnitř, v něm byly vytvarovány mimo jiné i úchyty pro verzi se šíbrem. Pak jsem vyřízl šíbr ze střechy vraku, tak že jsem zase ze spoda opatrně odřízl celý celek v těch nosnících přibodovaných k tomu věnci a pak pěkně rozbruškou odřízl část střechy se šíbrem z vraku. tedy vlastní střechu se šíbrem tzn. asi15-20mm kolem šíbru a celou střechu nad tím zásuvem pro poklop, co je za oknem, dá se říct, že asi 80% střechy. Na celou tu střechu se šíbrem, na vrchní stranu dal lepidlo na kov v mnoha řadách a pak jsem vsadil dveřma do odstrojený kabiny - sedačky ven, možná i volant, to už si přesně nepamatuju. Vsadil jsem jí nosníkama do těch vylisovanejch úchytů, céóčkem nabodoval až lehce přivařil, bacha! v týhle fázi jsem hasil auto, naštěstí jsem v zárodku požár zlikvidoval, chce to asistenta, kterej pozoruje, jestli něco nehoří, páč v tý kukle to nepostřehneš. Než jsem aplikoval lepidlo LOCTITE na lepení kovů, řádně jsem styčný plochy odmastil, jinak jsem postupoval dle návodu na lepidle, nevím už jestli se nanášelo lepidlo na obě styčné plochy. Po zavaření jsem měl připravený prkna na míru, kterými jsem vyšprajcoval- přitlačil střechu se šíbrem ke střeše bez šíbru o podlahu auta. Po zaschnutí lepidla jsem prkna sundal a vyřízl přímočarkou okno ze starý střechy, nechal jsem si asi3mm materiál po celým obvodě na bezvadný opracování. Pak to chce mít tenoučkou U gumu nejlépe černou asi tak 3mm maximálně (už nevím odkud jsem jí měl) a vlepit mezi starou a novou střechu, samozřejmě ošetřit barvou. Pak opruz s tapecírungem, pokud k tomu budeš mít dobrý tapecírung, tak je to brnkačka. Když jsem ten šíbr dával, měl jsem ten vlastní poklop venku, páč on úplně nezajede do střechy, asi 3cm ten poklop vyčuhuje, takže byl opruz jak s rozborkou, tak sborkou šíbru, hrozně jsem se s tím navstekal. U E32 mi poklop zajede celý do střechy, tak nevím, jestli i u E30. Ta práce mi za to stála, páč jsem si dokázal, že to jde, když mně jiní odrazovali, že to nepůjde. Vypadalo to jako že to tam je z výroby. Akorát je třeba sehnat stejnou barvu, nebo šíbr nastříkat. Někdy si říkám, že bych si to mohl zopakovat na svý E30tce.Max-Max píše:tak nejakM40TURBO píše:to se z toho pos...., protože to je tak odřezat starou střechu a navařit druhou se šíbrem
BMW Freude am Fahren mit E38
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
šíbr
Já si myslím, že při troše vůle bych si poradil i s E30tkou, tenkrát mně odrazovali i od E12tky a jak koukám na fotky tý střechy na předchozí straně, tak je to téměř shodný, jako u E12, jen rozměry jsou jiný. Taky na každý straně jsou ty 3 nosníky co jsem o nich psal, domnívám se, že by to šlo. Nakonec se ještě do toho pustím a zdokumentuju to. Pokud bych narazil na šíbr v elektrice v barvě brillantrot za dobrej peníz, tak bych se asi do toho zas pustil, páč mi v E30tce šíbr chybí. a auto jako takový celkem ujde, nechci se ho zbavovat kvůli tomu, že nemá šíbr.
BMW Freude am Fahren mit E38
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring