Motor M40 z E36
Motor M40 z E36
Zdar BMWáci,
mám malý dotázeček. Dotáhl jsem si domu motor M40 údajně z E36, potom mám doma ještě jednu M40 z E30 a ty motůrky vypadají úplně stejně, až na jednu maličkost a to že u toho z E36, je na ventilovým víku hrdlo na nalévání oleje na pravé straně, vedle rozdělovače. U toho z E30 samozřejmě na druhé, tedy na levé. Je to tak u všech M40 v E36? A dalo by se podle toho zjistit z jakýho roku je ten motor?
Díky moc a BMW zdar BOOST.
mám malý dotázeček. Dotáhl jsem si domu motor M40 údajně z E36, potom mám doma ještě jednu M40 z E30 a ty motůrky vypadají úplně stejně, až na jednu maličkost a to že u toho z E36, je na ventilovým víku hrdlo na nalévání oleje na pravé straně, vedle rozdělovače. U toho z E30 samozřejmě na druhé, tedy na levé. Je to tak u všech M40 v E36? A dalo by se podle toho zjistit z jakýho roku je ten motor?
Díky moc a BMW zdar BOOST.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Re: Motor M40 z E36
Podle mýho je to motor M43, konstrukčně téměř shodný s M40. Má malinko větší výkon, myslím 85kW/115PS s KATem. Zástavba by neměla být problém.BOOST píše:Zdar BMWáci,
mám malý dotázeček. Dotáhl jsem si domu motor M40 údajně z E36, potom mám doma ještě jednu M40 z E30 a ty motůrky vypadají úplně stejně, až na jednu maličkost a to že u toho z E36, je na ventilovým víku hrdlo na nalévání oleje na pravé straně, vedle rozdělovače. U toho z E30 samozřejmě na druhé, tedy na levé. Je to tak u všech M40 v E36? A dalo by se podle toho zjistit z jakýho roku je ten motor?
Díky moc a BMW zdar BOOST.



Díky moc kluci,
ale motor M43 to podle mě není. Nedávno tu byl link na libový fotky motorů a tam byla M43 a ta má úplně jiný sání než M40. A číslo motoru ten co mi to prodával vymáznul, takže smůla. Jenom mě zajímalo, proč to má to víčko na olej na druhý straně. No nevadí, až bude teplejc, přehodím a uvidím.
Zatím čaues BOOST.
ale motor M43 to podle mě není. Nedávno tu byl link na libový fotky motorů a tam byla M43 a ta má úplně jiný sání než M40. A číslo motoru ten co mi to prodával vymáznul, takže smůla. Jenom mě zajímalo, proč to má to víčko na olej na druhý straně. No nevadí, až bude teplejc, přehodím a uvidím.
Zatím čaues BOOST.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Motor M 40 z e 36 má olejovou vanu vzadu, protože proti e 30 je jinak uložený na nápravě - víc vzadu. Proto má na opačné straně taky hrdlo nalévání oleje. Olejové čerpadlo je stejné jako u e 30, jen je na něm nasazené takové sací potrubí, které vede dozadu do té vany. Vana se dá bez potíží vyměnit za tu na e 30.
Thank you very very very much Splaš, konečně jsem se odvěděl, jak to je, chtěl jsem si to jenom ověřit, jestli je to opravdu motor z E36.
Ještě jenou díky moc a měj se, BOOST.
Ještě jenou díky moc a měj se, BOOST.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
