Nestartuje..

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Laburdik
Příspěvky: 65
Registrován: 02. 11. 2006 23:23
Bydliště: Okolí Liberce

Nestartuje..

Příspěvek od Laburdik » 08. 06. 2007 18:52

Mám problem, auto mi nechytá na startování ale na roztlačení chytne na první škytnutí..je to 2.7 s 2.5 motronáckou elektrikou..číslo jednotky je 0 261 200 081 ..Zkousel sem snad všechno, měnil sem relátka, indučku čistil sem hallák (nevim jestli to chytne na roztlačení když je hyn ale myslim že asi ne) dneka sem rozdělal spínačku taky ok..už sem bezradnej.Jediny co sem nezkoušel je výměna RJ pač tady v okolí nikdo takovou nemá.Myslim že mi RJ nepoušti signal do indučky protože to neházi jiskru (při start.) Měl jste někdo takovej problém??Dík předem..

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 08. 06. 2007 18:59

Jestli není jiskra při pokusu o start za běhu startéru, ale jinak to chytne na drcnutí, zkusil bych nejdřív zkontrolovat stav akumulátoru.

Uživatelský avatar
Laburdik
Příspěvky: 65
Registrován: 02. 11. 2006 23:23
Bydliště: Okolí Liberce

Příspěvek od Laburdik » 08. 06. 2007 19:22

první odpověd sem čekal od tebe Venco..po vejplatě se chystam koupit novou, ale napadlo nas to taky a zkošeli jsme to startovat jeste i přes kabely..no uvidim..realný to je protože na nabiječce už do baterky neleze ani tuk, uplne sem ji odrovnal tim večnym zkoušenim (řešim to už dlouho) předtim se ale měla docela čile k světu..uvidíme..dik

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 08. 06. 2007 19:40

Napětí na akumulátoru při startování nesmí poklesnout pod hodnotu cca 10 - 11 V, viz tabulka parametrů u jednotlivých typů v sekci Technika.

Při nižším napětí už se nemusí dostatečně vybudit VN cívka a jiskra nejde.
Pro ŘJ platí totéž - ta pak ani neotevře vstřiky.

Uživatelský avatar
Laburdik
Příspěvky: 65
Registrován: 02. 11. 2006 23:23
Bydliště: Okolí Liberce

Příspěvek od Laburdik » 11. 06. 2007 16:43

Tak sem koupil baterku, 72Ah a porad to nestartuje.Spinacku sem 100 procentne odzkousel je ok..Roztlačili sme to, potom chcipli startoval sem a chytlo to.Vyzkoušel jsem to ještě 2x a chytlo to, sice po delsim toceni nez je zvykem ale přece..Nez sem zadelal vse kolem spinacky tak uz to zas nechyta..Kdyz startuju tak na pristrojovce sviti to kolecko s prerusovanyma carkama okolo..co to znaci? v jak nato to nemohu najit..diky

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 11. 06. 2007 17:28

"sviti to kolecko s prerusovanyma carkama okolo..."
= kontrolka stavu brzdových destiček.
Svítí proto, aby bylo vidět, že funguje. Stejným způsobem se kontroluje i kontrolka hladiny brzdový kapaliny (s vykřičníkem).

Zkontroluj ukostření motoru a stav kabelů a jejich připojení na startéru.
Taktéž prohlídni kabel od mínusu baterie na kostru - někde může být přechodový odpor.

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 499
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 11. 06. 2007 19:15

Venca píše:
Zkontroluj ukostření motoru a stav kabelů a jejich připojení na startéru.
Taktéž prohlídni kabel od mínusu baterie na kostru - někde může být přechodový odpor.
Tipuji to same.
Uvaha, pri startovani starterem tece nekolik set amper a nekde se asi vytvori prechodak a propojeni kostry na ACCU muze byt problem. Muzes zkusit experimentovat s extra medenym isolovanym dratem (litznou) aspon 1.5mm^2 propojovat minus pol ACCU s kostrou motoru a kastle.

Nejdriv vse prohlidni jak radi Venca :!:

Uživatelský avatar
Laburdik
Příspěvky: 65
Registrován: 02. 11. 2006 23:23
Bydliště: Okolí Liberce

Příspěvek od Laburdik » 12. 06. 2007 19:22

Tak sem dneska rozdelal a ocistil smirkem vsechny kostry, pak sem je prostrikal WDčkem at to chvili vydrzi a startovalo to..starter tocil asi 4-5 sekund a pak cvakly vstriky a jela jiskra..byl semblahem bez sebe ale porad sem tomu neveril..radeji sem to zkousel opakovane jestli pokazde naskoci..no pak sem dojel z garaze dom a uz to zas nestartuje..jak je to s tim signalem do RJ?Odkud tam vede ten plus..diky.. :cry:

taaak dalsi vec, ted sem k tomu prisel a chytlo to uplne krasne, takze to nechce chytat jen kdyz je teply motor..

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 12. 06. 2007 20:11

nebo zkus svicky, mne to prestalo startovat z niceho nic, svicky sice hazely jiskru ale ne tak silnou aby naskocil motor, dal jsme novy a na prvni drb
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Uživatelský avatar
Laburdik
Příspěvky: 65
Registrován: 02. 11. 2006 23:23
Bydliště: Okolí Liberce

Příspěvek od Laburdik » 12. 06. 2007 21:12

..u me je to jiny problem..startuje si to jak chce..odvezu to na diagnostiku..ted mi dokonce otackomer leze po skocich tak po pul cm..

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Nechytá

Příspěvek od james1991 » 28. 06. 2014 14:26

E30 M40 B18 coupe plast 87. Prosím o radu: Auto startuje, ale nechytá. Špatný imobilizér vyhozen a odmontován. Silově překlenuto napájení zapalování a benzinové pumpy. U el.zásuvky pod čelním oknem, prostřední relé v pořádku, ale nespíná. Po zapnutí zapalování se na kontaktu pro cívku relé objeví +12V, ale neuzavře se obvod a relé nesepne. Ani po začátku startování. Poraďte prosim, jaké je v cestě další relé nebo kam vede mínus z cívky relé? Díky moc

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 29. 06. 2014 08:59

mínus jde z řídící jednotky motoru tady si stáhni schéma
http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 29. 06. 2014 11:22

Díky. A nikoho nenapadá čím by to mohlo být? Třeba tím mínusem z ŘJ nebo samotnou ŘJ?

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 29. 06. 2014 17:37

Tak vyřešeno, rozpojil sem konektor pod sáním, prostříkl kontaktolem a už to zas frčí...

Hackoo
Příspěvky: 4
Registrován: 13. 11. 2012 21:03

Příspěvek od Hackoo » 05. 07. 2014 21:19

Zdravim,
mam problem, auto sem normalne nastartoval vyjel z garaze a zniceho nic to chciplo. Pri dalsim pokusu nastartovat se absolutne nic nedeje, starter neskytne nic jen palivovka jeci jak silena. Vim ze uz byly svicky spatny a kabelaz civky a svicek spatna. Par dni zpet sem vybil baterku pri poslouchani radia a musel sem brat startovaci kabely. radio ted bezi ale to asi nepotrebuje moc z baterky takze mozna problem v ni. Je celkem nova tak nevim. jeste sem nic nezkousel jen hledam par rad v cem co a jak. Diky H.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 07. 2014 06:01

Hackoo píše:...Par dni zpet sem vybil baterku pri poslouchani radia a musel sem brat startovaci kabely. radio ted bezi ale to asi nepotrebuje moc z baterky takze mozna problem v ni...
Tak si jí hezky dobij....


:lol:

Hackoo
Příspěvky: 4
Registrován: 13. 11. 2012 21:03

Příspěvek od Hackoo » 06. 07. 2014 10:07

Venca píše:
Hackoo píše:...Par dni zpet sem vybil baterku pri poslouchani radia a musel sem brat startovaci kabely. radio ted bezi ale to asi nepotrebuje moc z baterky takze mozna problem v ni...
Tak si jí hezky dobij....


:lol:
ja ji dobijel nechal sem ho hezky dlouho nabit. Dalsi dny sem normalne jezid a vse v poho az do vcera. Leda ze by byl alternator v haji.

Hackoo
Příspěvky: 4
Registrován: 13. 11. 2012 21:03

Příspěvek od Hackoo » 06. 07. 2014 14:20

Tak sem vymenil svicky kabely ke svickam a starteru a zije :D

Odpovědět