Nestartuje..
Nestartuje..
Mám problem, auto mi nechytá na startování ale na roztlačení chytne na první škytnutí..je to 2.7 s 2.5 motronáckou elektrikou..číslo jednotky je 0 261 200 081 ..Zkousel sem snad všechno, měnil sem relátka, indučku čistil sem hallák (nevim jestli to chytne na roztlačení když je hyn ale myslim že asi ne) dneka sem rozdělal spínačku taky ok..už sem bezradnej.Jediny co sem nezkoušel je výměna RJ pač tady v okolí nikdo takovou nemá.Myslim že mi RJ nepoušti signal do indučky protože to neházi jiskru (při start.) Měl jste někdo takovej problém??Dík předem..
první odpověd sem čekal od tebe Venco..po vejplatě se chystam koupit novou, ale napadlo nas to taky a zkošeli jsme to startovat jeste i přes kabely..no uvidim..realný to je protože na nabiječce už do baterky neleze ani tuk, uplne sem ji odrovnal tim večnym zkoušenim (řešim to už dlouho) předtim se ale měla docela čile k světu..uvidíme..dik
Tak sem koupil baterku, 72Ah a porad to nestartuje.Spinacku sem 100 procentne odzkousel je ok..Roztlačili sme to, potom chcipli startoval sem a chytlo to.Vyzkoušel jsem to ještě 2x a chytlo to, sice po delsim toceni nez je zvykem ale přece..Nez sem zadelal vse kolem spinacky tak uz to zas nechyta..Kdyz startuju tak na pristrojovce sviti to kolecko s prerusovanyma carkama okolo..co to znaci? v jak nato to nemohu najit..diky
"sviti to kolecko s prerusovanyma carkama okolo..."
= kontrolka stavu brzdových destiček.
Svítí proto, aby bylo vidět, že funguje. Stejným způsobem se kontroluje i kontrolka hladiny brzdový kapaliny (s vykřičníkem).
Zkontroluj ukostření motoru a stav kabelů a jejich připojení na startéru.
Taktéž prohlídni kabel od mínusu baterie na kostru - někde může být přechodový odpor.
= kontrolka stavu brzdových destiček.
Svítí proto, aby bylo vidět, že funguje. Stejným způsobem se kontroluje i kontrolka hladiny brzdový kapaliny (s vykřičníkem).
Zkontroluj ukostření motoru a stav kabelů a jejich připojení na startéru.
Taktéž prohlídni kabel od mínusu baterie na kostru - někde může být přechodový odpor.
Tipuji to same.Venca píše:
Zkontroluj ukostření motoru a stav kabelů a jejich připojení na startéru.
Taktéž prohlídni kabel od mínusu baterie na kostru - někde může být přechodový odpor.
Uvaha, pri startovani starterem tece nekolik set amper a nekde se asi vytvori prechodak a propojeni kostry na ACCU muze byt problem. Muzes zkusit experimentovat s extra medenym isolovanym dratem (litznou) aspon 1.5mm^2 propojovat minus pol ACCU s kostrou motoru a kastle.
Nejdriv vse prohlidni jak radi Venca
Tak sem dneska rozdelal a ocistil smirkem vsechny kostry, pak sem je prostrikal WDčkem at to chvili vydrzi a startovalo to..starter tocil asi 4-5 sekund a pak cvakly vstriky a jela jiskra..byl semblahem bez sebe ale porad sem tomu neveril..radeji sem to zkousel opakovane jestli pokazde naskoci..no pak sem dojel z garaze dom a uz to zas nestartuje..jak je to s tim signalem do RJ?Odkud tam vede ten plus..diky..
taaak dalsi vec, ted sem k tomu prisel a chytlo to uplne krasne, takze to nechce chytat jen kdyz je teply motor..
taaak dalsi vec, ted sem k tomu prisel a chytlo to uplne krasne, takze to nechce chytat jen kdyz je teply motor..
Nechytá
E30 M40 B18 coupe plast 87. Prosím o radu: Auto startuje, ale nechytá. Špatný imobilizér vyhozen a odmontován. Silově překlenuto napájení zapalování a benzinové pumpy. U el.zásuvky pod čelním oknem, prostřední relé v pořádku, ale nespíná. Po zapnutí zapalování se na kontaktu pro cívku relé objeví +12V, ale neuzavře se obvod a relé nesepne. Ani po začátku startování. Poraďte prosim, jaké je v cestě další relé nebo kam vede mínus z cívky relé? Díky moc
mínus jde z řídící jednotky motoru tady si stáhni schéma
http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm
http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Zdravim,
mam problem, auto sem normalne nastartoval vyjel z garaze a zniceho nic to chciplo. Pri dalsim pokusu nastartovat se absolutne nic nedeje, starter neskytne nic jen palivovka jeci jak silena. Vim ze uz byly svicky spatny a kabelaz civky a svicek spatna. Par dni zpet sem vybil baterku pri poslouchani radia a musel sem brat startovaci kabely. radio ted bezi ale to asi nepotrebuje moc z baterky takze mozna problem v ni. Je celkem nova tak nevim. jeste sem nic nezkousel jen hledam par rad v cem co a jak. Diky H.
mam problem, auto sem normalne nastartoval vyjel z garaze a zniceho nic to chciplo. Pri dalsim pokusu nastartovat se absolutne nic nedeje, starter neskytne nic jen palivovka jeci jak silena. Vim ze uz byly svicky spatny a kabelaz civky a svicek spatna. Par dni zpet sem vybil baterku pri poslouchani radia a musel sem brat startovaci kabely. radio ted bezi ale to asi nepotrebuje moc z baterky takze mozna problem v ni. Je celkem nova tak nevim. jeste sem nic nezkousel jen hledam par rad v cem co a jak. Diky H.
ja ji dobijel nechal sem ho hezky dlouho nabit. Dalsi dny sem normalne jezid a vse v poho az do vcera. Leda ze by byl alternator v haji.Venca píše:Tak si jí hezky dobij....Hackoo píše:...Par dni zpet sem vybil baterku pri poslouchani radia a musel sem brat startovaci kabely. radio ted bezi ale to asi nepotrebuje moc z baterky takze mozna problem v ni...