nefacha palivomer. + sibr-navod na rozebrani..?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

nefacha palivomer. + sibr-navod na rozebrani..?

Příspěvek od budha » 07. 06. 2007 19:47

mam manualni a je zavrenej a vypada to ze neco vypadlo nebo se prervalo, protoze tocim klickou sem a tam uplne volne..potrebuju radu jak to rozebrat/vyndat a dostat se tomu na streva.Navod co je zde na foru je hezkej, ale nepouzitelnej pro tuhle situaci.

predem diky za napady
Naposledy upravil(a) budha dne 16. 06. 2007 11:41, celkem upraveno 2 x.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: palivomer neukazuje / sibr nefunguje

Příspěvek od Venca » 07. 06. 2007 20:22

budha píše:palivomer: rozsviti se hladovy voko kdyz benal dochazi, ale po natankovani se rucicka ani nehne, je na 0..po technicky strance plovak funguje - mereno, v palubce to taky neni, protoze v jinym aute chodi.
technickej dotaz: na konektor plovaku (3xpin) se privadi napeti nameril jsem 2 ruzna, je to v poho? uz nevim kde mam hledat chybu...po dratech nebo v konektoru u palubovky..?
Pokud v jiným autě chodí, pak bych měřil na konektoru u přístrojovky - bílý, piny 4 a 5.

Na pinu 5 proti kostře ohmetrem bude:
- nekonečno při množství větším, než rezerva
- hodnota blízká 0 ohmů při rezervě (tím se dává mínus pro kontrolku).
Podobně to naměříš na svorce W u plováku, ze který to na pin 5 vede.

Na pinu 4 proti kostře musí být cca 3 ohmy při plné nádrži.
S klesající hladinou paliva hodnota stoupá až někam na cca 60 - 70 ohmů (podle typu nádrže).
Podobné hodnoty naměříš na svorce G u plováku.
---
Měř to bez napětí - při vypnutým zapalování.

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 07. 06. 2007 22:22

diky od tebe jsem presne cekal radu..ten bilej konektor ale ocislovanej nemam, takze jak poznam pin 4 a 5?? A jeste k tomu jsou tam tak uzky dirky ze tam nestrcim sondy.. :?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 07. 06. 2007 22:40

budha píše:diky od tebe jsem presne cekal radu..ten bilej konektor ale ocislovanej nemam, takze jak poznam pin 4 a 5?? A jeste k tomu jsou tam tak uzky dirky ze tam nestrcim sondy.. :?
napriklad pouzijes kancelarskou spinku roztahnutou a je tak tenka e tam vejde a muzes merit :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 08. 06. 2007 12:26

vyzkousim...

no a co s tim sibrem.?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 08. 06. 2007 12:38

budha píše:.ten bilej konektor ale ocislovanej nemam, takze jak poznam pin 4 a 5???
Jestli se nepletu, tak na konektoru kabeláže jsou malý čísla v rozích - 1,13,14,26.

Kde je který teď z hlavy nevím.

Uživatelský avatar
Bedrich
Příspěvky: 56
Registrován: 13. 03. 2007 15:12

Příspěvek od Bedrich » 08. 06. 2007 15:23

Budeš muset nějak šetrně rozdělat strop a odšroubovat ten mechanismus co posunuje ty lanka pak už by si měl tím šíbrem posunout manualně jinou možnost nevidím. A nebo se pokus odcvaknout to čalounění a odšroubovat šíbr
m40 na leto a nyni škoda 125 v plne palbe na zimu

Beton
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 730
Registrován: 17. 11. 2006 12:23
Bydliště: Hovorčovice tel. 777344847

Šíbr

Příspěvek od Beton » 10. 06. 2007 21:43

Musíš oddělat přední část stropu a pokusit se jí odklopit od okna, jinak ten mechanizmus asi nevyndáš. Ten tapec šíbru ani nezkoušej vyndat - vepředu je zacvaklej v šíbru a pak se musí zasunout do střechy.
Tam kde končí zadohrab, já teprve začínám 325iX

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 16. 06. 2007 11:48

akorat me to toci nervy....

takze konektor jsem promeril. = na pinu 4 bylo 107 Ohm (v nadrzi je benzinu tesne nad rezervou cca 10l) a na 5 skoro nekonecno..co je tedy spatne? Venca udal hodnotu 60 - 70 pri prazdne nadrzi, takze tech 30 bude nejakej svod po ceste, to je teda na hovno prace to zjistovat.

no a k sibru jsem se zespodu sice dostal ale to je tak cely...nejde s nim hnout, akorat jde vyklonit kousek nahoru a tam je videt, ze jsou ulamany plastovy kolicky co jezdej v lyzinach....taky hezky!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 06. 2007 12:09

budha píše:a

takze konektor jsem promeril. = na pinu 4 bylo 107 Ohm (v nadrzi je benzinu tesne nad rezervou cca 10l) a na 5 skoro nekonecno..co je tedy spatne? Venca udal hodnotu 60 - 70 pri prazdne nadrzi, takze tech 30 bude nejakej svod po ceste, to je teda na hovno prace to zjistovat.

Pokud máš na pinu 4 těch 107 Ohmů, změř to ještě rovnou na nádrži.

Ta hodnota 60 - 70 je z "Jak na to...".

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 16. 06. 2007 22:21

no prave ze na nadrzi bylo tech 60 - 70 (presne kolem 67)..takze je to asi peknej problem, na konektorech to podle me vzniknout nemuze ten odpor....
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 17. 06. 2007 08:16

budha píše:no prave ze na nadrzi bylo tech 60 - 70 (presne kolem 67)..takze je to asi peknej problem, na konektorech to podle me vzniknout nemuze ten odpor....
Prohlídni svazek vodičů, jestli není někde nějak skříplej, a jestli nejsou koncovky v konektorech zaoxidovaný.

Odpovědět