nefacha palivomer. + sibr-navod na rozebrani..?
nefacha palivomer. + sibr-navod na rozebrani..?
mam manualni a je zavrenej a vypada to ze neco vypadlo nebo se prervalo, protoze tocim klickou sem a tam uplne volne..potrebuju radu jak to rozebrat/vyndat a dostat se tomu na streva.Navod co je zde na foru je hezkej, ale nepouzitelnej pro tuhle situaci.
predem diky za napady
predem diky za napady
Naposledy upravil(a) budha dne 16. 06. 2007 11:41, celkem upraveno 2 x.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Re: palivomer neukazuje / sibr nefunguje
Pokud v jiným autě chodí, pak bych měřil na konektoru u přístrojovky - bílý, piny 4 a 5.budha píše:palivomer: rozsviti se hladovy voko kdyz benal dochazi, ale po natankovani se rucicka ani nehne, je na 0..po technicky strance plovak funguje - mereno, v palubce to taky neni, protoze v jinym aute chodi.
technickej dotaz: na konektor plovaku (3xpin) se privadi napeti nameril jsem 2 ruzna, je to v poho? uz nevim kde mam hledat chybu...po dratech nebo v konektoru u palubovky..?
Na pinu 5 proti kostře ohmetrem bude:
- nekonečno při množství větším, než rezerva
- hodnota blízká 0 ohmů při rezervě (tím se dává mínus pro kontrolku).
Podobně to naměříš na svorce W u plováku, ze který to na pin 5 vede.
Na pinu 4 proti kostře musí být cca 3 ohmy při plné nádrži.
S klesající hladinou paliva hodnota stoupá až někam na cca 60 - 70 ohmů (podle typu nádrže).
Podobné hodnoty naměříš na svorce G u plováku.
---
Měř to bez napětí - při vypnutým zapalování.
diky od tebe jsem presne cekal radu..ten bilej konektor ale ocislovanej nemam, takze jak poznam pin 4 a 5?? A jeste k tomu jsou tam tak uzky dirky ze tam nestrcim sondy.. 

Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
napriklad pouzijes kancelarskou spinku roztahnutou a je tak tenka e tam vejde a muzes meritbudha píše:diky od tebe jsem presne cekal radu..ten bilej konektor ale ocislovanej nemam, takze jak poznam pin 4 a 5?? A jeste k tomu jsou tam tak uzky dirky ze tam nestrcim sondy..

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
vyzkousim...
no a co s tim sibrem.?
no a co s tim sibrem.?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
-
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 730
- Registrován: 17. 11. 2006 12:23
- Bydliště: Hovorčovice tel. 777344847
Šíbr
Musíš oddělat přední část stropu a pokusit se jí odklopit od okna, jinak ten mechanizmus asi nevyndáš. Ten tapec šíbru ani nezkoušej vyndat - vepředu je zacvaklej v šíbru a pak se musí zasunout do střechy.
Tam kde končí zadohrab, já teprve začínám 325iX
akorat me to toci nervy....
takze konektor jsem promeril. = na pinu 4 bylo 107 Ohm (v nadrzi je benzinu tesne nad rezervou cca 10l) a na 5 skoro nekonecno..co je tedy spatne? Venca udal hodnotu 60 - 70 pri prazdne nadrzi, takze tech 30 bude nejakej svod po ceste, to je teda na hovno prace to zjistovat.
no a k sibru jsem se zespodu sice dostal ale to je tak cely...nejde s nim hnout, akorat jde vyklonit kousek nahoru a tam je videt, ze jsou ulamany plastovy kolicky co jezdej v lyzinach....taky hezky!
takze konektor jsem promeril. = na pinu 4 bylo 107 Ohm (v nadrzi je benzinu tesne nad rezervou cca 10l) a na 5 skoro nekonecno..co je tedy spatne? Venca udal hodnotu 60 - 70 pri prazdne nadrzi, takze tech 30 bude nejakej svod po ceste, to je teda na hovno prace to zjistovat.
no a k sibru jsem se zespodu sice dostal ale to je tak cely...nejde s nim hnout, akorat jde vyklonit kousek nahoru a tam je videt, ze jsou ulamany plastovy kolicky co jezdej v lyzinach....taky hezky!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
budha píše:a
takze konektor jsem promeril. = na pinu 4 bylo 107 Ohm (v nadrzi je benzinu tesne nad rezervou cca 10l) a na 5 skoro nekonecno..co je tedy spatne? Venca udal hodnotu 60 - 70 pri prazdne nadrzi, takze tech 30 bude nejakej svod po ceste, to je teda na hovno prace to zjistovat.
Pokud máš na pinu 4 těch 107 Ohmů, změř to ještě rovnou na nádrži.
Ta hodnota 60 - 70 je z "Jak na to...".
no prave ze na nadrzi bylo tech 60 - 70 (presne kolem 67)..takze je to asi peknej problem, na konektorech to podle me vzniknout nemuze ten odpor....
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990