Pomoc!!! 325i nestartuje
Pomoc!!! 325i nestartuje
Obraciam sa na vas so ziadostou o pomoc: Vcera som isiel vymenit na svojom BMW sviecky, tak som odpojil vsetky kable a snazil sa ich vysrobovat
, kazdopadne som to takym tym klbovym klucom na sviecky nedokazal, kluc som iba zlomil a zopar krat mi vyskocil z loziska sviecky a dost prudko sklzol po sviecke. Sviecky som teda nevysroboval, tak som sa aspon pokusil medzitym vynulovat olej servis (ktory som spolu s olejovym filtrom menil den predtym, po vymene oleja motor naskocil a pekne bezal), to sa mi tiez nepodarilo,spajal som pin 7 s kostrou, ale nic som nevynuloval (asi to bol tym, ze somto potom zabudol zazatkovat). Tak som teda dal kable spat na sviecky a skusil nastartovat motor, ale on sa sice chytil, ale bezal nepravidelne vo velmi nizkych otackach asi 5s a potom zhasol. Potom sa mi ho uz nastartovat nepodarilo. Povedal som si, ze som asi poskodil nejaku sviecku, tak som dneska kupil tona racnu s nastavcom na sviecky, proxon predlzovak a 5 sviecok som vymenil, 6 mi nesla odsrobovat, tak som ju tam nechal a povedal som si,ze ju vymenim ked trocha zahrejem motor. Kazdopadne situacia sa vobec nezlepsila, auto nestartuje, pritom benzin tam ide (ked vysrobujem sviecku je vlhka od benzinu a benzin citit aj z vyfuku), kable som pomeral, vsetky maju okolo 6k ohm, priamrne vinutie cievky ma 0,5 ohm, sekundarne 6k ohm (kabel od indukcnej cievky k rozdelovacu ma 2k ohm,to neviem ci je dobre, nikde som nenasiel aky ma mat odpor), takze to je dobre, v com moze byt chyba? Napada ma este rozdelovac, ale zeby exol tak nahle? prosim poradte mi, dakujem. Aby som nezaudol, je to motronic.
, kazdopadne som to takym tym klbovym klucom na sviecky nedokazal, kluc som iba zlomil a zopar krat mi vyskocil z loziska sviecky a dost prudko sklzol po sviecke. Sviecky som teda nevysroboval, tak som sa aspon pokusil medzitym vynulovat olej servis (ktory som spolu s olejovym filtrom menil den predtym, po vymene oleja motor naskocil a pekne bezal), to sa mi tiez nepodarilo,spajal som pin 7 s kostrou, ale nic som nevynuloval (asi to bol tym, ze somto potom zabudol zazatkovat). Tak som teda dal kable spat na sviecky a skusil nastartovat motor, ale on sa sice chytil, ale bezal nepravidelne vo velmi nizkych otackach asi 5s a potom zhasol. Potom sa mi ho uz nastartovat nepodarilo. Povedal som si, ze som asi poskodil nejaku sviecku, tak som dneska kupil tona racnu s nastavcom na sviecky, proxon predlzovak a 5 sviecok som vymenil, 6 mi nesla odsrobovat, tak som ju tam nechal a povedal som si,ze ju vymenim ked trocha zahrejem motor. Kazdopadne situacia sa vobec nezlepsila, auto nestartuje, pritom benzin tam ide (ked vysrobujem sviecku je vlhka od benzinu a benzin citit aj z vyfuku), kable som pomeral, vsetky maju okolo 6k ohm, priamrne vinutie cievky ma 0,5 ohm, sekundarne 6k ohm (kabel od indukcnej cievky k rozdelovacu ma 2k ohm,to neviem ci je dobre, nikde som nenasiel aky ma mat odpor), takze to je dobre, v com moze byt chyba? Napada ma este rozdelovac, ale zeby exol tak nahle? prosim poradte mi, dakujem. Aby som nezaudol, je to motronic.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nie je to prva ale druha poloha a ten zvuk vydava regulator volnobehu... je to ok...Helldiver píše:A este jedna vec, dam klucik do prvej polohy, tak pocut nejake bzucacnie, ktore vychadza niekde od konektoru vahy vzduchu, proste odtial, ma to tak byt a co to je?
k startovaniu: mas zapojene vsetky konektory? hlavne tie pod diagnostickou zasuvkou, nerozpajal si ich? pri startovani sviecky davaju iskru?
podla mna mas vyskoceny nejaky konektor...alebo zle dotiahnutu sviecku a straca sa ti kompresia a nevies natocit...predpokladam ze tam mas spravne sviecky so spravnou dlzkou elektrody a spravnym odtrhom
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Sviecky tam mam Bosch WR8LC, maju spravnu teplotnu hodnotu a vobec su to tusim tie co by tam mali originalne, takze v tom problem snad nebude. Uz som vymenil vsetky, dotiahnute ich mam dost na fest (racnou), takze v tom problem snad nebude. Inac som dneska zapojil multimeter na primarnu cievku a sledovalco to robi pri startovani a impulz tam isiel, napatie poskocilo (nejak na 0.24V, co je v poriadku pri odpore cievky 0.5 ohm, navyse ten merak moc nezvlada rychlo menaice sa hodnoty, ale dolezite je, ze impulz tam ide, cize hallov snimac aj RJ y mali byt OK). Inac nevies mi poradit ako mam zistit ci sviecky hadzu iskru? diky moc.
Snazil som sa aj skontrolovat rozdelovac, ale neviem sundat jeho kryt... Jednu skrutku som uz odkrutil, ale k dalsim dvom je strasne blby pristup,lebo tam medzi vrtulou chladica a rozdelovacom skoro vobec nie je miesto a su dost nafest dotiahnute, takze mi to nejde. Skusal som dat dole aj kryt vrtule chladia, ale to bez demontaze vrtule s visco spojkou takisto nie je mozne
.
Snazil som sa aj skontrolovat rozdelovac, ale neviem sundat jeho kryt... Jednu skrutku som uz odkrutil, ale k dalsim dvom je strasne blby pristup,lebo tam medzi vrtulou chladica a rozdelovacom skoro vobec nie je miesto a su dost nafest dotiahnute, takze mi to nejde. Skusal som dat dole aj kryt vrtule chladia, ale to bez demontaze vrtule s visco spojkou takisto nie je mozne
E30 325i
E34 535i
E34 535i
BigMara: diky za tip, vyskusam.
Btw, dneska som systematicky vylucoval dalsie mozne zdroje zavad: Vymontoval som palivove cerpadlo a nechal som ho otacat oboma smermi, aby sa dostal von pripadny bordel,pumpa fungovala v pohode az ked som ju najprv prepoloval, predtym sa trocha kuckala, potom bzucala bez problemov.
Potom som este pomeral ci do pumpy ide cez rele prud pri startovani a ide. Este by som skontroloval palivovy filter, neviete kde sa nachadza na 325i plastaku, 1989 motronic? hladal som na fore, ale nasiel som tolko moznych umiestneni, ze fakt neviem. Ten ked skontrolujem, tak by som mal mat palivovu sustavu istu, este mozno vstrekovace, ale to je vysoko nepravdepodobne, ze by odisli len tak naraz vsetky. Potom vyskusam tie sviecky a postupne sa k pricine zavady nejak musim dopracovat
.
Btw, dneska som systematicky vylucoval dalsie mozne zdroje zavad: Vymontoval som palivove cerpadlo a nechal som ho otacat oboma smermi, aby sa dostal von pripadny bordel,pumpa fungovala v pohode az ked som ju najprv prepoloval, predtym sa trocha kuckala, potom bzucala bez problemov.
Potom som este pomeral ci do pumpy ide cez rele prud pri startovani a ide. Este by som skontroloval palivovy filter, neviete kde sa nachadza na 325i plastaku, 1989 motronic? hladal som na fore, ale nasiel som tolko moznych umiestneni, ze fakt neviem. Ten ked skontrolujem, tak by som mal mat palivovu sustavu istu, este mozno vstrekovace, ale to je vysoko nepravdepodobne, ze by odisli len tak naraz vsetky. Potom vyskusam tie sviecky a postupne sa k pricine zavady nejak musim dopracovat
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
uplne prva rada: zober tie boschky, chyt ich do ruky a kurevsky velkym oblukom ich vyhod niekam do prdele...to co vyraba teraz bosch je hovno a nie sviecky..merat stavu do cievky multakom a uspokojit sa s hodnotou 0,24 V je dost slaby argument...to ze su to bosch neznamena ze maju spravny odtrh a ze su ok...daj NGK ZGR5A.... pozeram ze jedna sviecka sla vonku dost tazko...ked si ju vytocil, nemal si v pieste piliny z hlavy? nepopadaly dovnutra motora a pri vyplachu nezostal visiet ventil?
rozdelovac vyberiem za 3 minuty a vrtula zostane na pumpe, je to otazka naradia...aj keby bol naprd, zacne motor chytat povedzme na 4 valce a bude kuckat ale z tvojho popisu sa mi zda ked to dobre citam ze ani nekuckne...napada ma este vela veci ale zatial sa drz sviecok...alebo to odnes k nejakemu machrovi
rozdelovac vyberiem za 3 minuty a vrtula zostane na pumpe, je to otazka naradia...aj keby bol naprd, zacne motor chytat povedzme na 4 valce a bude kuckat ale z tvojho popisu sa mi zda ked to dobre citam ze ani nekuckne...napada ma este vela veci ale zatial sa drz sviecok...alebo to odnes k nejakemu machrovi
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
No predtym tam boli NGK, teraz Boschky, ale nechyta to ani z jednymi, vyskusam este ci hadzu iskru. Ked som tie povodne NGK vybral tak uz boli dost v horsom stave, velka vzdialenost elektrod, ale to bolo tym, ze tam boli uz strasne dlho. S tou voltazou samozrejme neviem kolko ma do primaru ist, ale to si mozem v pohode vypocitat (len by som musel vediet pomer kolko zavitov ma primar a kolko sekundar), dolezite je, ze nieco tam ide,ka by bol v prdeli hallov senzor alebo logika ECU, tak tam nejde asi vobec nic. Inac este skusim ten palivovy filter, len neviem kde je... Vcera vecer som to skusal startovat po vycisteni pumpy a zdalo sa mi, ze ked to dlho startujem (cez 10 sekund), tak nejake valce chytat zacali, ale akonahle som prestal startovat, tak zhasli. Po tomto pokuse isli z vyfuku nejake pary (zrejme benzinove), stale mam podozrenie na nejaku suciastku cievka-rozdelovac-kable.
Kazdopadne to co hovoris s tymi pilinami z hlavy je malo pravdepodobne,lebo to auto prestalo startovat po tom ako som dal dole koncovky kablov a povodne sviecky som sa POKUSIL odsrobovat (ale iba som zlomil kluc na sviecky, bol nic moc, ale ani jednou svieckou som nepohol ani trocha), ked som to vzdal a kable dal zasa na sviecky a pokusil sa startovat, tak auto na naskocilo, velmi nepravidelne bezalo asi 5s v nizkych otackach, zhaslo a potom uz nic (este medzitym som nuloval olej, tym som znad nemohol nic posrat, iba som spojil pin 7 s kostrou na asi 5 sekund).
Inac machrovi to dam, ze ked vycerpam vsetky moznosti a budem uplne bezradny, co sa zatial nestalo
.
Kazdopadne to co hovoris s tymi pilinami z hlavy je malo pravdepodobne,lebo to auto prestalo startovat po tom ako som dal dole koncovky kablov a povodne sviecky som sa POKUSIL odsrobovat (ale iba som zlomil kluc na sviecky, bol nic moc, ale ani jednou svieckou som nepohol ani trocha), ked som to vzdal a kable dal zasa na sviecky a pokusil sa startovat, tak auto na naskocilo, velmi nepravidelne bezalo asi 5s v nizkych otackach, zhaslo a potom uz nic (este medzitym som nuloval olej, tym som znad nemohol nic posrat, iba som spojil pin 7 s kostrou na asi 5 sekund).
Inac machrovi to dam, ze ked vycerpam vsetky moznosti a budem uplne bezradny, co sa zatial nestalo
E30 325i
E34 535i
E34 535i
Tak zahada vyriesena. A az je mi trapne napisat v com to bolo, nemal som dost benzinu
. Proste mi svietila kontrolka uz pri vymene sviecok, po tom co to nestartovalo, tak som dolial 5L, ale to asi nebolo dost. Dneska som dolial dalsich 5L, chvilku startoval, palivo sa dostalo do sustavy, motor naskocil a uz bezi
.Som to ja ale lammer, kazdopadne ma E30 fakt dost blbo riesenu nadrz (asi pomohlo trocha aj to, ze auto bolo v miernom kopceku). Ale zistil som zasa druhu vec, ktora bola zjavna uz od kupy, motor ma pri volnobeznych otackach trocha zvlastny zvuk, mierne nepravidelny chod (ale otacky nekolisaju), zvysene volnobezne otacky (miesto 750 ma trocha nad 1000) a dymi z vyfuku. Mam podozrenie na prilis bohatu zmes pri volnobehu, zrejme sa treba pohrat s volnobeznym ventilom alebo vahou vzduchu. Kazdopadne ten tip na preskusanie sviecok bol dobry,vsetky som tak vyskusal a hadzu iskru spolahlivo
.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
Re: Pomoc!!! 325i nestartuje
V tom případě nechápu tuhle větuHelldiver píše: pritom benzin tam ide (ked vysrobujem sviecku je vlhka od benzinu
