Výměna diff...

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Výměna diff...

Příspěvek od GeRoX » 04. 02. 2004 15:43

co všechno se musí rozebrat? jak dostanu poloosy z diff-u? musim nejak rozebirat i zadni napravu?

dik...
Obrázek

Uživatelský avatar
Erik
Příspěvky: 395
Registrován: 09. 07. 2003 20:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik » 04. 02. 2004 16:51

Jestli je to stejny jako u E21 tak napravu rozebirat nemusis a poloosy drzi na diffu na sroubech na imbusy (je jich 6 nebo 8 to uz nevim)
BMW E28 528i 1984 2,8 R6 184HP
Chevrolet C20 Pick-Up 1971 5,0 V8 200HP
VW Vento 1993 1,9TD R4 75HP

StaLin
Příspěvky: 21
Registrován: 11. 05. 2003 21:09

Příspěvek od StaLin » 04. 02. 2004 17:08

Presne tak, je to pohodovka, tak na 2 hodky se vsim vsudy. 2 x 6 imbusu v poloosach + tusim tri srouby na uchyceni diferu. A nez ho nasadis, tak si tam hned nalej do toho olej, ponevadz esi nemas vhodny pripravek, tak se to tam pak blbe leje pod autem 8)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 04. 02. 2004 17:09

pouze na tech sroubech ? "nezasunuje" se nejak poloosa do diffu?
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 04. 02. 2004 17:41

GeRoX píše:pouze na tech sroubech ? "nezasunuje" se nejak poloosa do diffu?
Každá poloosa drží na šesti šroubech, čtyři matice na kardanu a pak další čtyři šrouby drží difer v nápravnici + jeden šroub na silentbloku diferu.
Není to nic těžkýho, když zvládneš kompresor výměna diferáku musí bejt hračka :lol:
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 04. 02. 2004 17:43

diky...nejde o to ze bych to nezvladl ale posledni diff u ktereho vymeny jsem byl , byl z avie a tam se poloosa pekne "zasouvala" do diffu..... 8)

oki dik za infac... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 04. 02. 2004 18:37

hele ale nezapomen ze to nezvladne jeden clovek mas velkej diferak, on i ten malej slusne tahne dys ti ho nekdo upusti na krk dys ho sroubujes :lol:
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 04. 02. 2004 18:39

Hlavně si sežeň pomocníka, "velký" diff váží podle mého odhadu poctivých 30 kg, je to kus litiny a sám ho určitě nenandáš, ledaže bys byl hodně nařáchlej. Měl jsem s tím plný pracky i s kámošem, kterej nandaval šrouby :o) PS, doporučuju ti si předem na novým diffu proříznout závity, bývaj zahnilý a dorvávat to přez rez, když už na tom visí tíha diffu neni ideální

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 04. 02. 2004 19:19

ok...rozumim....a co treba plozit diff a hever a pekne si ho zvednout? 8)

stejne jsme to delali s prevodovkou a pohoda... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 04. 02. 2004 20:06

Já to umím sám :-) Pomůže mi hydraulickej hever.
Ale je to kurevskej humus :) zdánlivě jednoduchá operace, ale je to takový opíchávání, hlavně ty šrouby nahoře, když jsou hodně utažený a zarezlý, fuj přístup úplně na hovno...
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 04. 02. 2004 20:20

Dolu je to pohoda celkem, kdyz nejdou srouby povolit pomuze kladivo :) Ale nahoru je to horsi. Chce to dotahnout nadoraz ty zadni zrouby, pak si to prijemne sedne a dostanes tam i ty predni kdyz budes mit trochu stesti. Kdyz se tam budes snazit chytit vsechny 4 najednou bude se ti zdat, ze ta roztec je uplne jina a nesedi. Resil jsem diferak na svych autech snad 5x a nikdy to nebyla kdovi jaka zabava, ve dvou to jde relativne dobre.

Uživatelský avatar
kubajz
Příspěvky: 46
Registrován: 01. 10. 2003 09:04
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubajz » 04. 02. 2004 23:10

weNTyll píše:Kdyz se tam budes snazit chytit vsechny 4 najednou bude se ti zdat, ze ta roztec je uplne jina a nesedi. Resil jsem diferak na svych autech snad 5x a nikdy to nebyla kdovi jaka zabava, ve dvou to jde relativne dobre.
Jo, ale priste ho budes drzet ty a ja budu resit ty nesedici roztece :D :D

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 07. 02. 2004 20:00

kubajz píše:
weNTyll píše:Kdyz se tam budes snazit chytit vsechny 4 najednou bude se ti zdat, ze ta roztec je uplne jina a nesedi. Resil jsem diferak na svych autech snad 5x a nikdy to nebyla kdovi jaka zabava, ve dvou to jde relativne dobre.
Jo, ale priste ho budes drzet ty a ja budu resit ty nesedici roztece :D :D
no ty rozteče mě sraly,voprus a povolování zas a zas aby to sedlo..ale nechá si říct neboj se zabrat..my sme byli na kanále 3 a masakr....bez pomoci někakejch zvedáků už by se mi do toho nechtělo..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Erik
Příspěvky: 395
Registrován: 09. 07. 2003 20:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik » 09. 02. 2004 16:22

Dělal jsem to cely sam a taky to slo proste to nahoru (ten diff) dostanes heverem a pak uz jenom zminene prcani se trefit do der :shock:
BMW E28 528i 1984 2,8 R6 184HP
Chevrolet C20 Pick-Up 1971 5,0 V8 200HP
VW Vento 1993 1,9TD R4 75HP

Odpovědět