Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 04. 02. 2004 15:43
co všechno se musí rozebrat? jak dostanu poloosy z diff-u? musim nejak rozebirat i zadni napravu?
dik...
-
Erik
- Příspěvky: 395
- Registrován: 09. 07. 2003 20:38
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Erik » 04. 02. 2004 16:51
Jestli je to stejny jako u E21 tak napravu rozebirat nemusis a poloosy drzi na diffu na sroubech na imbusy (je jich 6 nebo 8 to uz nevim)
BMW E28 528i 1984 2,8 R6 184HP
Chevrolet C20 Pick-Up 1971 5,0 V8 200HP
VW Vento 1993 1,9TD R4 75HP
-
StaLin
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11. 05. 2003 21:09
Příspěvek
od StaLin » 04. 02. 2004 17:08
Presne tak, je to pohodovka, tak na 2 hodky se vsim vsudy. 2 x 6 imbusu v poloosach + tusim tri srouby na uchyceni diferu. A nez ho nasadis, tak si tam hned nalej do toho olej, ponevadz esi nemas vhodny pripravek, tak se to tam pak blbe leje pod autem

-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 04. 02. 2004 17:09
pouze na tech sroubech ? "nezasunuje" se nejak poloosa do diffu?
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 04. 02. 2004 17:41
GeRoX píše:pouze na tech sroubech ? "nezasunuje" se nejak poloosa do diffu?
Každá poloosa drží na šesti šroubech, čtyři matice na kardanu a pak další čtyři šrouby drží difer v nápravnici + jeden šroub na silentbloku diferu.
Není to nic těžkýho, když zvládneš kompresor výměna diferáku musí bejt hračka

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 04. 02. 2004 17:43
diky...nejde o to ze bych to nezvladl ale posledni diff u ktereho vymeny jsem byl , byl z avie a tam se poloosa pekne "zasouvala" do diffu.....
oki dik za infac...

-
voTon
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 27. 02. 2003 21:20
- Bydliště: Ceske Budejovice
Příspěvek
od voTon » 04. 02. 2004 18:37
hele ale nezapomen ze to nezvladne jeden clovek mas velkej diferak, on i ten malej slusne tahne dys ti ho nekdo upusti na krk dys ho sroubujes

-
Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od Melisek^076 » 04. 02. 2004 18:39
Hlavně si sežeň pomocníka, "velký" diff váží podle mého odhadu poctivých 30 kg, je to kus litiny a sám ho určitě nenandáš, ledaže bys byl hodně nařáchlej. Měl jsem s tím plný pracky i s kámošem, kterej nandaval šrouby

) PS, doporučuju ti si předem na novým diffu proříznout závity, bývaj zahnilý a dorvávat to přez rez, když už na tom visí tíha diffu neni ideální
-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 04. 02. 2004 19:19
ok...rozumim....a co treba plozit diff a hever a pekne si ho zvednout?
stejne jsme to delali s prevodovkou a pohoda...

-
ondra_m
- Site admin
- Příspěvky: 2704
- Registrován: 11. 02. 2003 20:27
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ondra_m » 04. 02. 2004 20:06
Já to umím sám

Pomůže mi hydraulickej hever.
Ale je to kurevskej humus

zdánlivě jednoduchá operace, ale je to takový opíchávání, hlavně ty šrouby nahoře, když jsou hodně utažený a zarezlý, fuj přístup úplně na hovno...
Ondra ex.M-Fahrer
-
weNTyll
- Site Admin
- Příspěvky: 773
- Registrován: 09. 02. 2003 22:04
Příspěvek
od weNTyll » 04. 02. 2004 20:20
Dolu je to pohoda celkem, kdyz nejdou srouby povolit pomuze kladivo

Ale nahoru je to horsi. Chce to dotahnout nadoraz ty zadni zrouby, pak si to prijemne sedne a dostanes tam i ty predni kdyz budes mit trochu stesti. Kdyz se tam budes snazit chytit vsechny 4 najednou bude se ti zdat, ze ta roztec je uplne jina a nesedi. Resil jsem diferak na svych autech snad 5x a nikdy to nebyla kdovi jaka zabava, ve dvou to jde relativne dobre.
-
kubajz
- Příspěvky: 46
- Registrován: 01. 10. 2003 09:04
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od kubajz » 04. 02. 2004 23:10
weNTyll píše:Kdyz se tam budes snazit chytit vsechny 4 najednou bude se ti zdat, ze ta roztec je uplne jina a nesedi. Resil jsem diferak na svych autech snad 5x a nikdy to nebyla kdovi jaka zabava, ve dvou to jde relativne dobre.
Jo, ale priste ho budes drzet ty a ja budu resit ty nesedici roztece

-
Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Flery » 07. 02. 2004 20:00
kubajz píše:weNTyll píše:Kdyz se tam budes snazit chytit vsechny 4 najednou bude se ti zdat, ze ta roztec je uplne jina a nesedi. Resil jsem diferak na svych autech snad 5x a nikdy to nebyla kdovi jaka zabava, ve dvou to jde relativne dobre.
Jo, ale priste ho budes drzet ty a ja budu resit ty nesedici roztece

no ty rozteče mě sraly,voprus a povolování zas a zas aby to sedlo..ale nechá si říct neboj se zabrat..my sme byli na kanále 3 a masakr....bez pomoci někakejch zvedáků už by se mi do toho nechtělo..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
-
Erik
- Příspěvky: 395
- Registrován: 09. 07. 2003 20:38
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Erik » 09. 02. 2004 16:22
Dělal jsem to cely sam a taky to slo proste to nahoru (ten diff) dostanes heverem a pak uz jenom zminene prcani se trefit do der

BMW E28 528i 1984 2,8 R6 184HP
Chevrolet C20 Pick-Up 1971 5,0 V8 200HP
VW Vento 1993 1,9TD R4 75HP