po zahřátí ztratí otáčky a chcípá
po zahřátí ztratí otáčky a chcípá
Mám problém s E30 318 motor M10 karbec,je to na plyn a po zahřátí (cca po 5-10 min jízdy) motor ztratí z ničeho nic otáčky a chcípne a nejde nastartovat.Nevíte co to může dělat a jak to odstranit?
Co myslis tim pritahnutim volnobehu? Nemyslis tim pritahnout lanko...? Motor musi drzet otacky sam a na lanku by mela byt trosicku vule.Elbi píše:a jak máš vysokej volnoběh? zkus ho přitáhnout, může to bejt tim že když poprvý nastartuješ, tak se ti zapne sytič a po 5 min vypne a otáčky spadnou dolů, toť moje rada, nic jinýho mi nenapadá..
Jestli mu nedrzi volnobeh neco je spatne a tim lankem bych to urcite neresil.
Moje rada - nech si zkontrolovat - seridit predstih, kdyz se to nevyresi, elaboruj dal. Kdyz na volnobeh seslapnes plyn prudce na podlahu, vyleti otacky okamzite nahoru, nebo se tak jako zakucka nez se roztoci? Toto by byl jisty signal spatneho predstihu.
nejde do otáčok po zahriatí
Zdravím, kupil som E30 320i R6 2.0.
mám problém s vykonom + otáčky
-ked je motor studeny auto ide v podstate tak jak ma má vykon pekne ťahá všetko jak má byt, no ked sa zohreje na prevádzkovú teplotu auto nemá žiadny výkon, jednoducho pri rozbehu mozem mat pedál na podlahe ale auto ide pomaly, nejde vobec do otáčok.
-na volnobehu ide motor pekne potichu, ma pekny zvuk nič nehrkoce, akurat ked pridám plyn idu pomaly hore otáčky....
- menil som sviečky, palivovy filter, hadičky ktore boli popraskane, vyčistil som klapku.
Prosím o radu čo by to mohlo byt, nejake skusenosti....
neviem fakt čím to može byť, či ten motor nebol nahodou zapečený a su rozpalené ventily alebo kružky... či to je váha vzduchu, alebo nejake čidlo, alebo či neťaha falošný vzduch fakt netuším. Niesom Automechanik iba sa o to zaujímam a baví ma to, takže ma berte s rezervou... Vopred ďakujem
mám problém s vykonom + otáčky
-ked je motor studeny auto ide v podstate tak jak ma má vykon pekne ťahá všetko jak má byt, no ked sa zohreje na prevádzkovú teplotu auto nemá žiadny výkon, jednoducho pri rozbehu mozem mat pedál na podlahe ale auto ide pomaly, nejde vobec do otáčok.
-na volnobehu ide motor pekne potichu, ma pekny zvuk nič nehrkoce, akurat ked pridám plyn idu pomaly hore otáčky....
- menil som sviečky, palivovy filter, hadičky ktore boli popraskane, vyčistil som klapku.
Prosím o radu čo by to mohlo byt, nejake skusenosti....
neviem fakt čím to može byť, či ten motor nebol nahodou zapečený a su rozpalené ventily alebo kružky... či to je váha vzduchu, alebo nejake čidlo, alebo či neťaha falošný vzduch fakt netuším. Niesom Automechanik iba sa o to zaujímam a baví ma to, takže ma berte s rezervou... Vopred ďakujem
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Jakou barvu maji svicky?
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
Re: nejde do otáčok po zahriatí
BcoMreW píše:Zdravím, kupil som E30 320i R6 2.0.
mám problém s vykonom + otáčky
-ked je motor studeny auto ide v podstate tak jak ma má vykon pekne ťahá všetko jak má byt, no ked sa zohreje na prevádzkovú teplotu auto nemá žiadny výkon, jednoducho pri rozbehu mozem mat pedál na podlahe ale auto ide pomaly, nejde vobec do otáčok.
-na volnobehu ide motor pekne potichu, ma pekny zvuk nič nehrkoce, akurat ked pridám plyn idu pomaly hore otáčky....
- menil som sviečky, palivovy filter, hadičky ktore boli popraskane, vyčistil som klapku.
Prosím o radu čo by to mohlo byt, nejake skusenosti....
neviem fakt čím to može byť, či ten motor nebol nahodou zapečený a su rozpalené ventily alebo kružky... či to je váha vzduchu, alebo nejake čidlo, alebo či neťaha falošný vzduch fakt netuším. Niesom Automechanik iba sa o to zaujímam a baví ma to, takže ma berte s rezervou... Vopred ďakujem
a kdys byl naposledy na emisích? nechal bych proměřit lambda sondu a popřípadě bych jí vyměnil...
Re: ...
Nejprve bych jí nechal proměřit než bych naslepo kupoval jinou...BcoMreW píše:lambda sonda ? hmmm, vieš, ale to je také tráfanie že ju kúpim a stále to nepojde... jak možem zistiť či je funkčná ?
A jak to zjistíš Ty... pokud se Ti čirou náhodou doma neválí diagnostika, tak to asi nezjistíš...
Možná by to šlo voltmetrem, ale to nevím jistě... musel by poradit někdo kdo to už třeba dělal...
Re: ...
a co zajet někam kde měřej emise? tam Ti lambdu změřej.BcoMreW píše:no lenže s tou diagnostikou je problem, neni to tak jednoduche jak na E36 kde uz je ten konektor novší, u tychto E30 neviem zohnať nikoho kto ma nato tu redukciu....
Re: ...
regulátor tlaku paliva. špatný čerpadlo nebo třeba i přicpanej kat:?:BcoMreW píše:no dobre a čo ak sonda bude dobrá, napadá ťa niečo čo by to mohlo byť ako druhá vec ?
možná nějaký čidlo
je tam toho hodně
Re: ...
seriozne lambdu merakem nezmeriz..., ale to nevadi. Nepises co je to za rok vyroby, ale pokud tam mas lambdu tak by v tom mel byt Motronic 1.3 ktery hodnoty z lambda sondy bere jako doplnkovou velicinu a to pouze v pripade, ze jeji hodnoty jsou v urcitem rozsahu. Pokud jsou mimo rozsah ktery ma RJ nastavene tak hodnoty z lambdy nebere vubec v potaz, nastavi "mirne" bohatou smes, aby se predeslo poskozeni motoru a jede se dal jako by nic.Frank píše:Možná by to šlo voltmetrem, ale to nevím jistě... musel by poradit někdo kdo to už třeba dělal...
Takze v tvem pripade odpoj lambdu z konektoru a uvidis.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Re: ...
Pokud čtu dobře tak kolega naříká že na diagnostice mají koncovku na E36,tudíž v autě bude ještě starý L jetronic s malou zásuvkou?Vasa píše:seriozne lambdu merakem nezmeriz..., ale to nevadi. Nepises co je to za rok vyroby, ale pokud tam mas lambdu tak by v tom mel byt Motronic 1.3 ktery hodnoty z lambda sondy bere jako doplnkovou velicinu a to pouze v pripade, ze jeji hodnoty jsou v urcitem rozsahu. Pokud jsou mimo rozsah ktery ma RJ nastavene tak hodnoty z lambdy nebere vubec v potaz, nastavi "mirne" bohatou smes, aby se predeslo poskozeni motoru a jede se dal jako by nic.Frank píše:Možná by to šlo voltmetrem, ale to nevím jistě... musel by poradit někdo kdo to už třeba dělal...
Takze v tvem pripade odpoj lambdu z konektoru a uvidis.
...
no rok vyroby ono to je dosť zložite, pretože to auto bolo dovezene a prihlasene v roku 96, tento rok mam v TP, ked som overoval VIN tak tam bol rok 84, lenže motor bol menený a bolo mi povedane že to je rok 87...
-Aha, no a neviete mi náhodou povedať kde sa to čidlo nachádza ? ...
-Aha, no a neviete mi náhodou povedať kde sa to čidlo nachádza ? ...
Prosím ešte pár otázok k tej mojej sra*ke , lebo ja ani neviem čo mám hladať pretože neviem aký mám model motoru....
http://imageshack.us/photo/photo/541/bmiq.jpg/
Neviete mi náhodou povedať čo je toto za ročník ? lebo v TP mam rok kedy sa prihlasilo vozidlo. VIN na nete mi ukazuje 84 (Vin na kasni), a byvali majitel hovori ze to je 87....
http://imageshack.us/photo/photo/11/6aof.jpg/
Niekoľko ludí sa čudovalo čo je toto za vec, ide odtial podtlaková hadička do sania a nejaká elektrika ... su to nejake dva tanieriky....
http://imageshack.us/photo/photo/707/hg9u.jpg/
Neviem prečo ma to sanie tolko podtlakových hadičiek a všetkeho možného, aj tam je nejaky bosch konektor... čo som pozeral ostatne E30tky taketo divné vývody na saní nemali... neviete prečo to takto mám ? [/img]
http://imageshack.us/photo/photo/541/bmiq.jpg/
Neviete mi náhodou povedať čo je toto za ročník ? lebo v TP mam rok kedy sa prihlasilo vozidlo. VIN na nete mi ukazuje 84 (Vin na kasni), a byvali majitel hovori ze to je 87....
http://imageshack.us/photo/photo/11/6aof.jpg/
Niekoľko ludí sa čudovalo čo je toto za vec, ide odtial podtlaková hadička do sania a nejaká elektrika ... su to nejake dva tanieriky....
http://imageshack.us/photo/photo/707/hg9u.jpg/
Neviem prečo ma to sanie tolko podtlakových hadičiek a všetkeho možného, aj tam je nejaky bosch konektor... čo som pozeral ostatne E30tky taketo divné vývody na saní nemali... neviete prečo to takto mám ? [/img]