po zahřátí ztratí otáčky a chcípá

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: ...

Příspěvek od DVORIS » 09. 09. 2013 14:34

BcoMreW píše:
Venca píše:
BcoMreW píše: mam odpojit konektor od toho cidla ? alebo až tam kde vedú tie kable ? či to je jedno ?
U čidla.
Druhej konec kabelu je na konektoru ŘJ, tam to neodpojíš.
Dnes by som mal ist na diagnostiku, pokial mi to bude vedet chalan zapojit... mám to dat do povodneho stavu potom ? ak to bude robit ?
Odpoj do a nepolemizuj.Odpoj hadičku a zalom ji ať ti to nesaje falešnej vzduch,a odpoj konektor z toho čidla a nech ho ležet a uvidíš :wink: Pokud ti to neúměrně zvýší otáčky tak si je sniž na "volnoběžným ventilu" :wink:
A hlavně nám napiš co ta diagnostika zjistí u toho L-jetroniku,Já co jsem kde byl tak se jim ani nepovedlo navázat spojení :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: ...

Příspěvek od DVORIS » 09. 09. 2013 14:35

DVORIS píše:
BcoMreW píše:
Venca píše:U čidla.
Druhej konec kabelu je na konektoru ŘJ, tam to neodpojíš.
Dnes by som mal ist na diagnostiku, pokial mi to bude vedet chalan zapojit... mám to dat do povodneho stavu potom ? ak to bude robit ?
Odpoj to a nepolemizuj.Odpoj hadičku a zalom ji ať ti to nesaje falešnej vzduch,a odpoj konektor z toho čidla a nech ho ležet a uvidíš :wink: Pokud ti to neúměrně zvýší otáčky tak si je sniž na "volnoběžným ventilu" :wink:
A hlavně nám napiš co ta diagnostika zjistí u toho L-jetroniku,Já co jsem kde byl tak se jim ani nepovedlo navázat spojení :wink:
Já měl v čidle to samý co ty,ale tuším že se mi někde válí ještě jedno s odporem
Obrázek

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 09. 09. 2013 17:59

stále nič, odpojil som aj konektor... ale žiadna zmena, mám to teda dať do povodneho stavu ?

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: ...

Příspěvek od DVORIS » 09. 09. 2013 18:58

BcoMreW píše:stále nič, odpojil som aj konektor... ale žiadna zmena, mám to teda dať do povodneho stavu ?
Změř tlak paliva na liště,tlaky motoru,prohmatej podtlakový hadičky popř je štětcem za chodu potři benzínem(pokud to saje falešnej vzduch zvednou se ti na krátko otáčky),co to koleno k váze vzduchu?To z fotek taky nevypadá jako origo ale jako "nějaká hadice",váha-ta klapka v ní chodí volně?Co základní předstih?Je dobře nadstavenej?u Ljetroniku by měl jít ještě nastavit otáčením rozdělovače,alespoň u M10 to šlo ale málokterej kokot v servise se do toho pustil a přesvědčoval že nee,teplotní čidlo pro řj dává co má?Co zapalovací kabely?Jsou drahý a málo kdo je mění a mně už v minulosti dokázaly potrápit,za studena motor jel jak má a jak se zahřál dělal bordel,hádal se nechtěl jít do otáček z volnoběhu na tři válce apod,...Hodně štěstí s L-jetronikem :wink:
Obrázek

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 10. 09. 2013 10:53

no bol som u jedneho típka, ktory mi sice nevedel spravit diagnostiku ale zistil ze je rozstelovana váha vzduchu... jednoducho niekto sa v tom rípal, majitel predtým asi... ze mám zistit jak má byt nastelovana v orig. stave a najlepsie by bolo tam dat klasicky seriovy air box filter... a pozret ci su dobre rozvody ci su neni rozstelovane... proste skusal nastavit tu vahu vzduchu a uz to ide lepsie aj za tepla jednoducho je roztelovana, nemate niekto schemu alebo foto jak ma byt spravne ? dost by mi to pomohlo

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 10. 09. 2013 16:54

mám strašnu dilemu z toho aky typ a rok je motor čo mám... viem že to je m20b20 ale neviem aky to je rok, pretoze v TP mam napisane ze to je 206KA, 95kW, a zevraj to je L-jetronik, ale na wiki je napisane ze L-jetronik je 92kWatovy a je to rocnik 83, a mne povedal majitel predlosli ze to je 87 rocnik no a podla VIN cisla kasne mam rocnik 84, co som pozeral na nete..... Lebo su motory ktore maju na saní podlakové hadicky a su take ktore tam maju len nejaky jeden vyvod a + maju rozdelovac na predku na bloku motora. fakt teraz neviem co je správne... vedeli by ste mi niekto poradit ? Já mám motor s tými podtlakovými hadickami viz. foto: http://imageshack.us/photo/photo/707/hg9u.jpg/

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: ...

Příspěvek od DVORIS » 10. 09. 2013 19:58

BcoMreW píše:mám strašnu dilemu z toho aky typ a rok je motor čo mám... viem že to je m20b20 ale neviem aky to je rok, pretoze v TP mam napisane ze to je 206KA, 95kW, a zevraj to je L-jetronik, ale na wiki je napisane ze L-jetronik je 92kWatovy a je to rocnik 83, a mne povedal majitel predlosli ze to je 87 rocnik no a podla VIN cisla kasne mam rocnik 84, co som pozeral na nete..... Lebo su motory ktore maju na saní podlakové hadicky a su take ktore tam maju len nejaky jeden vyvod a + maju rozdelovac na predku na bloku motora. fakt teraz neviem co je správne... vedeli by ste mi niekto poradit ? Já mám motor s tými podtlakovými hadickami viz. foto: http://imageshack.us/photo/photo/707/hg9u.jpg/
Pravděpodobně ti motor sedí s tím WIN z 84 roku a na bloku,pokud to nikdo nepřerazil nebude 206 KA ale 206 xx,teď už nevím přesně to písemný označení.Mám v autě blok z 84 roku dle typu co je na něm vyraženo a na něm nastrojený vše z Motroniku vč.elektriky a funguje to normálně.Auto je chromák?Nebo plasťák?Pokud chromák tak je pravděpodobně postavenej na papírech z plasťáka :wink:
Obrázek

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

Re: ...

Příspěvek od BcoMreW » 11. 09. 2013 09:01

DVORIS píše:
BcoMreW píše:mám strašnu dilemu z toho aky typ a rok je motor čo mám... viem že to je m20b20 ale neviem aky to je rok, pretoze v TP mam napisane ze to je 206KA, 95kW, a zevraj to je L-jetronik, ale na wiki je napisane ze L-jetronik je 92kWatovy a je to rocnik 83, a mne povedal majitel predlosli ze to je 87 rocnik no a podla VIN cisla kasne mam rocnik 84, co som pozeral na nete..... Lebo su motory ktore maju na saní podlakové hadicky a su take ktore tam maju len nejaky jeden vyvod a + maju rozdelovac na predku na bloku motora. fakt teraz neviem co je správne... vedeli by ste mi niekto poradit ? Já mám motor s tými podtlakovými hadickami viz. foto: http://imageshack.us/photo/photo/707/hg9u.jpg/
Pravděpodobně ti motor sedí s tím WIN z 84 roku a na bloku,pokud to nikdo nepřerazil nebude 206 KA ale 206 xx,teď už nevím přesně to písemný označení.Mám v autě blok z 84 roku dle typu co je na něm vyraženo a na něm nastrojený vše z Motroniku vč.elektriky a funguje to normálně.Auto je chromák?Nebo plasťák?Pokud chromák tak je pravděpodobně postavenej na papírech z plasťáka :wink:
No je to chromák, v TP nemam napísaný rok lebo to bolo dovezene, takze tam mam rok kedy bolo prihlasene na SK, WIN ukazuje to 84... ale nejak som tomu neporozumel to o com pišeš... hmm oznacenie 206KA sa davalo na motory roku 84? alebo na tie z roku 87 ? ... kde najdem na bloku motora cislo ? skusil by som to najst

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 11. 09. 2013 09:06

jednoducho mi ide o to... že nemože to byt L-jetronik jak ty si hovoril kedže mam v TP 95kW, takže by to mal byt ten 87 pretože L-jetronik podla wiki je 92kW... lenže to sanie mám s tými podtlakovými hadičkami a pokial viem to je ten starši model. pretože tie novšie 87, ktore boli 95kW, na saní nemali tie podtlakove hadicky a mali rozdelovac v predu na bloku motora...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ...

Příspěvek od Max-Max » 11. 09. 2013 09:18

BcoMreW píše:jednoducho mi ide o to... že nemože to byt L-jetronik jak ty si hovoril kedže mam v TP 95kW, takže by to mal byt ten 87 pretože L-jetronik podla wiki je 92kW... lenže to sanie mám s tými podtlakovými hadičkami a pokial viem to je ten starši model. pretože tie novšie 87, ktore boli 95kW, na saní nemali tie podtlakove hadicky a mali rozdelovac v predu na bloku motora...
no je to jednoduche - v technicaku je blud. Ked nevies co mas, odfot motor a daj to sem.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: ...

Příspěvek od Venca » 11. 09. 2013 15:28

BcoMreW píše:jednoducho mi ide o to... že nemože to byt L-jetronik...
Máš v tom L-Jetronic, to je jasný podle fotek, cos sem dal.

.

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

Re: ...

Příspěvek od BcoMreW » 11. 09. 2013 19:57

Venca píše:
BcoMreW píše:jednoducho mi ide o to... že nemože to byt L-jetronik...
Máš v tom L-Jetronic, to je jasný podle fotek, cos sem dal.

.
a prečo tam potom mám vahu vzduchu na 95 kW ?

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 11. 09. 2013 20:08

no jednoducho chcem kupit dalsiu e30 bez TP ŠPZ.... a spravim z dvoch jedno... len teda neviem co mam hladat ani kde ... ci mam zhanat 2.0 95kW tak ako mam v TP, alebo mám hladať aj 2.5l.... len neviem co nato povedia policajti ... vedeli by ste niekto o niečom ?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ...

Příspěvek od Max-Max » 11. 09. 2013 22:58

BcoMreW píše:
Venca píše:
BcoMreW píše:jednoducho mi ide o to... že nemože to byt L-jetronik...
Máš v tom L-Jetronic, to je jasný podle fotek, cos sem dal.

.
a prečo tam potom mám vahu vzduchu na 95 kW ?
prekvapivo sa v tom za tych minimalne 26 rokov co sa Jetronic uz nevyraba hrabal aj niekto pred tebou a dal zlu vahu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 12. 09. 2013 20:59

Jestliže máš ve velkém techničáku TYP MOTORU 206KA tak sháněj nejlíp plasťáka ve kterém bude m20b20 206ka 95kw a nebo si sežeň váhu na L-jetronic
Zkus to třeba zde
motor-m20b20-t79125.html

Bude se ti špatně shánět ta váha,L jetroniků už je hodně málo oproti motronikům
Obrázek

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 13. 09. 2013 07:08

už som kupil, včera som bol prenho... 325i motronika... tam iba ta koncovka do palubky je ina ale ze mi posle aj protikus tak to nejak pripajkujem... ;)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ...

Příspěvek od Max-Max » 13. 09. 2013 10:45

BcoMreW píše:už som kupil, včera som bol prenho... 325i motronika... tam iba ta koncovka do palubky je ina ale ze mi posle aj protikus tak to nejak pripajkujem... ;)
aha, vahu z 325i z plastu Motronic chces dat na 320i Jetronic a dufas, ze to pojde tip-top, chapem to spravne?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: ...

Příspěvek od DVORIS » 13. 09. 2013 19:23

Max-Max píše:
BcoMreW píše:už som kupil, včera som bol prenho... 325i motronika... tam iba ta koncovka do palubky je ina ale ze mi posle aj protikus tak to nejak pripajkujem... ;)
aha, vahu z 325i z plastu Motronic chces dat na 320i Jetronic a dufas, ze to pojde tip-top, chapem to spravne?
Né,Max kup si brejle :lol: :wink: Má celej motor,ale protože má asi starší verzi L.jetronic tsk mu nesedí patice na příčce motoru,asi má tu menší tak se bude pájkovat a izolačkovat.

Než tam tu b25 lupneš tak si přeraž kód motoru na bloku pokud nechceš dělat změnu v papírech ofiko
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ...

Příspěvek od Max-Max » 13. 09. 2013 21:24

DVORIS píše:
Max-Max píše:
BcoMreW píše:už som kupil, včera som bol prenho... 325i motronika... tam iba ta koncovka do palubky je ina ale ze mi posle aj protikus tak to nejak pripajkujem... ;)
aha, vahu z 325i z plastu Motronic chces dat na 320i Jetronic a dufas, ze to pojde tip-top, chapem to spravne?
Né,Max kup si brejle :lol: :wink: Má celej motor,ale protože má asi starší verzi L.jetronic tsk mu nesedí patice na příčce motoru,asi má tu menší tak se bude pájkovat a izolačkovat.

Než tam tu b25 lupneš tak si přeraž kód motoru na bloku pokud nechceš dělat změnu v papírech ofiko
no ked meni cely motor, tak to tu este zopar tem urcite bude zalozenych. Tipujem nieco o hadiciach, cerpadle a podobne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět