kmitání volantu
kmitání volantu
prosím poradte kamarádovi na e 30 320i plast kmitá volant při rychlosti nad 120km. díky za pomoc.
taky mi to kmita v 80 trosku pak skoro nic a ve 140 mi zacne skakat cela palubka. Vymenil sem kulovy cepy, rizeni, kola sem vyvazil, ale zjistil sem, ze mam krivej rafek nejspis to bude tim, takze budu nechat rovnat kola... a k tomu mi prasklo tesneni pod hlavou takze doufam ze mam vpici hlavu a rovnou pudu navstivit nuselskej most abych se vymanil z tohodle baworskyho prokleti.
jo hold bejt otrokem je zlo...
jo hold bejt otrokem je zlo...
Přímo vůle v řízení? Já mam právě na přední nápravě uplně všechno nový, jen řízení zůstalo a vůli má. Občas se mě v nějaký rychlosti volant trochu chvěje, při brždění někdy o trochu horší - kotouče i desky nový. Takže řízení?KuaJa píše:Já bych ještě letmo doplnil, že mě tohle dělala vůle v řízení - měl jsem vyměněný už skoro všechno a bylo to tímhle - ale to se projevovalo hlavně vibrováním při brždění.

- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
mi to dela tak samo. pri 140 pri zatahu kdyz uberu klid slapnu trepe palub a vsechno hnus des,,,.. nove kola gumy brzdy podvozek a stejne , doufal jsem ze je to tlumicema ale chujjaa.. takze cim ??? profici??? vseznali,,muze to byt kardan?? dela mi to od jakziva....(((
poradte nam vsem s timto problemem



To hazeni palubky jsem měl kolama - měl jsem gumy s "boulí" a drncalo a myslel jsem, že je to tím (bylo to pravé zadní kolo!), když jsme ale měnili gumy, tak se přišlo na to,že byl jeblej ráfek zevnitř - tím byl pryč "drncání" a pak mi vibroval volant při brždění - hlavně takový to delší silný brždění - to se opravilo výměnou řízení.
Moje zkušenost:
Home diagnostics, postup:
1) mám standardní kola na BMW E30?
Má kolo středovou díru 57,1mm? Pokud ne potřebuji centrovací kroužky
2) v jakém stavu jsou kola?
- křivost - může pomoci vyvážení, ale stejně jsem viděl kolo které bylo vyváženo i když házelo o centimetr dovnitř, což se na jízdě musí projevit
- vyjíčkovitost (nemusí se vůbec projevit na vyvažovačce)
- stav pneu (jednostraně sjeté, vyjeté plošky ze špatných tlumičů, probržděné plošky, boule)
3) stav kotoučů - registruji zesílení negativních účinků při brždění?
tyto věci to způsobují u 90% případů, až jako poslední je:
4) podvozek - čepy, řízení, silentbloky - zcela individuální
Home diagnostics, postup:
1) mám standardní kola na BMW E30?
Má kolo středovou díru 57,1mm? Pokud ne potřebuji centrovací kroužky
2) v jakém stavu jsou kola?
- křivost - může pomoci vyvážení, ale stejně jsem viděl kolo které bylo vyváženo i když házelo o centimetr dovnitř, což se na jízdě musí projevit
- vyjíčkovitost (nemusí se vůbec projevit na vyvažovačce)
- stav pneu (jednostraně sjeté, vyjeté plošky ze špatných tlumičů, probržděné plošky, boule)
3) stav kotoučů - registruji zesílení negativních účinků při brždění?
tyto věci to způsobují u 90% případů, až jako poslední je:
4) podvozek - čepy, řízení, silentbloky - zcela individuální
no s temi krouzky to je pravda ale mam je tam a stejne to drnca od 140 a vys v zatahu... musi byt neco v cem bude chyba... dela to od dob co mam to auto a vymenene mam snad vse jen servo rizeni komplet co jsem tam daval tak je z m1O ale to by nemel byt problem nebo snad joY?? tak jedu na sraz do mosnova tak zatim cus vseci
ted me jen napada.stal se mi takovej problem s kardanem a nemohl jsem shazovat vejfuk a on se mi roztah na dve poloviny.pod autem jem ho dal zpatky dohromady ale bohuzel jsem to delal vecer a nevsiml jsem si ze jsem ten kardan o jeden zub pootocil takze ted je nevyvazenej a kdyz jedu tak kolem 130km/h mi zacne taky vibrovat palubka.predtim to vubec nedelalo a ted po tomhle to dela.neni mozny ze by ti urezlo zavazi na kardanu a uletelo.ale spis bych to videl na ty kola.predtim jsem mel taky sisaty patnactky a to se zdalo ze jsou rovny ale palubka skakala a jak jsem dal ctrnactky se zimakama tak to prestalo a v pohode.az ted ale to je tim kardanem musim ho vyndat a poradne dat venku dohromady
kdyz komu se do toho chce zejo 


Naposledy upravil(a) vlada320 dne 07. 04. 2007 10:33, celkem upraveno 1 x.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Pokud to dělá jen v tahu, tak bych typoval kardan, uložení kardanu nebo poloosu.Roomin325 píše:no s temi krouzky to je pravda ale mam je tam a stejne to drnca od 140 a vys v zatahu... musi byt neco v cem bude chyba... dela to od dob co mam to auto a vymenene mam snad vse jen servo rizeni komplet co jsem tam daval tak je z m1O ale to by nemel byt problem nebo snad joY?? tak jedu na sraz do mosnova tak zatim cus vseci
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
no kluci pravda cekal jsem az to nekdo rekne))) ja mel minuly rok rozhozeny kardan na trikrat jsem ho daval dohromady aby nehazelo auto pak to bylo dobry. ale ale zaclo to byt cim dale viditelnejsi posl dobou tak to je moc huste... jinak hardi new.. i kola uplne new vidim to na ten kardan. .,. kuva prace zase tot bude 

ja sem melupe na sracky gumu co drzi stabilizator..klepalo do volantu i palubka skakala...vymenil sem gumu a volant ani necukne...
EX IS http://www.youtube.com/watch?v=2_0hbPTAv8o
Skoda 105->Skoda 120->BMW E30 318i M40->BMW E30 318is M42->BMW E30 318is M42 podruhé->Seat Cordoba SX 2,0 16v 150ps-njn zradil sem BMW,ale je to jen chvilkove...
Skoda 105->Skoda 120->BMW E30 318i M40->BMW E30 318is M42->BMW E30 318is M42 podruhé->Seat Cordoba SX 2,0 16v 150ps-njn zradil sem BMW,ale je to jen chvilkove...