Servo-hřeben, oprava?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Servo-hřeben, oprava?

Příspěvek od Melisek^076 » 21. 01. 2004 21:45

Tak se mi odporoučel hřeben na servořízení (325i, "88) Z levé strany pod manžetou vycáknul mohutným tryskem pramen oleje. Bylo to ještě před prvními mrazy a po nedávné výměně oleje. Moje otázka zní: Dá se hřeben za rozumnou cenu repasovat? nestačí vyměnit jen nějaké gufero, či pouzdro? kolik by to mohlo stát, pakliže to "někdo" dělá. Zastávam teorii, lepší opravit, než kupovat na vrakáči za stejnou cenu nějaký sběr. Díky za zkušenosti.

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 22. 01. 2004 00:36

Tak s tim mam velmi aktualni zkusenost. Na vrakaci mi blazni nabidli servo za 8 litru, coz se mnou malem seklo. Netvrdim, ze novy od druhovyrobce nestoji 15tku (Spidan) a v Autecu neco kolem 30 - 50 tis (dle verze). Kazdopadne na to ze clovek kupuje zajice v pytli. Rozhod jsem se taky jit do opravy serva. Prakticky asi nelze sehnat jednotlive nejaky gufera, nebo tesneni a ani by to nemelo cenu. Ale existujou na to opravarsky sady,kde to vymenis komplet a je klid. Prakticky nic jinyho, nez to co to obsahuje se tam asi nemuze rozbit. Zbytek jsou velice poctivy kusy zeleza, ktery by musely dostat hodne silnou ranu, aby se s nima neco stalo :) Kamos uz si tim prosel a je spokojenej, ted se dela na mym servu. Naklady vyrazne mensi, nez na vrakaci a mas to prakticky novy. Akorat na praci je to voser.


Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 22. 01. 2004 21:00

hmm, tak do toho se nekdy taky budu muset pustit... :(
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 22. 01. 2004 23:14

Jinak pozor, v Autecu ta sada neni kompletni, jedno gufero tam chybi. Ale v ETKcku maj poznamku ze k cislu 32 13 1 132 798 (ta sada) ti maj dat este to jedno - 32 13 1 132 799. Alespon u me je to v Autecu trklo. Dela to i FeBi cislo 12307 a spousta dalsich.

Odpovědět