Pro odborníky co řešili ucpanej,vysypenj ,nebo přicpanej kat

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Badliner
Příspěvky: 330
Registrován: 14. 09. 2003 20:49

Pro odborníky co řešili ucpanej,vysypenj ,nebo přicpanej kat

Příspěvek od Badliner » 02. 03. 2007 19:05

Můžete mi co nejpřesněji popsat jak se to projevovalo? 8)

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 02. 03. 2007 21:20

no ja to zazil na jinym aute, nez bmw, ale asi se to bude projevovat vsude stejne, proste auto nekdy jelo dobre a nekdy jakoby slo na pul vikonu, proste podle toho, jak se to v tom katu natocilo, bud to to bylo pruchozi a nebo se to vzpricilo a bylo to ucpany, jinak sem na to porisel tak, ze sem poklepal na kat a tam to v nem drncelo, ale treba sem resil podobnej problem na felde, ktera nejla a byli to v koncovym vyfuku zozpadly prepazky a ta cedicova vata to cely ucpalo, ale stacilopar km pod plynem a ten tlumic se sam roztrhl a bylo to jasny :lol: jinak tlumic z venku vypadal vic nez dobre
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 03. 03. 2007 17:26

kamrád měl podobný problém, auto když se zahřálo, tak začalo ztrácet výkon, poradil nám jeden odborník, že máme zkusit, jak moc to při tůrování funí z koncovky(při prohřátí se začal roztahovat a přicpávat, jak už byl zanesený po těch x00 000km). Motor M30 3,5 a z výfuku jen vánek, ale nebyli jsme si zcela jisti, ale když se to časem zhoršilo, tak jsme to ryskli a odstranily kat a nahradili ho jen trubkou a hle z výfuku pěkný průvan a motor se probudil k životu.

Odpovědět