"zamrzlé" servo

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

"zamrzlé" servo

Příspěvek od mizuh » 07. 01. 2004 13:34

Asi je to blbost, ale je možný aby se něco takovýho stalo? Když jsem včera ráno startoval ozval se od pumpy takovej odpornej zvuk, jako když by běžela na prázdno. Po půl minutě jako když utne a pohoda. Leju tam ATF stav kapaliny byl v pohodě. Napadá vás něco?

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 07. 01. 2004 13:58

mě se stalo něco podobného, když jsem měl servo po výměně, tak po nastartování za studena se ozývalo od pumpy něco podobného (jakoby rezonování), ale nevzpomínám, jestli pořád, nebo jen v okamžiku točení řízením a v tu chvíli šla kapalina do nádržky zpěněná, pak to naráz ustalo a v pohodě. Nakonec jsem zjistil, že byly povolené šrouby, které drží pumpu pohromadě. nevím, proč ji ten opravář povoloval, když měnil jen řízení, na můj dotaz tvrdil, že ji čistil, ale možná mi jí vyměnil, to už nezjistím . Podívej se, jestli se nepovolily ty šrouby a jestli se kapalina při tomto jevu pění v nádržce. Mě stačilo to dotáhnout a od té doby je klid.

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 10. 01. 2004 13:00

Zatočením do obou krajních poloh servořízení odvzdušníš. (netrap ho dlouho zbytečně), popsaný jev je nízkým stavem kapaliny. Mě to rezonovalo už při minimu a to pěkně citelně. Stačilo dolejt a ani to neqíklo.

Odpovědět