Opotřebovaný motor?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Hopkins
Příspěvky: 8
Registrován: 14. 02. 2007 12:49

Opotřebovaný motor?

Příspěvek od Hopkins » 14. 02. 2007 13:34

Zdravím,z pod víčka oleje mi hodně fouká nevíte čím to může být.Díky za odpověď

Uživatelský avatar
fx-nuclear
Příspěvky: 69
Registrován: 18. 07. 2006 10:35

Příspěvek od fx-nuclear » 15. 02. 2007 08:51

No, asi to nebude těsnit,ne?? :lol: Kup nový a neřeš to. Nebo pozoruješ nějaké další souvislosti?
E30 320i
Když nedáš koním žrat, tak nepojedou!!

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 02. 2007 11:59

fx-nuclear píše:No, asi to nebude těsnit,ne?? :lol: Kup nový a neřeš to. Nebo pozoruješ nějaké další souvislosti?
ono to bude asi tim, ze v sani by mel byt podtlak :wink: tudiz kdyz tam ma tlak - fouka ven - asi neco v poradku nebude.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Hopkins
Příspěvky: 8
Registrován: 14. 02. 2007 12:49

Příspěvek od Hopkins » 15. 02. 2007 14:15

Nepomohlo by seřízení ventilů?

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 15. 02. 2007 14:40

Hopkins píše:Nepomohlo by seřízení ventilů?
To by sice pomohlo, ale necemu uplne jinymu. Utesni si to, kde ti to fouka nebo nasava vzduch.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Re: Opotřebovaný motor?

Příspěvek od DC » 15. 02. 2007 14:44

Hopkins píše:Zdravím,z pod víčka oleje mi hodně fouká nevíte čím to může být.Díky za odpověď
jako že ti odtamtud fouká když je zavřený, nebo když to otevřeš?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Hopkins
Příspěvky: 8
Registrován: 14. 02. 2007 12:49

Příspěvek od Hopkins » 15. 02. 2007 15:09

Fouká to furt,ale prý by to nemělo foukat vůbec

Uživatelský avatar
fx-nuclear
Příspěvky: 69
Registrován: 18. 07. 2006 10:35

Příspěvek od fx-nuclear » 15. 02. 2007 16:20

Max-Max píše:
fx-nuclear píše:No, asi to nebude těsnit,ne?? :lol: Kup nový a neřeš to. Nebo pozoruješ nějaké další souvislosti?
ono to bude asi tim, ze v sani by mel byt podtlak :wink: tudiz kdyz tam ma tlak - fouka ven - asi neco v poradku nebude.
Ježiš sorry, neumím číst. Zkus odpojit tu hadici,co je na deklu pro odsátí vzduchu z vačkového prostoru.Jestli fouká z ní,hledej chybu v sacím okruhu. Jestli ale ne,netuším,co by to mělo být. Ale z ventilů to snad ani jít nemůže,jestli to fouká nějak výrazně..
E30 320i
Když nedáš koním žrat, tak nepojedou!!

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 15. 02. 2007 16:24

Hopkins píše:Fouká to furt,ale prý by to nemělo foukat vůbec
no když je víčko zavřený, tak to musí těsnit ;-)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 15. 02. 2007 16:31

Fouká to přes pístní kroužky dolu pod kliku a klika je odvětrávaná do ventil deklu takž čím víc fučí tim víc je v háji a fučej většinou maloválce a já sem nezažil maloválec kterej by nefoukal teď de o to jak hodně ti to fouká.
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 15. 02. 2007 20:21

Lukas325e píše:Fouká to přes pístní kroužky dolu pod kliku a klika je odvětrávaná do ventil deklu takž čím víc fučí tim víc je v háji a fučej většinou maloválce a já sem nezažil maloválec kterej by nefoukal teď de o to jak hodně ti to fouká.
Naprostý souhlas, jen co mám zkušenosti, tak šesti válce nesmí foukat ani trošičku, ten motor bude asi dost jedlý, co? Co máš za motor? Kolik má nahrkané?

Hopkins
Příspěvky: 8
Registrován: 14. 02. 2007 12:49

Příspěvek od Hopkins » 16. 02. 2007 07:56

Motor je M40, na nalítano 260000.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 02. 2007 08:13

Hopkins píše:Motor je M40, na nalítano 260000.
S vysokou pravděpodobností jsou opotřebené pístní kroužky, ev. je blok zralý na výbrus.
260000 km nemusí být pravda, v posledních letech se s tím možná kdovíjak zacházelo.
Takže typický příklad motoru zralýho na GO.

Budeš-li uvažovat o jiným autě, asi to chyba nebude...

Hopkins
Příspěvky: 8
Registrován: 14. 02. 2007 12:49

Příspěvek od Hopkins » 16. 02. 2007 08:44

Nekdo mi říkal o jakémsi prostředku RVS,nemáte s tím nekdo zkušenost.Díky za odpověd

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 02. 2007 08:55

Hopkins píše:Nekdo mi říkal o jakémsi prostředku RVS,nemáte s tím nekdo zkušenost.Díky za odpověd
Aha, další :roll:
http://www.rvs-tec.cz
:twisted:
-
Jestli uvažuješ o něčem takovým, tak tam radši nalej hodně hustej olej, chvíli to ještě hobluj a pak to nech ekologicky zlikvidovat. :D

Hopkins
Příspěvky: 8
Registrován: 14. 02. 2007 12:49

Příspěvek od Hopkins » 16. 02. 2007 09:32

Proto se ptám sám tomu moc nevěřím.

Hopkins
Příspěvky: 8
Registrován: 14. 02. 2007 12:49

Příspěvek od Hopkins » 16. 02. 2007 12:07

Četl jsem něco o tom že když jsou opotřebené pístní kroužky tak se olej dostane do válce tam se spálí tudíž z výfuku půjde černý kouř ,ale me se z výfuku vůbec čeřně nekouří.

Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Logo » 16. 02. 2007 13:08

Hopkins píše:Četl jsem něco o tom že když jsou opotřebené pístní kroužky tak se olej dostane do válce tam se spálí tudíž z výfuku půjde černý kouř ,ale me se z výfuku vůbec čeřně nekouří.
spíš modře bych řek ne černě :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 02. 2007 14:02

Hopkins píše:Četl jsem něco o tom že když jsou opotřebené pístní kroužky tak se olej dostane do válce tam se spálí tudíž z výfuku půjde černý kouř ,ale me se z výfuku vůbec čeřně nekouří.
kdyz sou opotrebovane krouzky, jde benzin do oleje, ne olej do benzinu...auto nema vykon, nema kompresi, jede na hovno
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 16. 02. 2007 16:35

Max-max: a kdyz ti auto zere (zere-jakoze tece do valcu) 1.5l oleje na 1000/km, ma hlavu a tesneni pod hlavou ok, tak to je cim, kdyz ne pistnimi krouzky???
BMW 323i E36

Odpovědět