Co udělat před lakem?
Co udělat před lakem?
Tak otázka je jasná mazel už se klepe na novej kabátek, ale ještě se radši zeptám co koho napadne nerad by sem lakoval na dvakrát. Jenom tak stručný informace je to tříca touring pude na to komplet M techII, z 9" liťáků sem ustoupil a asi tam pudou jenom 7" nebo nechám origo, takže lemy se upravovat nebudou. Komplet přípravu si bude dělat lakýrník takže nějáký kitování a podobně neřeším. Tak co koho napadá i kdyby to byla prkotina tak to napište když už budu dávat ty nekřesť anský prachy za lak tak ať je ten výsledek někde vidět.
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
--odstrojovat si to budeš sám, nebo lakoš? --jakože dobrej lakoš si to komplet aji připraví(to je jasný), ale sepsal bych si seznam konkrétního provedení--jakože odkud-pokud, spodky "hrubáč" -do laku,nebo ne apod. --se teďko chystám taky na lak (ale ne celolak)a už ho mám sepsanej(aji mu ho tam rovnou nechám), protože dycky na něco zapomenu....mnó je to blbost,ale mě sklerotikovi to pomáhá 
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
Spasovat všechny díly nárazníky apod. opravit veškeré zdánlivě hovadiny držáčky rez apod. Nástřik spodku a dutin se dělá až po laku.
Pak mám ještě zkušenost že když je auto hotové a lakoš řekne že už je to "suché" je lepší ještě dva tři dny na utě nedělat lak sice suchý je ale ještě pořád je hrozně živý a háklivý třeba na otlaky od prstů apod.
Pak mám ještě zkušenost že když je auto hotové a lakoš řekne že už je to "suché" je lepší ještě dva tři dny na utě nedělat lak sice suchý je ale ještě pořád je hrozně živý a háklivý třeba na otlaky od prstů apod.
