Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Jindra
Příspěvek
od Jindra » 03. 01. 2004 13:29
Zdar borci.Měl bych prosbu. nad 140 km/h se mě roztřese celé auto.
Kola mám vyvážený tlumiče nový a su po geometrii.Poradte prosím čím by to mohlo bejt. Kam s tím přijdu všude jen krčí rameny. Díky moc
-
Matyas
- Příspěvky: 552
- Registrován: 20. 03. 2003 18:50
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matyas » 03. 01. 2004 13:51
mám úplně stejnej problém,akorát už při 120. Napadaj mě jenom čepy,který mám špatný. Jak sou na tom ty tvoje?
-
Jindra
Příspěvek
od Jindra » 03. 01. 2004 14:06
byl jsem na geometrii a jediný co jsem musel měnit byly řídící tyče
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 03. 01. 2004 15:09
Podle mě vám odešlo středové ložisko na kardanu.
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 04. 01. 2004 14:00
Luboš píše:Podle mě vám odešlo středové ložisko na kardanu.
Obě strany na kardanu mám měněný.
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 04. 01. 2004 14:41
Nemyslím kardan, ale střenové ložisko, které slouží jako uložení kardanu nebo nevim jak bych to lépe nazval. Mě to u mého druhého BMW dělalo při 110km/h, vyměnil jsem to ložisko a byl klid. Netvrdím, že je to tvůj případ, jen se snažím poradit.
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 04. 01. 2004 18:29
Luboš píše:Nemyslím kardan, ale střenové ložisko, které slouží jako uložení kardanu nebo nevim jak bych to lépe nazval. Mě to u mého druhého BMW dělalo při 110km/h, vyměnil jsem to ložisko a byl klid. Netvrdím, že je to tvůj případ, jen se snažím poradit.
Je to prosím tě složitá operace, nebo to zvládnu s autem nad hlavou?
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 05. 01. 2004 09:15
Záleží na tom, jak to myslíš "nad hlavou". Já to tak dělal, ale mám doma montážní jámu, v leže pod autem bych to dělat nechtěl. Musíš odpojit a vyndat celý kardan ven. Někdy ty šrouby na kardanu, myslím u převodovky a diferáku, jdou docela blbě povolovat. Hlavně dávej bacha na to, aby ti kardan po odpojení nespadnul na přepad nádrže, na tu trubičku, to se stalo mě a zkurvil jsem nádrž. Kolem toho přepadu se to vytrhlo, tak že jsem měnil ještě nádrž.
-
ŠEBA 325iX
Příspěvek
od ŠEBA 325iX » 05. 01. 2004 12:05
Něco podobného jsem zažil když jsem přezul a na prave zadni gume byla malá sjetá ploška a při 140km se rožtřásl predek a palubovka div nevylítla.
-
Robert
- Příspěvky: 773
- Registrován: 17. 02. 2003 15:22
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Robert » 05. 01. 2004 14:31
Něco podobného jsem zažil když jsem přezul a na prave zadni gume byla malá sjetá ploška a při 140km se rožtřásl predek a palubovka div nevylítla.
Šeba má pravdu.
Oni ti kola sice vyváží, ale jesli ti jen malinko házej na výšku a ktomu máš ještě nějakej horší čep nebo řízení, tak ti fakt může palubka za jízdy políbit čelo.
-
Uli_d
- Příspěvky: 621
- Registrován: 13. 02. 2003 21:39
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Uli_d » 07. 01. 2004 09:51
A nebo jsou sisaty rafky
-
BaVomil
- Příspěvky: 259
- Registrován: 12. 02. 2003 00:14
- Bydliště: děčín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od BaVomil » 07. 01. 2004 14:27
Jindra píše:Zdar borci.Měl bych prosbu. nad 140 km/h se mě roztřese celé auto.
Kola mám vyvážený tlumiče nový a su po geometrii.Poradte prosím čím by to mohlo bejt. Kam s tím přijdu všude jen krčí rameny. Díky moc
Kolem 140ceti je to vobyčejně předek.
Vibrace vod kol sou dycky způsobený nevyváženou rotující hmotou.
Tedy, nevyvážený či křivý kola, jednostranně vojetý pneu, zkroucený kotouče, přilepenej velkej slimák atd.
Dyž máš v nepořátku klouby, čepy atd., tak se to eště vše amplifikuje.
Torzní vibrace klikáče sou cejtit dyž máš v nepořátku gumovou spojku nebo uložení hřídele.
-
POL
- Příspěvky: 446
- Registrován: 08. 12. 2003 23:55
- Bydliště: Würzburg
Příspěvek
od POL » 07. 01. 2004 19:56
Neni potrhana Hardi-spojka..........ja sem ji vymenil a byl klid.
-
Robert
- Příspěvky: 773
- Registrován: 17. 02. 2003 15:22
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Robert » 08. 01. 2004 09:18
No jo, když si ti sedne na límec ráfku chudák slimák, tak při tý přítlačný síle za jízdy ani neuteče.

-
kdo.
- Příspěvky: 651
- Registrován: 02. 04. 2003 06:18
- Bydliště: Odolena Voda
Příspěvek
od kdo. » 08. 01. 2004 10:34
Robert píše:No jo, když si ti sedne na límec ráfku chudák slimák, tak při tý přítlačný síle za jízdy ani neuteče.

Asi by mu to po pár otáčkách už bylo jedno

, vždyť asi při 150km/h váží jenom ventilek (ten vnitřek) přes 7kg.
-
Jindra
Příspěvek
od Jindra » 11. 01. 2004 18:18
POL píše:Neni potrhana Hardi-spojka..........ja sem ji vymenil a byl klid.
Co je ta hardi-spojka

-
cernokneznik
Příspěvek
od cernokneznik » 11. 01. 2004 22:10
Jindra píše:POL píše:Neni potrhana Hardi-spojka..........ja sem ji vymenil a byl klid.
Co je ta hardi-spojka

gumova spojka mezi prevodofkou a hridelem.
-
Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od Melisek^076 » 11. 01. 2004 23:38
Mhm, chtělo by to cvičené oko, nebo spíš ucho znalce. Může to být cokoli, na jednom z bývalých BMW jsem měl vymrskaný diferák, ševelil celkem potichu, ale ve vyšších rychlostech jsem myslel, že mi vibracemi rupne plexi na palubce.
-
Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Flery » 11. 01. 2004 23:56
cernokneznik píše:Jindra píše:POL píše:Neni potrhana Hardi-spojka..........ja sem ji vymenil a byl klid.
Co je ta hardi-spojka

gumova spojka mezi prevodofkou a hridelem.
myslim že hárdina to nebude tohle sem vyndal ze svýho auta a jel sem s tim co to tam bylo 190 a ani tuk..skus vymenit kola proste to skus dej tam jiný.dost záleží na geometrii
jo tuto je má hardina
http://im.lide.cz//photo/3848759-108406.jpg
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D