hydraulická zdvihátka
hydraulická zdvihátka
dělal jste je někdo na m40? nejako to klape tak nevím jestli to nechat plavat nebo se do toho pustit.potřebuju radu co to obnáší.
No nevím ale asi jsi to celý nečetl - tohle je tam napsany a s tím bych souhlasil Sprchování oleje maže pouze vačku a vahadla nikoliv hydraulické zdvihátko (hydroštel) to je mazáno pouze tlakovým olejem. Klepání těchto zdvihátek je způsobeno několika důvody a to nízkým tlakem oleje nebo ventylovou vůlí které není toto zdvihátko schopno vymezit.
Zavolej do BMW Vysoké Mýto, tel. 465423181 a tam ti řeknou, že ho buď mají skladem, nebo ho objednají. Když jsem tam volal já, tak mi řekli, že stojí 530,-kč i s DPH, tak že 700,- je blbost. Jinak přes známého jsem je měl možnost sehnat za 490,-kč, ale to byla replika z Holandska. Nevim jak moc je velký rozdíl v kvalitě.
Nechce měnit vahadla, ale hydroštely. Když bude vydřená vačka, tak budou i vahadla stát za h...o. Pak to bude stát dost peněz a podle mé zkušenosti je lepší koupit jiný motor, který bude v pořádku a jezdíš za den nebo dva.Anonymous píše:Taky bych s ním souhalsil. Jestli bude vačka špatna a vyměníš jen vahaldla tak během pár měsícu se taky vydřou. Pak už jedinej recept vyměnit obojí. Upřímně u M40 to není nic neobvyklého. Prostě na to trpěj.
Já jsem koupil komplet dobrou hlavu za 4500,-. Byla ustrojená, nemusel jsem na ni šáhnout. Dal jsem ji tam a komplet i s prací a materiálem mě to vyšlo cca 6000,-kč. Za týden jsem měl nabídku komplet motor se vším i s jednotkou za 6500,-. Motor byl ještě v autě a šel opravdu pěkně, jak v tahu, tak na volnoběh. Tak že si myslím, že záleží na příležitosti a možnostech. Příště bych jezdil pořád pryč a mezitím bych sháněl motor, pak bych si ho přehodil a jezdil dál. Jak se začneš rejpat v motoru, tak to nikdy nezůstane jen u výměny jedné součástky. Vim o čem mluvim.
diky chlapy za radu. máte všichni pravdu. rano jsem to rozdelal a ta vacka je uplne vydrena. jsou ucpane ty dirky na sprchovani vacky tak jsem to prostouchl zase to zadelam a jak mi radil nekdo na zacatku a ja se tomu smal zesilim si radio. Vono to nejako dopadne a pak mi nekdo prodate jinej motor. kdybych to mel vsechno menit (vacku , vahadla, hydro ...) tak to radsi necham a pak si za to koupim motor a tenhle budu mit na dily.
Ta trubička se ráda ucpává hlavně když se překračujou výměnný lhůty oleje. Chce to používat aspoň trochu dobrej olej a měnit včas. Navíc není nic jednoduššího než jí vyčistit. To samý platí pro hydroštely - neni na nich nic co by se mohlo opotřebit. Všechno je to jen usazený a zapečený karbon.
Čistil jsem hydroštely i trubku ňákym přípravkem od Wynnse (litr za cca 400,-) a ticho a pohoda, vypadaly jak nový.
Čistil jsem hydroštely i trubku ňákym přípravkem od Wynnse (litr za cca 400,-) a ticho a pohoda, vypadaly jak nový.
Trubku jsem vzal do koupelny
a pustil plnou vodarnu do toho prstynku jak je uprostred tak aby voda tekla vzdy do jedny poloviny. Vylitly z ni pekny sracky (trochu zapraseny umyvadlo
). Hned je videt jak tema dirkama zacne tyct voda. Takhle jsem to macel dokud z toho tekl bordel. Pak jsem do zkumavky nalil tu dekarbonizacni latku (mozna by sla pouzit i naka arva nebo tak neco) a namocil to asi na den - je to jak caj, krasne to rozpusti jakykoliv usazeniny. Nakonec vyplach v benzinu. Tak jsem cistil uplne ucpanou rouru, ze ktery za behu sotva ukapla kapka. Po cisteni jak nova.
S hydrostelama je vetsi sranda. Daval jsem je take do ty dekarb. latky ale menil jsem ji nekolikrat. Hydrostel musi jit rukou zmackout - musi pumpovat. Ty co jsem cistil byly zatvrdly i po tejdenim louhovani, tak jsem je opatrne pomalicku utahnul ve sveraku a koukal co z nich leze za bordel. Tim se rozhejbaly, pak jeste jednou proplach. Je to docela pakarna, ja jsem se s tim pachtil asi 14 dni, ale zdvihatka jak novy, stoji to za to.


S hydrostelama je vetsi sranda. Daval jsem je take do ty dekarb. latky ale menil jsem ji nekolikrat. Hydrostel musi jit rukou zmackout - musi pumpovat. Ty co jsem cistil byly zatvrdly i po tejdenim louhovani, tak jsem je opatrne pomalicku utahnul ve sveraku a koukal co z nich leze za bordel. Tim se rozhejbaly, pak jeste jednou proplach. Je to docela pakarna, ja jsem se s tim pachtil asi 14 dni, ale zdvihatka jak novy, stoji to za to.

Překvapuje mě, že voda dokáže s tím karbonem takhle zamávat, ale jestli se ti to povedlo, tak si myslím, že je to přínos pro všechny i když ta trubička není tak drahá. Zato ty hydroštely jestli jdou takhle vyčistit, tak je to superka. To těch 14 dní za to stojí, protože na M40 stojej 3600,-kč a to je aspoň pro mě dost peněz. Dík za radu.