hydraulická zdvihátka

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
noname

hydraulická zdvihátka

Příspěvek od noname » 30. 12. 2003 21:29

dělal jste je někdo na m40? nejako to klape tak nevím jestli to nechat plavat nebo se do toho pustit.potřebuju radu co to obnáší.

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 31. 12. 2003 08:19

Hledej ve starších příspěvcích. Většinou pomúže výměna sprchování vačky, v AuTecu jí mají cca 400,-. Ale raši se podívej do těch starších příspěvků

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 31. 12. 2003 08:49

Coooo :shock: co je to za blbost... víš vůbec na co je sprchování vačky ?????

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 31. 12. 2003 09:37


Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 31. 12. 2003 10:51

No nevím ale asi jsi to celý nečetl - tohle je tam napsany a s tím bych souhlasil Sprchování oleje maže pouze vačku a vahadla nikoliv hydraulické zdvihátko (hydroštel) to je mazáno pouze tlakovým olejem. Klepání těchto zdvihátek je způsobeno několika důvody a to nízkým tlakem oleje nebo ventylovou vůlí které není toto zdvihátko schopno vymezit.

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 31. 12. 2003 12:52

Měl jsem 316i a klapaly mi tam právě hydroštoly (jedna cca 700,-), ale nechal jsem to bejt-pustil jsem si nahlas radio :lol:

noname

Příspěvek od noname » 01. 01. 2004 15:04

to miguel - dik tyalespon poradíš, sice kravinu ale alespon neco ne jako ty dva přewdtebou dík
to anonym - jses nejakej chytrej tak se trochu rozepis co o tom vis a porad jak tenhle problem resit. (ale s tim omyvanim to je opravdu blbost)
to mizuh - dik podivam se tam

Badliner
Příspěvky: 330
Registrován: 14. 09. 2003 20:49

Příspěvek od Badliner » 01. 01. 2004 20:37

Problem vyresis jednoduse...zkontrolujes jestli mas dost oleje..pokud jo vymenis je...
na ctyrval. jich potrebujes 8 jeden stoji kolem 700

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 02. 01. 2004 10:22

Zavolej do BMW Vysoké Mýto, tel. 465423181 a tam ti řeknou, že ho buď mají skladem, nebo ho objednají. Když jsem tam volal já, tak mi řekli, že stojí 530,-kč i s DPH, tak že 700,- je blbost. Jinak přes známého jsem je měl možnost sehnat za 490,-kč, ale to byla replika z Holandska. Nevim jak moc je velký rozdíl v kvalitě.

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 02. 01. 2004 10:26

Jinak to sprchování ventilů nemá se hydroštelama opravdu nic společného, akorát bych ho radši také vyměnil. Hrozně rádo se to ucpává a potom není správně mazaná vačka a vydře se. Já být tebou, tak nejdříve mrknu na tu vačku, aby jsi hydroštely nekupoval zbytečně.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 02. 01. 2004 12:53

Taky bych s ním souhalsil. Jestli bude vačka špatna a vyměníš jen vahaldla tak během pár měsícu se taky vydřou. Pak už jedinej recept vyměnit obojí. Upřímně u M40 to není nic neobvyklého. Prostě na to trpěj.

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 02. 01. 2004 14:29

Anonymous píše:Taky bych s ním souhalsil. Jestli bude vačka špatna a vyměníš jen vahaldla tak během pár měsícu se taky vydřou. Pak už jedinej recept vyměnit obojí. Upřímně u M40 to není nic neobvyklého. Prostě na to trpěj.
Nechce měnit vahadla, ale hydroštely. Když bude vydřená vačka, tak budou i vahadla stát za h...o. Pak to bude stát dost peněz a podle mé zkušenosti je lepší koupit jiný motor, který bude v pořádku a jezdíš za den nebo dva.

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 02. 01. 2004 14:34

Kupovat jinej motor nebo jenom hlavu?

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 02. 01. 2004 14:59

Já jsem koupil komplet dobrou hlavu za 4500,-. Byla ustrojená, nemusel jsem na ni šáhnout. Dal jsem ji tam a komplet i s prací a materiálem mě to vyšlo cca 6000,-kč. Za týden jsem měl nabídku komplet motor se vším i s jednotkou za 6500,-. Motor byl ještě v autě a šel opravdu pěkně, jak v tahu, tak na volnoběh. Tak že si myslím, že záleží na příležitosti a možnostech. Příště bych jezdil pořád pryč a mezitím bych sháněl motor, pak bych si ho přehodil a jezdil dál. Jak se začneš rejpat v motoru, tak to nikdy nezůstane jen u výměny jedné součástky. Vim o čem mluvim.

noname

Příspěvek od noname » 02. 01. 2004 18:34

diky chlapy za radu. máte všichni pravdu. rano jsem to rozdelal a ta vacka je uplne vydrena. jsou ucpane ty dirky na sprchovani vacky tak jsem to prostouchl zase to zadelam a jak mi radil nekdo na zacatku a ja se tomu smal zesilim si radio. Vono to nejako dopadne a pak mi nekdo prodate jinej motor. kdybych to mel vsechno menit (vacku , vahadla, hydro ...) tak to radsi necham a pak si za to koupim motor a tenhle budu mit na dily.

Megaloman
Příspěvky: 17
Registrován: 09. 12. 2003 10:53

Příspěvek od Megaloman » 03. 01. 2004 11:55

Ta trubička se ráda ucpává hlavně když se překračujou výměnný lhůty oleje. Chce to používat aspoň trochu dobrej olej a měnit včas. Navíc není nic jednoduššího než jí vyčistit. To samý platí pro hydroštely - neni na nich nic co by se mohlo opotřebit. Všechno je to jen usazený a zapečený karbon.
Čistil jsem hydroštely i trubku ňákym přípravkem od Wynnse (litr za cca 400,-) a ticho a pohoda, vypadaly jak nový.

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 03. 01. 2004 15:05

Jakým způsobem jsi čistil tu sprchovací trubičku? Nedokážu si to představit, když tam jsou jen malé dírky. Snad by to šlo přes ten průtokáč, ale to je asi také blbost. A co ty hydroštely? Poděl se s námi, jestli to funguje, tak by jsi plno lidem ušetřil dost peněz.

325
Příspěvky: 199
Registrován: 25. 10. 2003 19:32
Bydliště: praha

hydrošteli

Příspěvek od 325 » 03. 01. 2004 19:25

poděl se o info taky bych to potřeboval dikes :arrow: :haro:
život bez rychlosti

Megaloman
Příspěvky: 17
Registrován: 09. 12. 2003 10:53

Příspěvek od Megaloman » 05. 01. 2004 09:21

Trubku jsem vzal do koupelny :D a pustil plnou vodarnu do toho prstynku jak je uprostred tak aby voda tekla vzdy do jedny poloviny. Vylitly z ni pekny sracky (trochu zapraseny umyvadlo :) ). Hned je videt jak tema dirkama zacne tyct voda. Takhle jsem to macel dokud z toho tekl bordel. Pak jsem do zkumavky nalil tu dekarbonizacni latku (mozna by sla pouzit i naka arva nebo tak neco) a namocil to asi na den - je to jak caj, krasne to rozpusti jakykoliv usazeniny. Nakonec vyplach v benzinu. Tak jsem cistil uplne ucpanou rouru, ze ktery za behu sotva ukapla kapka. Po cisteni jak nova.

S hydrostelama je vetsi sranda. Daval jsem je take do ty dekarb. latky ale menil jsem ji nekolikrat. Hydrostel musi jit rukou zmackout - musi pumpovat. Ty co jsem cistil byly zatvrdly i po tejdenim louhovani, tak jsem je opatrne pomalicku utahnul ve sveraku a koukal co z nich leze za bordel. Tim se rozhejbaly, pak jeste jednou proplach. Je to docela pakarna, ja jsem se s tim pachtil asi 14 dni, ale zdvihatka jak novy, stoji to za to. 8)

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 05. 01. 2004 09:38

Překvapuje mě, že voda dokáže s tím karbonem takhle zamávat, ale jestli se ti to povedlo, tak si myslím, že je to přínos pro všechny i když ta trubička není tak drahá. Zato ty hydroštely jestli jdou takhle vyčistit, tak je to superka. To těch 14 dní za to stojí, protože na M40 stojej 3600,-kč a to je aspoň pro mě dost peněz. Dík za radu.

Odpovědět