palivový čerpadlo

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

palivový čerpadlo

Příspěvek od Logo » 19. 01. 2007 12:28

ahoj, potřebuju vědět jestli když zacpu díru kterou přichází benzín z nádrže čerpadlo pojede bez problému nebo se sníží otáčky... chci vědět jestli vytvoří potřebnej tlak... díky
Obrázek

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 19. 01. 2007 12:38

tak to zkus a neptej se.. :lol:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 19. 01. 2007 15:00

mimochodem nevedel by tu nekdo kolik proudu ma brat cerpadlo naprazdno pri 12,5 V. :?: mam ted dve cerpadla vyndany a jedno je kously, nameril jsem 14 Ohm a vzdycky v nem jen tikne ( na obe strany),nejakej navod jak ho setrne rozebrat a podivat se do nej???? no a druhy funguje jak ma.. :)
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 20. 01. 2007 10:58

Ahoj,
to "sekle" cerpadlo bude mit nejspise uvizlou mechanickou necistotu (nejbezneji kousek rzi z nadrze z duvodu protrzeni primarniho filtru primo pred vstupem cerpadla - v pripade "plastaku", chromak ma hlavni pumpu mimo nadrz) v podavacim ozubeni pumpy. Vetsinou znacne "neopravitelne" z duvodu nerozebiratelnosti vlastniho tela cerpadla. Stalo se mi to same - bohuzel.
Mozna by to teoreticky slo nejak pomoci tlaku lidove receno "profouknout", ale myslim, ze tato uvaha hranici s fantasii:)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 20. 01. 2007 11:45

Ale nehraničí :) znám čověka který palivová čerpadla opravuje. Taky jsem si vždycky myslel že je to nerozebiratelný díl a v případě poruchy se mnění ale dokázal mi že i tento nerozebíratelný díl jde rozebrat opravit a znovu složit.

Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Logo » 20. 01. 2007 18:41

budha píše:tak to zkus a neptej se.. :lol:
Já to zkoušel už dávno před tím ale nevěděl jsem zda to tak má být :roll:
Obrázek

Jiří
Příspěvky: 103
Registrován: 04. 11. 2003 13:59
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí

Příspěvek od Jiří » 20. 01. 2007 22:04

Nedávno mi čerpadlo taky blblo. Byl protržený ten primární filtr. Dle rady jsem čerpadlo propláchl bez filtru v naftě a zase běželo. Pak běželo jen když se do něho kleplo a za nedlouho mě nechalo na cestě. To mi udělal bavor prvně. A čerpadlo mě vyšlo nové na 5500Kč. To staré se teprve rozebrat chystám, ale je zalisované. No nevím jestli bych ho dával zpátky . Víš jak. Jiskra a bávo je oběžné dráze. Spíš provedu jen pitvu.

Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Logo » 21. 01. 2007 10:39

já jsem čerpadlo rozdělal vyčistil dal nový uhlíky. strčil jsem ho zpátky do hliníkovýho obalu zaklepal a komplet celej vršek jsem zalepil tmelem něco na způsob eprosinu a drží jako blázen čerpadlo běží bez problému...
Obrázek

Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Logo » 21. 01. 2007 10:42

Vasa píše:Ahoj,
to "sekle" cerpadlo bude mit nejspise uvizlou mechanickou necistotu (nejbezneji kousek rzi z nadrze z duvodu protrzeni primarniho filtru primo pred vstupem cerpadla - v pripade "plastaku", chromak ma hlavni pumpu mimo nadrz) v podavacim ozubeni pumpy. Vetsinou znacne "neopravitelne" z duvodu nerozebiratelnosti vlastniho tela cerpadla. Stalo se mi to same - bohuzel.
Mozna by to teoreticky slo nejak pomoci tlaku lidove receno "profouknout", ale myslim, ze tato uvaha hranici s fantasii:)

nerozebíratelné?? :D ale já ho měl rozebraný komplet a teď běhá bez problému :!: :!: :!:
Obrázek

jiřina
Příspěvky: 388
Registrován: 28. 06. 2006 19:39
Bydliště: Klecany
Kontaktovat uživatele:

Re: palivový čerpadlo

Příspěvek od jiřina » 21. 01. 2007 10:49

Logo píše:ahoj, potřebuju vědět jestli když zacpu díru kterou přichází benzín z nádrže čerpadlo pojede bez problému nebo se sníží otáčky... chci vědět jestli vytvoří potřebnej tlak... díky
když je zaseklé pomáhá ho uvolnít přehazováním +-,dobrý je zdroj 14-15 V, zastavuje li se má vadné uhlíky nebo je pryč dosedací plocha. taky je spravuju,ale měním pak těla které si nechám vyrobit. cena bosch u bartáků po slevě 4900.-,
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz

Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Logo » 21. 01. 2007 13:47

musí se odvzdušnovat palivové potrubí :?: Je někde šroub na listě vstřiku :?: :?: :?:
Obrázek

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 21. 01. 2007 15:26

Logo píše:musí se odvzdušnovat palivové potrubí :?: Je někde šroub na listě vstřiku :?: :?: :?:
Nevim o tom, ja nic takovyho nedelal a jezdim uplne v poradku.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Logo » 22. 01. 2007 08:25

a je stejný čerpadlo z 2,3 jako 1,8?? když jsem čerpadlo opravil tak sem ho tam dal ale pak se musel opravit držák tak jsem ho vyndal a pak nandal ale už nešlo tak si říkám že se posralo a dal tam z 2,3 mělo by to chodit ne? prosím poradte :cry:
Obrázek

Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Logo » 22. 01. 2007 11:30

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Obrázek

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 22. 01. 2007 15:25

Podivej se do ETK, tam to zjistis.
BMW 323i E36

Odpovědět