Plyn 320i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr.Nitro
Příspěvky: 10
Registrován: 15. 03. 2003 00:29
Kontaktovat uživatele:

Plyn 320i

Příspěvek od Mr.Nitro » 17. 03. 2003 23:54

Nazdárek lidičky... Chci se zeptat na plyn do 320i... Na klik vyjde montáž a tak .. Já jsem si vždycky myslel, že se tím kurvý motor????

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 18. 03. 2003 06:43

Kdyz je to blbe namöntovany, tak je to pekně nespolehlivy a kurví to prutokoměr vzduchu... (v mém případě to byla mechanicka stříkačka)
+ nějaký ty popraskaný hadičky, když to šlehne zpátky...
Jestli někdy dám do auta LPG, tak jedině jako přímí vstřikování (cena kolem 20-30 tisíc) a nedo do auta s karburátorem...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 18. 03. 2003 12:52

(318iS)Já ho mám nedávno dělanej ale je to BRC (s jednotkou JUSD)není to přímy vstřik, ale ani výkonová ztráta není podstatná (skoro to nende poznat).Jsem fakt spokojenej. :lol:
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2367
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 18. 03. 2003 13:08

Jak říkalMacek. Pokud to je nějak nakurvený tak to dělá bordel, ale nemůžu souhlasit, že jen vstřikování plynu. Já mám v 318i plyn už třetí rok a vůbec žádnej problém. Opravdu je někdy lepší dát o litr víc v kvalitní dílně než to nechat nějak nadrbat. Já jsem štastnej že jezdím v přepočtu za pět lirů a to je super, :lol: :lol: :lol: nemyslíš????? Jo a stojí to kolem 25-35 tisíc podle toho co si vybereš.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Re: Plyn 320i

Příspěvek od doxa » 20. 03. 2003 15:56

Mr.Nitro píše:Nazdárek lidičky... Chci se zeptat na plyn do 320i... Na klik vyjde montáž a tak .. Já jsem si vždycky myslel, že se tím kurvý motor????
Já tam mam plyn asi 2 měsíce, funguje to uplně super. Je pravda, že nad 4 tisíce otáček to nemá takovou jiskru jakou to mívalo, ale je to fakt jenom o fous a naopak v nížších otáčkách to má daleko větší sílu. Nechal jsem si to dělat od firmy HL Propan http://www.hlpropan.cz/ za 21.000. Ted už možná dělaj přímý vstřikování, myslim, že za 23.000. A hlavně každym dnem jim schválí hromadný přestavby = přihlášení za 10kč. Jo a ten motor se tim nekurvý vůbec, naopak, můžeš měnit olej po 20.000.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2367
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Plyn 320i

Příspěvek od Huska » 20. 03. 2003 16:40

doxa píše:
Mr.Nitro píše:Nazdárek lidičky... Chci se zeptat na plyn do 320i... Na klik vyjde montáž a tak .. Já jsem si vždycky myslel, že se tím kurvý motor????
Já tam mam plyn asi 2 měsíce, funguje to uplně super. Je pravda, že nad 4 tisíce otáček to nemá takovou jiskru jakou to mívalo, ale je to fakt jenom o fous a naopak v nížších otáčkách to má daleko větší sílu. Nechal jsem si to dělat od firmy HL Propan http://www.hlpropan.cz/ za 21.000. Ted už možná dělaj přímý vstřikování, myslim, že za 23.000. A hlavně každym dnem jim schválí hromadný přestavby = přihlášení za 10kč. Jo a ten motor se tim nekurvý vůbec, naopak, můžeš měnit olej po 20.000.
Tak tpo nevím kdo Ti řekl že palivo na které jezdíš nmá vliv na výměnu oleje, protože podle mě je to blbost :( Jde o to, že teplem a postupným přepalováním olej degraduje, až přestane vyhovovat.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Re: Plyn 320i

Příspěvek od doxa » 20. 03. 2003 18:58

Huska píše: Tak tpo nevím kdo Ti řekl že palivo na které jezdíš nmá vliv na výměnu oleje, protože podle mě je to blbost :( Jde o to, že teplem a postupným přepalováním olej degraduje, až přestane vyhovovat.
Řekli mi to tam, kde to montovali, řekl mi to servisman, ke kterýmu jezdim a četl jsem to na spoustě stránek o lpg. Ty jsi první, kdo řiká, že je to blbost. Olej se určitě degraduje přepalováním, ale mam pocit, že mezi spalovánim plynu a benálu bude takovej menší rozdíl. Co třeba karbon?

Kupča
Příspěvky: 130
Registrován: 19. 03. 2003 07:05
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kupča » 20. 03. 2003 20:48

Interval výměny oleje určuje výrobce motoru. Jo, ten olej při provozu na plyn je celou dobu světlejší, karbon do něj nejde, ale to je tak všechno. Kyselost oleje se zvyšuje stářím oleje (proto výměna každý rok) a taky se do oleje dostávají drubné částečky kovu. Nevím, táta měl plyn v 316i, měl i zpětnou klapku, aby nezničil váhu vzduchu a stejně o ni přišel. Zastávám názor (je můj a každý může mít svůj), že benzín patří do osobáku, nafta do náklaďáku a plyn do sporáku. Já mám 11l průměr a chci jezdit, tak musím krmit. Ale je to jen můj pohled (na ten zmenšený kufr)..............

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 20. 03. 2003 22:16

Kupča píše:Interval výměny oleje určuje výrobce motoru. Jo, ten olej při provozu na plyn je celou dobu světlejší, karbon do něj nejde, ale to je tak všechno. Kyselost oleje se zvyšuje stářím oleje (proto výměna každý rok) a taky se do oleje dostávají drubné částečky kovu. Nevím, táta měl plyn v 316i, měl i zpětnou klapku, aby nezničil váhu vzduchu a stejně o ni přišel. Zastávám názor (je můj a každý může mít svůj), že benzín patří do osobáku, nafta do náklaďáku a plyn do sporáku. Já mám 11l průměr a chci jezdit, tak musím krmit. Ale je to jen můj pohled (na ten zmenšený kufr)..............
Jasně, každej má svůj názor, ale k tomu kufru: Já mám nádrž LPG tam co je rezerva(mimochodem je na asi 45l LPG)A rezervu sem si upravil tu dojezdovou z nisana či co(prostě ta teňunká + podložka)A mám ji položenou v kufru(zespod na suchej zip a nehne se ani za prase.A podle potřeby ji jen přendám a fertig.Takže můj ski vak pracuje naplno. :wink:
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Příspěvek od doxa » 21. 03. 2003 11:44

Kupča píše:Interval výměny oleje určuje výrobce motoru. Jo, ten olej při provozu na plyn je celou dobu světlejší, karbon do něj nejde, ale to je tak všechno. Kyselost oleje se zvyšuje stářím oleje (proto výměna každý rok) a taky se do oleje dostávají drubné částečky kovu. Nevím, táta měl plyn v 316i, měl i zpětnou klapku, aby nezničil váhu vzduchu a stejně o ni přišel. Zastávám názor (je můj a každý může mít svůj), že benzín patří do osobáku, nafta do náklaďáku a plyn do sporáku. Já mám 11l průměr a chci jezdit, tak musím krmit. Ale je to jen můj pohled (na ten zmenšený kufr)..............
Myslim, že záleží na tom, kolik kdo najezdí km za rok. Já dělam přes 30.000 za rok a to je za benál už kurva dost peněz. Jestli najezdíš třeba 15.000 tak to chápu, taky bych tam dával jenom benál. :wink:

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 21. 03. 2003 13:19

Souhlas s Kupčou! Do pořádnýho auta patří benzínovej motor! Sice jsem trochu změnil názor na ropu (poté co jezdím služebním E46 320d), ale benzín je pořád benzín. Zrovna včera jsem jel na otočku Praha - Brno - Praha se svojí 635 a při mém stylu jízdy (tacho nekleslo pod 150) jsem jel za 12,5. Docela mě to překvapilo.

Jinak pokud bych potřeboval šetřit a najezdil toho hodně moc tak si koupím td nebo tds. Jede to slušně, žere to málo a hlavně je to rovnou fabriky.

Nemám prostě plyn rád :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2367
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 23. 03. 2003 19:11

Já jsem byl dřív taky úroti plynu, ale když jsem si to spočítal tak je to pro moje ježdění nezbytnost. Při normálním ježdění nepoznáš rozdíl a když se chci projet, tak ............... CVAK a :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: .........nechat motor napít něčeho lepšího než jen prdů z bomby a je to zase čistokrevné BMW. Proto mě nikdo nepřesvědčí že je to není výhodné. Jezdit v přepočtu za pět lirů :-)))) to je oč tu běžíííí
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Kupča
Příspěvky: 130
Registrován: 19. 03. 2003 07:05
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kupča » 23. 03. 2003 20:25

Teď už toho tolika za rok nenajezdím, ale ještě před dvěma lety jsem dojížděl za prací daleko, takže 60tkm ročně. a stejně jsem jezdil na benzín, i když jsem na tom hodně prodělával, musel jsem pak lítak o sobotách a nedělích po fuškách. Teď sice lítám taky, ale jen proto, abych mohl pořád vylepšovat. Teď najezdím za rok tak 25 tkm.

doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Příspěvek od doxa » 24. 03. 2003 11:52

Kupča píše:Teď už toho tolika za rok nenajezdím, ale ještě před dvěma lety jsem dojížděl za prací daleko, takže 60tkm ročně. a stejně jsem jezdil na benzín, i když jsem na tom hodně prodělával, musel jsem pak lítak o sobotách a nedělích po fuškách. Teď sice lítám taky, ale jen proto, abych mohl pořád vylepšovat. Teď najezdím za rok tak 25 tkm.
Já jsem jezdil asi 35.000 za rok, a měl jsem to přesně takhle, skoro všechno co jsem vidělal, jsem nacpal do benzínu a do nesmyslně drahýho auta. A pak jsem si jednoho dne řekl prostě dost. Dělat ňákou práci kvůli penězům, který použiju jenom na to, abych se přepravil z bodu A do bodu B? Koupil jsem E30 a předělal na sporák. Souhlasim s Huskou, kdyz si chci opravdu zajezdit tak "cvak" a je to. Myslim, že na světě existuje spousta smysluplnějších věcí, než tenhle posranej kolotoč, nehledě na to, že tě stejně ždíme stát na nekřesťanskejch daních za benál a pak je tady samozřejmě lobby celýho ropnýho průmyslu. Nebejt toho, tak už se dávno jezdilo na něco jinýho. Další dost důležitá věc alespoň pro mě je ekologie. V autě plyn, doma kotel na dřevoplyn. Jsem prostě plynař! :o) Ale samozřejmě souhlasim i s tebou, ať si každej jezdí na co chce.

Odpovědět