Plyn 320i
Plyn 320i
Nazdárek lidičky... Chci se zeptat na plyn do 320i... Na klik vyjde montáž a tak .. Já jsem si vždycky myslel, že se tím kurvý motor????
Kdyz je to blbe namöntovany, tak je to pekně nespolehlivy a kurví to prutokoměr vzduchu... (v mém případě to byla mechanicka stříkačka)
+ nějaký ty popraskaný hadičky, když to šlehne zpátky...
Jestli někdy dám do auta LPG, tak jedině jako přímí vstřikování (cena kolem 20-30 tisíc) a nedo do auta s karburátorem...
+ nějaký ty popraskaný hadičky, když to šlehne zpátky...
Jestli někdy dám do auta LPG, tak jedině jako přímí vstřikování (cena kolem 20-30 tisíc) a nedo do auta s karburátorem...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jak říkalMacek. Pokud to je nějak nakurvený tak to dělá bordel, ale nemůžu souhlasit, že jen vstřikování plynu. Já mám v 318i plyn už třetí rok a vůbec žádnej problém. Opravdu je někdy lepší dát o litr víc v kvalitní dílně než to nechat nějak nadrbat. Já jsem štastnej že jezdím v přepočtu za pět lirů a to je super, nemyslíš????? Jo a stojí to kolem 25-35 tisíc podle toho co si vybereš.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Re: Plyn 320i
Já tam mam plyn asi 2 měsíce, funguje to uplně super. Je pravda, že nad 4 tisíce otáček to nemá takovou jiskru jakou to mívalo, ale je to fakt jenom o fous a naopak v nížších otáčkách to má daleko větší sílu. Nechal jsem si to dělat od firmy HL Propan http://www.hlpropan.cz/ za 21.000. Ted už možná dělaj přímý vstřikování, myslim, že za 23.000. A hlavně každym dnem jim schválí hromadný přestavby = přihlášení za 10kč. Jo a ten motor se tim nekurvý vůbec, naopak, můžeš měnit olej po 20.000.Mr.Nitro píše:Nazdárek lidičky... Chci se zeptat na plyn do 320i... Na klik vyjde montáž a tak .. Já jsem si vždycky myslel, že se tím kurvý motor????
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plyn 320i
Tak tpo nevím kdo Ti řekl že palivo na které jezdíš nmá vliv na výměnu oleje, protože podle mě je to blbost Jde o to, že teplem a postupným přepalováním olej degraduje, až přestane vyhovovat.doxa píše:Já tam mam plyn asi 2 měsíce, funguje to uplně super. Je pravda, že nad 4 tisíce otáček to nemá takovou jiskru jakou to mívalo, ale je to fakt jenom o fous a naopak v nížších otáčkách to má daleko větší sílu. Nechal jsem si to dělat od firmy HL Propan http://www.hlpropan.cz/ za 21.000. Ted už možná dělaj přímý vstřikování, myslim, že za 23.000. A hlavně každym dnem jim schválí hromadný přestavby = přihlášení za 10kč. Jo a ten motor se tim nekurvý vůbec, naopak, můžeš měnit olej po 20.000.Mr.Nitro píše:Nazdárek lidičky... Chci se zeptat na plyn do 320i... Na klik vyjde montáž a tak .. Já jsem si vždycky myslel, že se tím kurvý motor????
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Re: Plyn 320i
Řekli mi to tam, kde to montovali, řekl mi to servisman, ke kterýmu jezdim a četl jsem to na spoustě stránek o lpg. Ty jsi první, kdo řiká, že je to blbost. Olej se určitě degraduje přepalováním, ale mam pocit, že mezi spalovánim plynu a benálu bude takovej menší rozdíl. Co třeba karbon?Huska píše: Tak tpo nevím kdo Ti řekl že palivo na které jezdíš nmá vliv na výměnu oleje, protože podle mě je to blbost Jde o to, že teplem a postupným přepalováním olej degraduje, až přestane vyhovovat.
Interval výměny oleje určuje výrobce motoru. Jo, ten olej při provozu na plyn je celou dobu světlejší, karbon do něj nejde, ale to je tak všechno. Kyselost oleje se zvyšuje stářím oleje (proto výměna každý rok) a taky se do oleje dostávají drubné částečky kovu. Nevím, táta měl plyn v 316i, měl i zpětnou klapku, aby nezničil váhu vzduchu a stejně o ni přišel. Zastávám názor (je můj a každý může mít svůj), že benzín patří do osobáku, nafta do náklaďáku a plyn do sporáku. Já mám 11l průměr a chci jezdit, tak musím krmit. Ale je to jen můj pohled (na ten zmenšený kufr)..............
Jasně, každej má svůj názor, ale k tomu kufru: Já mám nádrž LPG tam co je rezerva(mimochodem je na asi 45l LPG)A rezervu sem si upravil tu dojezdovou z nisana či co(prostě ta teňunká + podložka)A mám ji položenou v kufru(zespod na suchej zip a nehne se ani za prase.A podle potřeby ji jen přendám a fertig.Takže můj ski vak pracuje naplno.Kupča píše:Interval výměny oleje určuje výrobce motoru. Jo, ten olej při provozu na plyn je celou dobu světlejší, karbon do něj nejde, ale to je tak všechno. Kyselost oleje se zvyšuje stářím oleje (proto výměna každý rok) a taky se do oleje dostávají drubné částečky kovu. Nevím, táta měl plyn v 316i, měl i zpětnou klapku, aby nezničil váhu vzduchu a stejně o ni přišel. Zastávám názor (je můj a každý může mít svůj), že benzín patří do osobáku, nafta do náklaďáku a plyn do sporáku. Já mám 11l průměr a chci jezdit, tak musím krmit. Ale je to jen můj pohled (na ten zmenšený kufr)..............
......Čára není zeď !......
Myslim, že záleží na tom, kolik kdo najezdí km za rok. Já dělam přes 30.000 za rok a to je za benál už kurva dost peněz. Jestli najezdíš třeba 15.000 tak to chápu, taky bych tam dával jenom benál.Kupča píše:Interval výměny oleje určuje výrobce motoru. Jo, ten olej při provozu na plyn je celou dobu světlejší, karbon do něj nejde, ale to je tak všechno. Kyselost oleje se zvyšuje stářím oleje (proto výměna každý rok) a taky se do oleje dostávají drubné částečky kovu. Nevím, táta měl plyn v 316i, měl i zpětnou klapku, aby nezničil váhu vzduchu a stejně o ni přišel. Zastávám názor (je můj a každý může mít svůj), že benzín patří do osobáku, nafta do náklaďáku a plyn do sporáku. Já mám 11l průměr a chci jezdit, tak musím krmit. Ale je to jen můj pohled (na ten zmenšený kufr)..............
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas s Kupčou! Do pořádnýho auta patří benzínovej motor! Sice jsem trochu změnil názor na ropu (poté co jezdím služebním E46 320d), ale benzín je pořád benzín. Zrovna včera jsem jel na otočku Praha - Brno - Praha se svojí 635 a při mém stylu jízdy (tacho nekleslo pod 150) jsem jel za 12,5. Docela mě to překvapilo.
Jinak pokud bych potřeboval šetřit a najezdil toho hodně moc tak si koupím td nebo tds. Jede to slušně, žere to málo a hlavně je to rovnou fabriky.
Nemám prostě plyn rád
Jinak pokud bych potřeboval šetřit a najezdil toho hodně moc tak si koupím td nebo tds. Jede to slušně, žere to málo a hlavně je to rovnou fabriky.
Nemám prostě plyn rád
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem byl dřív taky úroti plynu, ale když jsem si to spočítal tak je to pro moje ježdění nezbytnost. Při normálním ježdění nepoznáš rozdíl a když se chci projet, tak ............... CVAK a .........nechat motor napít něčeho lepšího než jen prdů z bomby a je to zase čistokrevné BMW. Proto mě nikdo nepřesvědčí že je to není výhodné. Jezdit v přepočtu za pět lirů ))) to je oč tu běžíííí
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Teď už toho tolika za rok nenajezdím, ale ještě před dvěma lety jsem dojížděl za prací daleko, takže 60tkm ročně. a stejně jsem jezdil na benzín, i když jsem na tom hodně prodělával, musel jsem pak lítak o sobotách a nedělích po fuškách. Teď sice lítám taky, ale jen proto, abych mohl pořád vylepšovat. Teď najezdím za rok tak 25 tkm.
Já jsem jezdil asi 35.000 za rok, a měl jsem to přesně takhle, skoro všechno co jsem vidělal, jsem nacpal do benzínu a do nesmyslně drahýho auta. A pak jsem si jednoho dne řekl prostě dost. Dělat ňákou práci kvůli penězům, který použiju jenom na to, abych se přepravil z bodu A do bodu B? Koupil jsem E30 a předělal na sporák. Souhlasim s Huskou, kdyz si chci opravdu zajezdit tak "cvak" a je to. Myslim, že na světě existuje spousta smysluplnějších věcí, než tenhle posranej kolotoč, nehledě na to, že tě stejně ždíme stát na nekřesťanskejch daních za benál a pak je tady samozřejmě lobby celýho ropnýho průmyslu. Nebejt toho, tak už se dávno jezdilo na něco jinýho. Další dost důležitá věc alespoň pro mě je ekologie. V autě plyn, doma kotel na dřevoplyn. Jsem prostě plynař! ) Ale samozřejmě souhlasim i s tebou, ať si každej jezdí na co chce.Kupča píše:Teď už toho tolika za rok nenajezdím, ale ještě před dvěma lety jsem dojížděl za prací daleko, takže 60tkm ročně. a stejně jsem jezdil na benzín, i když jsem na tom hodně prodělával, musel jsem pak lítak o sobotách a nedělích po fuškách. Teď sice lítám taky, ale jen proto, abych mohl pořád vylepšovat. Teď najezdím za rok tak 25 tkm.