Výměna palivového filtru, aneb kolik vydrží...

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Badliner
Příspěvky: 330
Registrován: 14. 09. 2003 20:49

Výměna palivového filtru, aneb kolik vydrží...

Příspěvek od Badliner » 08. 01. 2007 19:24

Jaká je je životnost ideálně v km, případně v letech...? 8)

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 08. 01. 2007 19:43

nevim jak bmw, ale vw udava 30tis km, ale na bawu netusim, ale urcite ho vymen, jestli si to jeste neudelal, lidi na nej dost serou a pak se divi, ze jim odchazi cerpadla
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 08. 01. 2007 19:59

maca píše:nevim jak bmw, ale vw udava 30tis km, ale na bawu netusim, ale urcite ho vymen, jestli si to jeste neudelal, lidi na nej dost serou a pak se divi, ze jim odchazi cerpadla
ne že bych do toho chtěl kecat ale jakej má filtr umístěnej dvacet čísel před vstřikovací lištou vliv na palivový čerpadlo ketrý je v nádrži nebo pod prahem?

jinak vyměn ho určo...stojí asi dvě kila, tim nic nezkazíš ani nezchudneš
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 08. 01. 2007 20:31

jakej? no kdyz je zasranej, tak to paliv. cerpadlo musi tlacit pres ty sracky a je tam vetsi odpor, proste se to namaha vic a kurvi se to, vic se pak hreje a pod.nehlede na to, ze pak se taky emusi dostavat dostatecny mnozstvi paliva ke vsrikovaci liste
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
M3
Příspěvky: 288
Registrován: 15. 11. 2004 10:50
Bydliště: Petřvald

Příspěvek od M3 » 09. 01. 2007 09:35

maca píše:jakej? no kdyz je zasranej, tak to paliv. cerpadlo musi tlacit pres ty sracky a je tam vetsi odpor, proste se to namaha vic a kurvi se to, vic se pak hreje a pod.nehlede na to, ze pak se taky emusi dostavat dostatecny mnozstvi paliva ke vsrikovaci liste
a je to poznat hlavne v kopcich pod plnym plynem
Freude am Fahren
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 09. 01. 2007 14:35

Chci ho taky měnit a tady jich maji nějak moc druhů :lol:

http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=49687247

Jak se při výměně postupuje? Sorry palivový filtr jsem nikdy neměnil :oops:
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Badliner
Příspěvky: 330
Registrován: 14. 09. 2003 20:49

Příspěvek od Badliner » 09. 01. 2007 17:21

georg píše:Chci ho taky měnit a tady jich maji nějak moc druhů :lol:

http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=49687247

Jak se při výměně postupuje? Sorry palivový filtr jsem nikdy neměnil :oops:
Jo kterej vybrat?
Stačí střední třída kolem 400-500?nebo je lepší něco echt? :lol:

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 09. 01. 2007 17:37

Já kupoval Bosch stál kolem 700,-
Určitě né FILTROOON z Polska :twisted:

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 09. 01. 2007 17:43

kolem 500 je bezna cena, koupis i za 300, ale nejakej sit, radeji neco znackovyho, jinak se vymani tak, ze z nej sundas motexpasky a shodis hadicky a das nivej opacnym zpusobem, akorat pozor pri montazi novyho at ho das posmeru toku paliva, je na nem sipka
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

dargon
Příspěvky: 876
Registrován: 09. 01. 2005 11:14
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od dargon » 09. 01. 2007 17:58

a co rovnou vymenit ty zasrany ucpany trubky co jsou vespod auta :lol:
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 09. 01. 2007 18:03

dargon píše:a co rovnou vymenit ty zasrany ucpany trubky co jsou vespod auta :lol:
Ty jsem taky vyměnil :D 1 500,- v Auteku

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 09. 01. 2007 18:57

Chlapi co máte M10ku,kde tam ten filtr vůbec je,tuším jeden u čerpadla pod prahem a pak mám nějakou baňu v motoru ze strany řidiče a vedou do ní též benzínový hadice,to je jako co,snad ne druhej filtr :roll:
Obrázek

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 09. 01. 2007 20:33

kdyz to tady tak probirate a co by se stalo kdybych pouzil filtr z octavie 1.8 treba podle meho by to melo fungovat stejne a za dalsi je ohodne lacinejsi nez na E30
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 09. 01. 2007 21:34

NO ALE ZASE DAT 500 NA 30000KM ZASE NENI TAKOVA PALKA NE?
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 10. 01. 2007 00:15

maca píše:NO ALE ZASE DAT 500 NA 30000KM ZASE NENI TAKOVA PALKA NE?
Ale kdyz to vemes tak je to pak stovka ke stovce a sou to tisice....
Obrázek

Odpovědět